Kto bierze tu kasÄ™?

Data: 2011-01-07 23:59:39
Autor: Roman Nowar
Kto bierze tu kasÄ™?
Witam,

W przedostatnim numerze tygodnika "Najwyższy Czas" - z końca grudnia 2010r., felietonista tego tygodnika, mieszkający w Izraelu Kataw Zar, napisał że np.onet.pl i wyborcza utrzymują - nazwę ich - coś w rodzaju płatnych aktywistów internetowych, którzy odpowiadają na forach, tak aby nie dopuścić do np. szkalowania dobrego imienia państwa Izrael.

Jak myślicie - pewnie tu na tej liście też tacy są - jeśli tak - to kto bierze za to pieniądze?

Możecie ich wymienić?

Romek

Data: 2011-01-07 15:45:51
Autor: Hans Kloss
Kto bierze tu kasę?
On 7 Sty, 23:59, Roman Nowar <nowarro...@example.com> wrote:

Możecie ich wymienić?

Chłopie, tutaj, lekko licz±c, jedna trzecia to płatni aktywi¶ci, a
ćwierć pozostałych to tzw "pożyteczni idioci" robi±cy to samo co
płatni tylko za bezdurno.
I masz tu wprawdzie aktywistów prożydowskich jale o wiele więcej
prosowieckich i proplatfonskich (co zreszt± na jedno wychodzi).
Proniemieccy i proamerykańscy, nawet jeżeli s± to zachowuj± się
pow¶ci±gliwie.
J-23

Data: 2011-01-08 00:53:39
Autor: Roman Nowar
Kto bierze tu kasę?
W dniu 08.01.2011 00:45, Hans Kloss pisze:
[...]

A Ty - z których jeste¶?
Z kim trzymasz?

Romcio

Data: 2011-01-07 16:31:24
Autor: Hans Kloss
Kto bierze tu kasę?
On 8 Sty, 00:53, Roman Nowar <nowarro...@example.com> wrote:

A Ty - z kt rych jeste ?
Z kim trzymasz?
Ja trzymam z Polakami.
J-23

Data: 2011-01-08 00:40:09
Autor: robertbig
Kto bierze tu kasę?
On 8 Sty, 01:31, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 8 Sty, 00:53, Roman Nowar <nowarro...@example.com> wrote:

> A Ty - z kt rych jeste ?
> Z kim trzymasz?

Ja trzymam z Polakami.
J-23

ALA TY jestes 100% zawodowy propagandzista.
Kto więc  ci płaci?  PIS ???

A Polske to ty masz głeboko w..... Choć stroisz sie w takie piórka.
No cóz , taka cecha cyników i bydlat.

Data: 2011-01-08 03:58:41
Autor: Hans Kloss
Kto bierze tu kasę?
On 8 Sty, 09:40, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

A Polske to ty masz głeboko w.....

Głęboko w .... to ja mam gównojadów takich jak ty i inne boukuny.

Cytat z Suworowa: "Omawiaj±c rozmaite rodzaje agentów, czyli obywateli
wolnego ¶wiata, którzy w ten czy inny sposób sprzedali się GRU, nie
można pomin±ć jeszcze jednej ich kategorii, najbardziej ze wszystkich
obrzydliwej. [...]Oficerowie GRU i KGB zazwyczaj szanowali swoich
agentów. Motywy ich działania były jasne: albo przymus (np. szantaż),
albo chęć wzbogacenia lub pragnienie mocnych wrażeń. To wszystko jest
normalne. Poza tym agenci ryzykuj± [...] A tu nagle człowiek znajduje
takiego przyjaciela Zwi±zku Radzieckiego, który ma wszystko (od
żyletek Gillette po perfumowane prezerwatywy), który może wszystko
kupić w sklepie (nawet banany), a który wychwala pod niebiosa Zwi±zek
Radziecki. Jest to tak patologiczne, że jedynym wła¶ciwym okre¶leniem
był "gównojad". Pogarda, jak± oficerowie GRU i KGB żywili wobec takich
osobników, nie oznaczała naturalnie, że nie wykorzystywali ich gdzie i
jak się dało,"
J-23

Data: 2011-01-08 13:31:23
Autor: pluton
Kto bierze tu kase?
> A Ty - z kt rych jeste ?
> Z kim trzymasz?
Ja trzymam z Polakami.
J-23

Ze wszystkimi ?

Nullification

Data: 2011-01-08 04:32:43
Autor: Hans Kloss
Kto bierze tu kase?
On 8 Sty, 13:31, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Ja trzymam z Polakami.
> J-23

Ze wszystkimi ?
 Oprócz sowieckich gównozjadów- ale tych wła¶ciwie nie powinno nazywać
się Polakami.
J-23

Data: 2011-01-08 16:37:29
Autor: pluton
Kto bierze tu kase?
> [...]
> J-23

Ze wszystkimi ?
 Oprócz sowieckich gównozjadów- ale tych wła¶ciwie nie powinno nazywać

Czy kto¶, kto mówi 'nasi przyjaciele rosjanie' jest także sowieckim
gównojadem ?

Nullification

Data: 2011-01-08 08:01:50
Autor: Hans Kloss
Kto bierze tu kase?
On 8 Sty, 16:37, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Czy kto , kto m wi 'nasi przyjaciele rosjanie' jest tak e sowieckim
g wnojadem ?
 A niby dlaczego? Ja też mam przyjaciół Rosjan. Rosjanin bynajmniej
nie równa się sowiet..ale to chyba dla ciebie za trudne.
J-23

Data: 2011-01-08 18:00:56
Autor: pluton
Kto bierze tu kase?
[...]

ufff... ulzylo mi. A juz myslalem, ze wariat to gownojad.

Nullification

Data: 2011-01-09 11:38:50
Autor: cyc
Kto bierze tu kase?

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iga0a9$g2v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

się Polakami.
J-23

Czy kto¶, kto mówi 'nasi przyjaciele rosjanie' jest także sowieckim

-- pozdrawiam
Nullification

Spytaj go rowniez o to , czy "sovieckim gownozjadem " bedzie tez ten , ktory udekorowal gen.Jaruzelskiego orderem ? .

cyc

Data: 2011-01-09 04:05:32
Autor: Hans Kloss
Kto bierze tu kase?
On 9 Sty, 11:38, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Spytaj go rowniez o to , czy "sovieckim gownozjadem " bedzie tez ten , ktory
udekorowal gen.Jaruzelskiego orderem ? .

 Oczywi¶cie że będzie.
A teraz biegnij do wikipedii dowiedzieć się  co oznacza w języku
polskim słowo "order" palantuniu i czym order różni się np. od medalu.
J-23

Data: 2011-01-08 03:04:55
Autor: Krzysiek
Kto bierze tu kasÄ™?
Hallo,

"Roman Nowar"  schrieb im Newsbeitrag news:ig860m$b8l$1news.mm.pl...

[...]

a po czym poznaje sie takie odpowiadanie?? Tzn. - w jaki sposob odpowiada sie,
zeby nie dopuscic do np. szkalowania dobrego imienia panstwa Izrael??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-01-08 12:47:55
Autor: u2
Kto bierze tu kasę?
W dniu 2011-01-07 23:59, Roman Nowar pisze:

Możecie ich wymienić?

Do grupowych idiotów należy zaliczyć cyca, heska, Idzika, kaleckiego,
robertbiga i kilku innych.

Data: 2011-01-08 13:30:00
Autor: pluton
Kto bierze tu kasę?
płatnych aktywistów internetowych, którzy odpowiadaj± na forach, tak aby
nie dopu¶cić do np. szkalowania dobrego imienia państwa Izrael.

A jak oni to robi± ? To znaczy jak nie dopuszczaj± ?
Kto mi zabroni napisać 'Izrael to ciule' ?

Nullification

Data: 2011-01-08 13:39:34
Autor: u2
Kto bierze tu kasÄ™?
W dniu 2011-01-08 13:30, pluton pisze:
Kto mi zabroni napisaæ 'Izrael to ciule' ?

Sądzę, że sprawa w sądzie by ciebie otrzeźwiła pijaczku. :)

Kto bierze tu kasÄ™?