Ktm

Data: 2010-09-13 17:22:01
Autor: jopek890
Ktm
Witam Czy może mi ktoś  powiedzieć gdzie kupię czesci zamniene do ktm 450 sx? chodzi mi o takie rzeczy jak tłok cylinder itp nie z allegro tyklo z jakiegos sklepu w internecie. dobrego sklepu Pozdrawiam

Data: 2010-09-14 10:11:58
Autor: de Fresz
Ktm
On 2010-09-13 19:22:01 +0200, jopek890 <jopek890@_NOSPAM_wp.pl> said:

Witam Czy może mi ktoś  powiedzieć gdzie kupię czesci zamniene do ktm 450 sx? chodzi mi o takie rzeczy jak tłok cylinder itp nie z allegro tyklo z jakiegos sklepu w internecie. dobrego sklepu

Olek Motocykle. A oryginały u każdego dilera KTM (adresy na oficjalnej stronie). W okolicach Wawy NIE polecam Free & Fun, KTM-rally Dąbrowskiego i Czachora jest w miarę OK.

de Fresz

Data: 2010-09-14 13:27:46
Autor: Michał V-R
Ktm
W dniu 2010-09-14 10:11, de Fresz pisze:

  W okolicach Wawy NIE polecam Free & Fun,

A tak z ciekawosci dlaczego i czy tylko ktm, czy wszystkie?
Bo ja tez chcialem tam pare spraw sobie zalatwic

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-09-14 13:44:29
Autor: de Fresz
Ktm
On 2010-09-14 13:27:46 +0200, Michał V-R <michalvet@o2.pl> said:

  W okolicach Wawy NIE polecam Free & Fun,

A tak z ciekawosci dlaczego i czy tylko ktm, czy wszystkie?
Bo ja tez chcialem tam pare spraw sobie zalatwic

Bo na części możesz czekać 1,5 miesiąca, jak już do nich przyjdą to nawet nie będą uprzejmi poinformować, a od razu uprzedzam że samodzielne wydzwanianie też nie zawsze przynosi efekty. Jak już w końcu pojedziesz, to się może okazać że przyszło nie to co trzeba, ale to też po godzinie szukania "bo kolegi nie ma".
Moje przykre doświadczenia są sprzed roku, ale że mam do nich daleko, to raczej nie planuję dawać kolejnej szansy.

A kumplowi ostatnio na fuckturze wstawili błędny nr VIN i miał gratisową wycieczkę z Wawra do Sękocina (plus straty moralne związane z nie jeżdżeniem nowym moturem stojącym w garażu). I jeszcze dziesiątki innych tym podobnych historii.

de Fresz

Data: 2010-09-14 13:39:23
Autor: KJ Siła Słów
Ktm
de Fresz pisze:
A oryginały u każdego dilera KTM (adresy na oficjalnej stronie).
> KTM-rally Dąbrowskiego i Czachora jest w miarę OK.

Jak chcialem cos tam miesiac temu szybko kupic z oryginalnych czesci to niskie ceny i przyjazna obsluge mialy auner.pl i wlasnie Dakarowcy.

KJ

Data: 2010-09-14 13:50:28
Autor: de Fresz
Ktm
On 2010-09-14 13:39:23 +0200, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

de Fresz pisze:
> [...]

Jak chcialem cos tam miesiac temu szybko kupic z oryginalnych czesci to niskie ceny i przyjazna obsluge mialy auner.pl i wlasnie Dakarowcy.

Pani Kasia z KTM-Rally jest a i owszem, niezwykle sympatyczna i kominikatywna. Ja co prawda musiałem czekać zamiast  tygodnia ok. dwa, ale kontakt był dobry i zakładam że ot, zdarzyło się.

de Fresz

Ktm