"Kto chce podnieść rękę na Jarosława Kaczy ńskiego ....."

Data: 2016-01-08 17:16:02
Autor: stevep
"Kto chce podnieść rękę na Jarosława Kaczy ńskiego ....."

# Prezesem TVP zostanie polityk, który przez lata dowiódł, że zrobi  wszystko, co każe mu polityczny mentor. A ten od lat jest jeden - Jarosław  Kaczyński. Oto 10 cytatów, które pokazują, kim jest Jacek Kurski..

1. O odzyskiwaniu państwa dla PiS.

"Będę konsekwentny w odzyskiwaniu dla PiS urzędu po urzędzie,  przedsiębiorstwa po przedsiębiorstwie, agendy po agendzie. Trzeba jasno  powiedzieć, że 16 miesięcy po wygranej PiS żaden działacz czy zwolennik  naszej partii, który wykrwawiał się w naszych kampaniach wyborczych, nie  może cierpieć głodu i niedostatku" (Źródło: "Gazeta Wyborcza", 12 marca  2007)

2. O prezesie PiS

"Nie ukrywam, że w sferze frazeologii i obrazowania świata polityki jestem  chłonnym uczniem Jarosława Kaczyńskiego. Trafiłem na niego jako student na  strajku majowym w 1988 w Stoczni Gdańskiej, kiedy podczas jego  wielogodzinnych pogadanek politycznych w stołówce doznałem iluminacji  politycznej. Wtedy ułożył mi się pewien obraz świata, a że zgadza się on z  rzeczywistością, to pozostałem mu wierny" (Źródło: "Dziennik", 18  listopada 2006 r.)

3. O tym, co się stanie z rękami podniesionymi na szefa PiS

"Kto chce podnieść rękę na Jarosława Kaczyńskiego, musi wiedzieć, że Jacek  Kurski mu tę rękę obetnie" (Źródło: gazeta.pl, 13 stycznia 2010 za  "Dziennik", 8 maja 2007 r.)

4. O innych poglądach niż kierownictwo

"Nie może być tak, żeby głosować inaczej niż kierownictwo! (....) Mamy  pootwierane tyle frontów, że jeśli pozwolimy sobie teraz na różnice w  głosowaniach, to jesteśmy rozjechani w minutę" (Źródło: "Dziennik", 18  listopada 2006 r..)

5. O jaką Polskę walczył

"Nie o takie Polskie walczyliśmy" (Krytykując wysokość opłat za przejazd  autostradą A1, źródło: TVN24)

6. O tym, że trzeba mieć swoją telewizję

(odpowiadając na zarzut, że posłowie PiS sami prowokują do żartów z  siebie) "Trzeba mieć swoje, w sensie ideowym, seriale sitcomowe, seriale  pokazujące nasze wartości na podstawie prawdziwych bohaterów. Trzeba mieć  swoje portale, swoją dobrą gazetę, swoje duże media, swoje radio i  telewizję. Trzeba oddziaływać na kulturę. Mieć swojego Wojewódzkiego,  Majewskiego kabarety" (Źródło: wp.pl (dostęp 30 października 2010), cytat  za "Wprost").

7. O sobie

"Panie marszałku, wysoka izbo, gdyby choć połowa informacji w mediach na  mój temat była prawdziwa, już dawno z obrzydzenia dla samego siebie  dokonałbym uroczystej egzekucji i samobójstwa, strzelając sobie w łeb na  rynku Starego Miasta" (Źródło: "Gazeta Wyborcza")

8. O Kaczyńskich

"Będę bulterierem Kaczyńskich" (Źródło: "Gazeta Wyborcza")

9. O dziadku Tuska w Wehrmachcie

"Poważne źródła na Pomorzu mówią, że dziadek Tuska zgłosił się na  ochotnika do Wehrmachtu (...)" (Źródło: Gazeta.pl za tygodnikiem "Angora")

10. O ciemnym ludzie

"Z tym Wehrmachtem to lipa, ale jedziemy w to, bo ciemny lud to kupi"  (źródło: 14 października 2005 r. przed nagraniem w Radiu TOK FM, gdy  Tomasz Lis - w obecności Wiesława Władyki, Tomasza Wołka i Katarzyny  Kolendy-Zaleskiej - spytał Kurskiego: - Dlaczego w ogóle zacząłeś z tym  dziadkiem Tuska? (Do tego cytatu Kurski się nie przyznaje. Źródło: "Gazeta  Wyborcza") #
Ze strony:
http://skroc.pl/63ab0

--
  stevep
-- -- -

"Kto chce podnieść rękę na Jarosława Kaczy ńskiego ....."