Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?

Data: 2016-05-10 08:21:05
Autor: A. Filip
Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> pisze:
No dzisiaj to mnie trafiło: ja¶nie prezesunio wła¶nie proponuje, aby
poseł wykluczony z klubu tracił mandat poselski. To ja jeszcze
proponuję utratę mandatu za niespanie na wycieraczce prezesunia i za
niewyprowadzanie kota prezesunia, tudzież za niedonoszenie żwirku.

1) Jak rozumiem ma chodzić o przyszłych posłów wybranych na podstawie
   takich przepisów a nie zmianę w odbieraniu mandatu posła
   _w trakcie kadencji_  - ja osobi¶cie na zmiany reguł gry
   "w trakcie meczu" jestem przeczulony.
   Jak ty w to wierzysz i się oburzasz to obstawiasz drug± kadencje PiS? ;-)
2) Proponowany przepis rzeczywi¶cie jest "kontrowersyjny".
   PiSowi by nie zaszkodziło wyliczyć w jakich krajach/demokracjach
   takie/podobne rozwi±zania obowi±zuj± (¶wiat jest wielki,  gdzie¶ mog±)
3) Co¶ "w podobnym duchu" dla mnie ma sens ale wypadałoby by był to
   zapis ala "wykluczony głosami nie mniej niż 2/3 liczby posłów
   wybranych z danej listy". Wykluczony zwykł± większo¶ci± głosów
   (bez wymagań co do kworum) albo _automatycznie_ po wyst±pieniu z klubu
   mi się by "BARDZO nie spodobało"

--
A. Filip
Gdyby każdy głupiec nosił koronę, wszyscy byliby królami.

Data: 2016-05-10 09:46:37
Autor: ąćęłńóśźż
Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
Uważam, że jakakolwiek 'dysyplina partyjna' powinna być zakazana i karalna jako czyn kryminalny, podobnie jak niegdy¶ brane 'kaucje' od posłów.
Czym się różni dyscyplina partyjna od głosowania na cztery / sze¶ć / osiem / 231 par r±k?
To może lepiej dać prezesuniowi (temu czy innemu) "złoty mandat", a reszta niech spie.....a??
Nie zauważyłe¶, jak i Tusk i Kaczyński stawali na łbach, żeby "ich" posłowie nie byli niezależni finansowo, jak zmuszali do zostawania zawodowymi posłami, żeby taki jeden z drugim posieł miał betonow± ¶cianę po niepodporz±dkowaniu się "wodzowi"??

-- -- -
[...]
3) Co¶ "w podobnym duchu" dla mnie ma sens ale wypadałoby by był to zapis ala "wykluczony głosami nie mniej niż 2/3 liczby posłów wybranych z danej listy". Wykluczony zwykł± większo¶ci± głosów albo _automatycznie_ po wyst±pieniu z klubu mi się by "BARDZO nie spodobało"

Data: 2016-05-10 09:56:54
Autor: A. Filip
±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> pisze:
[...]

To jest grupa _prawo_ . Do dyskusji o politycznej celowo¶ci nowych praw
szczególnie bez ich dokładniejszego zacytowania powinna służyć grupa

Wysil się choć trochę by udawać że piszesz zgodnie z tematem/celem grupy
a nie prowadzisz polityczn± agitacje "gdzie popadnie".  To naprawdę nie
jest aż tak trudne *leniu* :-)

--
A. Filip
Niedobrze, kiedy pies posmakuje rzemienia.  (Przysłowie greckie)

Data: 2016-05-10 10:18:32
Autor: ąćęłńóśźż
Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
Mowa o prawie wyborczym.

-- -- -
To jest grupa _prawo_ .

Data: 2016-05-10 10:27:23
Autor: A. Filip
Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> pisze:
To jest grupa _prawo_ .
Mowa o prawie wyborczym.

Czy według ciebie _każda_ dyskusja o naturalnym prawie do życia od
samego poczęcia będzie na temat w tej grupie? :-)

--
A. Filip
Nie naprawiaj statku na ¶rodku rzeki.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2016-05-10 10:49:54
Autor: ąćęłńóśźż
Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
Ta akurat tak.
Znasz słowo 'lawmaker'?

-- -- -
Czy według ciebie _każda_ dyskusja o naturalnym prawie do życia od samego poczęcia będzie na temat w tej grupie?

Data: 2016-05-11 10:57:05
Autor: A. Filip
±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> pisze:
Czy według ciebie _każda_ dyskusja o naturalnym prawie do życia od
samego poczęcia będzie na temat w tej grupie?
Ta akurat tak.
Znasz słowo 'lawmaker'?

Znasz słowo polityk? :-)

--
A. Filip
Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-05-10 18:09:08
Autor: J.F.
Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:anfi+eaj2dlihtf-g5a2@buntownik.pl...
[...]

No to trzeba bedzie szybko reagowac i od razu wywalic pierwszego.
A zaraz potem wywalic tych, co sie odwazyli nie zaglosowac za wywaleniem, to juz nastepnych odwaznych nie bedzie :-)

Chyba ze glosowanie obowiazkowo tajne.

J.

Data: 2016-05-16 11:37:47
Autor: ąćęłńóśźż
Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
"Zgodnie ze statutem partii to prezes proponuje wiceprezesa" - J. Kaczyński 16 maja 2016 godz. 11:34

Prezesie!
Proponuję pój¶ć dalej: wpisać do statutu, że członków partii też proponuje prezes.

Szkoda tylko, że przerżniecie tak jak poprzednio i szybciej niż się komukolwiek wydaje - bo P0 była jeszcze gorsza.

Data: 2016-05-16 12:10:07
Autor: J.F.
Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
Użytkownik " ±ćęłń󶼿"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:nhc4de$o5r$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No coz:
a) w naszej dotychczasowej Konstytucji tez stoi, ze ministrow wybiera premier. Tak aby mu sie dobrze z nimi wspolpracowalo.
    Mimo, ze trzeba przeciez ich ustalic w koalicji :-)

b) nie ma jakiego zapisu, ze prezes moze wyrzucic czlonka ?

Ale podzialy w PIS juz byly, potem byly zjednoczenia :-)

J.

Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?