Kto atakuje NATOwsk膮 cywilband臋 ten t errorysta! :-)

Data: 2013-08-10 17:06:10
Autor: Micha艂
Kto atakuje NATOwsk膮 cywilband臋 ten t errorysta! :-)
W dniu 2013-08-06 15:24, A. Filip pisze:
http://www.wprost.pl/ar/411707/Polscy-komandosi-i-Afganskie-tygrysy-wylapuja-terrorystow/
   Polscy komandosi i "Afga艅skie tygrysy" wy艂apuj膮 terroryst贸w
   2013-08-06 13:26
   Komandosi z Lubli艅ca oraz afga艅scy antyterrory艣ci z jednostki
   policyjnej "Afga艅skie tygrysy" rozbili siatk臋 terrorystyczn膮, kt贸ra
   by艂a odpowiedzialna za zamachy na 偶o艂nierzy NATO oraz w艂adze prowincji
   Ghazni - donosi portal polska-zbrojna.pl. Zlikwidowali tak偶e arsena艂y
   terroryst贸w. [...]

Za niemieckiej okupacji byli "polscy bandyci", za komuny by艂y
"bandy reakcyjnego podziemia" za RP3 nie ma walcz膮cych z okupacj膮
Afganistanu, s膮 "terrory艣ci".

  Niby tak, a Talibowie nie robi膮 na mnie zbyt dobrego wra偶enia. Akcje z Pakistanu .. Mo偶e tak traci si臋 godno艣膰 siedz膮c na dziko w g贸rach. Mogliby odgrodzi膰 g贸ry od Afganistanu sieci膮 posterunk贸w, 偶eby 偶aden nie przeszed艂. To by chyba sko艅czy艂o zakusy co do wp艂ywania na Afganistan. Przechwytywa膰 艂膮czno艣膰 radiow膮 do tego. Gdzie tu k艂opot?

Data: 2013-08-10 16:19:13
Autor: Grzegorz Staniak
On 10.08.2013, Micha艂 <micsz@onet.pl> wrote:

[...]

艁omatko. Powa偶nie? Wsz臋dzie. My艣lisz, 偶e nikt wcze艣niej nie wpad艂 na ten genialny pomys艂 w stylu
"pilnowa膰 granicy"? To we藕 i przypilnuj tych marnych 2500 km granicy,
po cz臋艣ci g贸rzystej, z etnicznie tymi samymi lud藕mi po obu stronach,
znaj膮cymi teren sto razy lepiej ni偶 ty i w dodatku niech臋tnymi tobie. Myslisz, 偶e tak z 50 tysi臋cy bojc贸w, setki samolot贸w i helikopter贸w
i miliardy USD rocznych koszt贸w by wystarczy艂o? Bo ja nie jestem pewien.

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>

Data: 2013-08-10 18:53:44
Autor: A. Filip
Grzegorz Staniak <wytnij-to_gstaniak@gmail.com> pisze:
[...]

Do艣膰 szeroka strefa "zabi膰 _wszystko_ co si臋 rusza" by艂aby ta艅sza ale
_nieuniknione_ "pozbawienia 偶ycia" szczeg贸lnie cywili to by艂by spory koszt
polityczny i wizerunkowy [napuszczenie "obro艅c贸w przyrody" by艂oby banalne].
IMHO W okupacji Afganistanu co chwila wychodzi 偶e pewne rzeczy da艂oby si臋
zrobi膰 ale takim kosztem "wizerunkowym" 偶e dla takiej "peryferyjnej
wojenki" si臋 to (USA) po prostu nie op艂aca.

--
A. Filip
W艣r贸d 艣lepc贸w jednooki jest kr贸lem.   -- Przys艂owie angielskie

Data: 2013-08-12 23:26:07
Autor: Micha艂
W dniu 2013-08-10 18:53, A. Filip pisze:
[...]

  Nie lubi臋 si臋 wypina膰, ale nie jestem na "pa艅szczy藕nie" 偶ebym wszystkie problemy rozwi膮zywa艂. Fakt, 偶e podobie艅stwo ludzi tam z jednej i drugiej strony to k艂opot - jakie艣 papiery do okazania? Nie wiedzia艂em, 偶e to wychodzi 2500 km, co艣 du偶o, mo偶e sprawdz臋.

Data: 2013-08-16 16:30:47
Autor: Towarzysz Gn贸j
Kto atakuje NATOwsk膮 cywilband臋 ten terrorysta! :-)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:rin8hatzifd8a6.huge.strangled.net...

| Do艣膰 szeroka strefa "zabi膰 _wszystko_ co si臋 rusza"

No niekoniecznie wszystko... Na przyk艂ad pod berli艅skim murem biega艂y sobie kr贸liki (co jest dowodem, 偶e enerdowscy 偶o艂nierze ich nie wystrzelali).

Data: 2013-08-13 03:01:49
Autor: Micha艂
W dniu 2013-08-13 02:39, Micha艂 pisze:
[...]

  Da si臋 tam odci膮膰 kawa艂ek kraju, przez Kabul, ko艂o 艣rodka, w poprzek.

Data: 2013-08-17 15:37:52
Autor: Grzegorz Staniak
On 13.08.2013, Micha艂 <micsz@onet.pl> wrote:

[...]

Twoim zdaniem. W nast臋pnej kolejno艣ci musia艂by艣 zmusi膰 wszystkich "terroryst贸w",聽偶eby  zamieszkali w odci臋tym kawa艂ku kraju, przez Kabul, ko艂o 艣rodka, w poprzek.
Najpierw popatrz sobie na jak膮艣 map臋 g臋sto艣ci populacji, potem ple膰.

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>

Data: 2013-08-10 17:12:58
Autor: Ghost
Kto atakuje NATOwsk膮 cywilband臋 ten terrorysta! :-)

U偶ytkownik "Micha艂" <micsz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ku5kta$8ab$1news.dialog.net.pl...
[...]

Piszesz serio?

Kto atakuje NATOwsk膮 cywilband臋 ten t errorysta! :-)