Kto buchnal smalec z okna?

Data: 2009-12-18 14:16:54
Autor: =heÂŽsk=
Kto buchnal smalec z okna?

W czasie drzemki straznikow podprowadzono "praca daje wolnosc".
trwaja spekulacje, prezio na szczescie nie oglosil zaloby narodowej
ale awantura medialna jest. izraelici mowia cos o wypowiedzeniu wojny,
ze to przejaw polskiego antysemityzmu i takie tam. przy okazji dowiedzielismy sie, ze zydzi byli mordowani przez niemcow w niemieckim obozie lezacym na terenie Polski.
ciekaw jestem komu potrzebna jest ta medialna wrzawa ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-18 14:26:40
Autor: bolek
Kto buchnal smalec z okna?

Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:akvmi5takre32ohur8if1qsj78v39itl6a4ax.com...

[...]

Jak to komu, rzytom.
A może sami zaj...li ?

bolek

Data: 2009-12-18 14:28:36
Autor: Prawusek
Kto buchnal smalec z okna?
"=heRsk=" <fullbigbrednie@interia.pl> wrote in message

[...]

Ciąg dalszy antykrzyżowej krucjaty parchów!  :-))))))))))

Kto buchnal smalec z okna?