Kto chce pomóc Nergalowi?

Data: 2010-08-28 17:49:22
Autor: Hans Kloss
Kto chce pomóc Nergalowi?
....nie tylko dobrym słowem czy modlitwą, ale także CZYNEM?
http://behemoth.pl/uploads/tiny/images/poster-a3-nergal_resized_2.jpg
Ja nie mam najmniejszego zamiaru.
J-23

Data: 2010-08-29 05:08:14
Autor: Antenka
Kto chce pomóc Nergalowi?
On 29 Sie, 02:49, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
...nie tylko dobrym słowem czy modlitwą, ale także CZYNEM?http://behemoth.pl/uploads/tiny/images/poster-a3-nergal_resized_2.jpg
Ja nie mam najmniejszego zamiaru.
J-23

Idąc do szpitala krzyczał do fanów : "rogi w górę!", czyli dał im
sygnał do kogo mają się za niego "modlić" - do złego.
Rozumiem cię Hans - nie jesteś satanistą ;-).

Antenka

P.s. Nergal pewnie lubi ogień.

Data: 2010-08-29 06:34:32
Autor: DJ MC Donald Musk
Kto chce pomóc Nergalowi?
[...]

Nie rozumiem do kogo adresowane jest to ogloszenie bo przeciez nie do
ludzi. Ludzki szpik kostny nie jest zgodny z diabelskim i na nic mu
sie nie przyda. Powinien zaapelowac do lucypera by ten sobie troche
szpiku upuscil i mu dal!

Data: 2010-08-29 10:00:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto chce pomóc Nergalowi?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:21100cf1-6b74-4241-97aa-b4c333a73dd5l20g2000yqm.googlegroups.com...
....nie tylko dobrym słowem czy modlitwą, ale także CZYNEM?
http://behemoth.pl/uploads/tiny/images/poster-a3-nergal_resized_2.jpg
Ja nie mam najmniejszego zamiaru.

To taki z ciebie katolik?
Wstydziłbyś się.

Data: 2010-08-29 02:07:37
Autor: Hans Kloss
Kto chce pomóc Nergalowi?
On 29 Sie, 10:00, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

To taki z ciebie katolik?
Staram się. Właśnie wykonałem dobry uczynek przekazując prośbę o pomoc
dla pana Darskiego grupowiczom  psp ;)

Wstydziłbyś się.
Czego, że zbłąkanemu bliźniemu okazuję chrześcijańskie
miłosierdzie? ;)
J-23

Data: 2010-08-29 12:42:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto chce pomóc Nergalowi?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:29bb8d46-6a61-4078-8e3d-df0330b4fa64x42g2000yqx.googlegroups.com...
[...]

Dlaczego zbłąkanemu? Trzeba było przeczytać link, to byś głupot nie pieprzył.

Data: 2010-08-29 10:16:33
Autor: Hans Kloss
Kto chce pomóc Nergalowi?
On 29 Sie, 12:42, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Dlaczego zbłąkanemu? Trzeba było przeczytać link, to byś głupot nie
pieprzył.

Czy o ten link ci chodzi?:
http://www.behemoth.pl/site/index.php/pol#calosc.310.MOJA_DROGA_KU_NAWROCENIU-- -

Cytuję "Głosy o tym, że moja obecna sytuacja może mnie rzekomo zbliżyć
do Boga, sprawić, że odrzucę swoje ideały i ugnę kark przed jedynym
słusznym w tym kraju światopoglądem, nie tylko zaskoczyły mnie, ale i
przeraziły [...]tym wszystkim, którzy w mojej chorobie wietrzą szanse
dla złamania moich wartości, a więc i mnie samego, odpowiadam po raz
pierwszy i ostatni i wyjątkowo krótko: po moim trupie!"
A tu masz najnowszą video-produkcję ekipy pana Nergala:
http://www.youtube.com/watch?v=Q8mMyu0ZfnM

Już wiesz dlaczego "zbłąkany"?
J-23

Data: 2010-08-29 19:49:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto chce pomóc Nergalowi?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e21198b2-de1f-4897-8992-21f6eced6ff5i13g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

=================================

Nie chodzi o ten link. Nie weksluj prymitywie.

Data: 2010-08-29 12:01:06
Autor: Hans Kloss
Kto chce pomóc Nergalowi?
On 29 Sie, 19:49, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrotue:

Nie chodzi o ten link. Nie weksluj prymitywie.
Link jest  DO TEJ SAMEJ STRONY z której pochodziło zdjęcie plakatu,
nawołującego do badania krwi na zgodność tkankową aby dostarczyć
biednemu choremu panu Nergalowi odpowiedniej jakości szpik do
przeszczepu. Ubliżając mi bezpodstawnie (po raz kolejny) dowodzisz
jedynie własnego chamstwa i głupoty. Ale to norma wśród
platfonsiarskich kiboli....
J-23

Data: 2010-08-29 22:07:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto chce pomóc Nergalowi?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a4ddc5b1-c682-4784-84aa-3cc6ab374ddfx42g2000yqx.googlegroups.com...
[...]

Pisiaku, ty nie masz pojęcia o czym piszesz. Czytaj ze zrozumieniem: "przyjdź oddać krew i dołącz do banku dawców szpiku" - przeczytaj sobie dziesięciokrotnie i w końcu rozum o co chodzi.
Inna sprawa. Nie mogę zrozumieć dlaczego nienawidzisz Nergala, czy jak on się nazywa? To jest sławne "picowskie miłosierdzie katolickie"?

Data: 2010-08-29 13:32:40
Autor: Hans Kloss
Kto chce pomóc Nergalowi?
On 29 Sie, 22:07, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Pisiaku, ty nie masz pojęcia o czym piszesz. Czytaj ze zrozumieniem:
Czytaj platfonsie, czytaj.. "....może właśnie Ty pomożesz
Nergalowi..." O to chodzi głupi platfonsie!! Trzeba być kompletnym
wymózdżeńcem albo platfonsem (co zresztą na jedno wychodzi) żeby się
łudzić że którykolwiek z fanów Behemota ( to do nich adresowany jest
ten plakat, a są oni w dużej części satanistami i niemal w 100% tzw..
metalowcami) zostanie dawcą szpiku dla chorych innych niż ich idol
Nergal. Dlaczego? Poczytaj sobie LaVeya to zrozumiesz;).
Inna sprawa. Nie mogę zrozumieć dlaczego nienawidzisz Nergala, czy jak on
się nazywa?
Ty jakiś debilnięty jesteś- gdzie ja napisałem durniu że go
nienawidzę? Ja nawet czasem słucham tej jego kapeli (ostatnia ich
płyta jest naprawdę niezła, najlepsza w dyskografii) a dla samego
idola mam nawet trochę współczucia i mnóstwo politowania.
To jest sławne "picowskie miłosierdzie katolickie"?
A kto ci durniu powiedział że jestem "picowcem" albo katolikiem? Btw z
podziwu wyjść nie mogę że katolicy nie zrobili dotąd owemu Nergalowi
solidnej mordoplastyki za całokształt jego "działalności", której
próbkę obejrzeć możesz sobie choćby na zalinkowanym videoklipie.
J-23

Kto chce pomóc Nergalowi?