Kto ... [shram na market]

Data: 2010-10-14 21:08:17
Autor: m
Kto ... [shram na market]
.... odpowie na posta SramDajwera ten jest gupi!
K.

ps. warning dla Wlodka K. - masz zwyczaj odpowiadac oszolomowi - nie daj sie!

[MARKET]
Dzis w kaluze pod moim domem wjechala wielka Scania- gapilem sie na nia ja i studenci z 13 min - byla kolorowa - powietrze w domu miało 22 st. woda w waniie 30, za oknem latal wrobel, pod trawa ryl kret, w kiblu tez byl kret ale inny, w smietniku byly smieci, w doniczce byl kwiat, w garku zarcie ... itd.
Bym Was zaprosil na ogladanie tych codow ale Was Polakow na to nie stac - Wy szukacie tanszych domow - poza tym Wy pijacy jestecie i zboczency!

Data: 2010-10-14 20:45:35
Autor: maran
Kto ... [shram na market]
On 14 Paź, 21:08, "m" <mov...@gazeta.pl> wrote:
... odpowie na posta SramDajwera ten jest gupi!

Jak się nie będzie odpowiadać, to zarzuci grupę dziesięcioma postami/
reklamami dziennie. Już tak robił.

Data: 2010-10-17 16:33:20
Autor: m
Kto ... [shram na market]
Jak się nie będzie odpowiadać, to zarzuci grupę dziesięcioma postami/
reklamami dziennie. Już tak robił.
___
jak nikt nie odpowie to nie zesramdawuje się z KF-a ...

Data: 2010-10-14 22:24:33
Autor: 666
Kto ... [shram na market]
Bo Włodek nigdy pod wodę nie wchodzi tylko udaje, i dlatego ma czas na pisanie takich encyklik ;-))

-- -- -

Data: 2010-10-17 07:53:07
Autor: m
Kto ... [shram na market]
ps. warning dla Wlodka K. - masz zwyczaj odpowiadac oszolomowi - nie daj sie!

ps2. Maciek od Zakrzówka - dostajesz żółtą kartkę bo temu osobnikowi odpowiadzasz ... NIE bądź gupi !!!

Data: 2010-10-17 09:11:38
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Kto ... [shram na market]
On 2010-10-17 07:53, m wrote:
ps. warning dla Wlodka K. - masz zwyczaj odpowiadac oszolomowi - nie daj
sie!

Włodek Kołacz (jego posty) jest automatycznie filtrowany przez program komputerowy - czyli absolutnie niewidoczny dla mnie.
Zrobiłem to zgodnie z tym co pisałem - mimo ostrzeżeń nadal stosował w korespondencji słowa "z pod budki z piwem" :-)
Poinformowałem o tym Kołacza na chwile przed włączeniem zapory.
Niestety jak domyślam się z powyższego postu nie zrozumiał co znaczy "filtr"

Może ktoś oświeci Instruktora PADI W. Kołacza z zakresu działania komputera/oprogramowania na poziomie pierwszych klas podstawówki?

Może Ty na przykład pomożesz swojemu koledze?

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-10-17 09:33:27
Autor: totaloneWYTNIJTO
Kto ... [shram na market]
A Ciebie wybitny instruktorze SSI oświecił już ktoś, że podpierniczanie cudzych
tekstów i publikowanie jako swoje to plagiat, w mniej wysublimowanych kręgach
zwany złodziejstwem. --

Data: 2010-10-17 09:53:04
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Kto ... [shram na market]
On 2010-10-17 09:33, totaloneWYTNIJTO@op.pl wrote:
A Ciebie wybitny instruktorze SSI oświecił już ktoś, że podpierniczanie cudzych
tekstów i publikowanie jako swoje to plagiat, w mniej wysublimowanych kręgach
zwany złodziejstwem.

Totally Alone czy możesz to przypomnieć?

Dziekuję

:-)

Data: 2010-10-17 10:29:43
Autor: totaloneWYTNIJTO
Kto ... [shram na market]

Totally Alone czy możesz to przypomnieć?

Dziekuję

Krótka pamięć? Nadmiar słońca to, czy może kiepskich arabskich alkoholi? Oferta
kursów stopnia podstawowego: Twoja różniła się od WCZEŚNIEJ opublikowanej na
forum oferty PP tylko limitem głębokości, poza tym słowo w słowo identyczne,
pomimo że szkolicie w zupełnie innych organizacjach. Oferta PP sprawiała
wrażenie autorskiej, sporządzonej dzięki umiejętności polegającej na sensownym i
zrozumiałym złożeniu wyrazów w zdania pisane. Uderzającą zbieżność obu ofert
zauważył pasjonat tego forum - RC, demolantem się nazywającym. Wróciła pamięć
sramdajwerze?  --

Data: 2010-10-17 10:46:38
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Kto ... [shram na market]
On 2010-10-17 10:29, totaloneWYTNIJTO@op.pl wrote:

[...]

Czy możesz przytoczyć ten tekst?
Dziękuję

Data: 2010-10-17 10:17:17
Autor:
Kto ... [shram na market]
On 2010-10-17 10:29, totaloneWYTNIJTO@op.pl wrote:

>  Uderzającą zbieżność obu ofert
> zauważył pasjonat tego forum - RC, demolantem się nazywającym. Wróciła
> [...]

Tekstu szukać nie będę, ale potwierdzam napisanie tekstu w którym robiłem jaja z wiekopomości tekstu reklamowego PP, który po kosmetycznej zmianie umieściłeś jako swój. To było w tym roku.
Przypomnij sobie lub odszukacj.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-17 12:10:49
Autor: totaloneWYTNIJTO
Kto ... [shram na market]

Czy możesz przytoczyć ten tekst?
Dziękuję

Ależ oczywiście:
23 lipiec 2010 napisał Paweł Poręba:

"Witam!

Zapraszam na kursy od OWD do nTMX, warsztaty doszkalające i nurkowania na wrakach do  Bazy Nurkowej Hel w Jastarni!

OWD
Kurs podstaw nurkowania, jednak w odróżnieniu od większości kursów OWD czy P1 oferowanych na naszym rynku, ten kurs obejmuje faktycznie kompletne podstawy nurkowania. W programie dużo nacisku położone jest na PRAKTYKĘ nurkowania, pływalność, trym, pozycję pod wodą, pływanie żabką i manewry (żabka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikację z partnerem, świadomość otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych itd. Kurs uprawnia do nurkowania do 21m i daje faktyczne umiejętności by samodzielnie planować i wykonywać takie nurkowania.

( &#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;. )

pozdrawiam
Paweł Poręba
0604 0604 28 "

25 lipca 2010 swoja ofertę przedstawia sraminstruktor:

"Kursy nurkowania Egipt (market)

OWD
Kurs podstaw nurkowania, jednak w odróżnieniu od większości kursów OWD czy P1 oferowanych na naszym rynku, ten kurs obejmuje faktycznie kompletne podstawy nurkowania. W programie dużo nacisku położone jest na PRAKTYKĘ nurkowania, pływalność, trym, pozycję pod wodą, pływanie żabką i manewry (żabka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikację z partnerem, świadomość otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych itd. Kurs uprawnia do nurkowania z partnerem do 18m i daje faktyczne umiejętności by samodzielnie planować i wykonywać takie nurkowania.

Podczas kursu OWD studenci wykonują do 12 pełnych nurkowań na rafach.
Więcej informacji na www.sharmdiver.pl

Kursy są prowadzone w całości na pięknych rafach Sharm el Sheikh.
Wczoraj podczas prywatnego kursu OWD studenci zobaczyli na nich dwa Napoleony, wiele płaszczek "Blue Spotted Ray", nieczęsto spotykaną płaszczkę "Feather Tail Ray" z którą pływali ok. 10 minut, dużą murenę oraz inne ryby tak jak częste tu skrzydlice, tuńczyki czy Groupery (wargacze).

pozdrowienia z słonecznego Sharm el Sheikh

www.sharmdiver.pl"

Czy opisy kursu OWD nie wydają ci się delikatnie mówiąc podobne????

Pamięć wróciła?

Data: 2010-10-17 12:29:51
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Kto ... [shram na market]
On 2010-10-17 12:10, totaloneWYTNIJTO@op.pl wrote:

Dziękuję uprzejmie.
Nie zachowałem tego tekstu a przyznasz iż jest wspaniały.
Wpadłem więc na pomysł iż poco ja będę przeczesywał internet tracąc czas kiedy ktoś inny może za mnie to zrobić :-) a ja w tym czasie odpowiem na maile przyszłych studentów.

Dziękuję.

To moja ostatnia korespondencja/wymiana zdań z Tobą ponieważ podobnie jak Instruktor PADI W.Kołacz i inni trafiasz za kilka sekund do " śmietnika" (a raczej wszystkie posty jakie napiszesz na liście)za chamstwo w poprzednich postach (np. dzisiejszych.
Tak jak pisałem - w bazie jest natychmiastowe "WON i abyś tu więcej nie wracał" za łamanie zasad bezpieczeństwa tak tu to samo za prostactwo.

Pa, pa

Data: 2010-10-17 12:31:16
Autor: totaloneWYTNIJTO
Kto ... [shram na market]
Złapali za rękę złodzieja, a on krzyczy "ratunku biją mnie!!!!" Dobre wychowanie, a chyba i przepisy prawa nakazują w przypadku cytatu podać
jego źródło. Ale ja jestem cham, to może i nie mam racji.

Data: 2010-10-17 15:19:23
Autor: m
Kto ... [shram na market]

Użytkownik <totaloneWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:6a48.00000278.4cbaa6c7newsgate.onet.pl...
A Ciebie wybitny instruktorze SSI oświecił już ktoś, że podpierniczanie cudzych
tekstów i publikowanie jako swoje to plagiat, w mniej wysublimowanych kręgach
zwany złodziejstwem.

odpowiadasz mu ... nie bądź gupkiem - jak w treści pierwszego w wątku posta :)
Aha! Rysio od P-.... szanuj się i też jemu nie odpowiadaj w innych wątkach - b. uprzejmie proszę ;)

Data: 2010-10-17 13:31:00
Autor:
Kto ... [shram na market]
m <movano@gazeta.pl> napisał(a):
Aha! Rysio od P-.... szanuj się i też jemu nie odpowiadaj w innych wątkach - b. uprzejmie proszę ;)

Dobrze.

pozrawiam rc

Data: 2010-10-17 15:38:46
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Kto ... [shram na market]
On 2010-10-17 15:19, m wrote:

... nie bądź gupkiem - jak w treści pierwszego w wątku posta
:)
Aha! Rysio od P-.... szanuj się i też jemu nie odpowiadaj w innych wątkach -
b. uprzejmie proszę ;)

Sądząc z infantylizmu jesteś bardzo młodym człowiekiem.
Prawda?
A może się mylę i masz już 'swoje latka" :-)

Data: 2010-10-17 17:21:14
Autor: totaloneWYTNIJTO
Kto ... [shram na market]

odpowiadasz mu ... nie bądź gupkiem - jak w treści pierwszego w wątku posta :)

Ok, obiecuję już nie będę, ale pokusa udowodnienia mu, że jest miernotą, która
nie potrafi sklecić paru prostych zdań, tylko musi kraść je konkurencji była
silniejsza, zwłaszcza że miałem coś zrobić w robocie, a baaardzo mi się nie
chciał. Ale obiecuję więcej nie będę, zwłaszcza, że jak to mówią "psa nie
oduczysz szczekać" więc po co tracić energię. Milczę już, hough.  --

Kto ... [shram na market]