"Kto chce wyjaśnienia katastrofy, musi poprzeć PiS".

Data: 2011-09-21 21:19:13
Autor: MH
"Kto chce wyjaśnienia katastrofy, musi poprzeć PiS".
Państwo polskie nie zdaje egzaminu w sprawie Smoleńska; kto chce, żeby
katastrofa została wyjaśniona, musi poprzeć PiS w wyborach - oświadczył prezes
PiS Jarosław Kaczyński.

http://tiny.pl/h1q21

Zaś się ćwierćmetrowi coś źle porobiło ?!  Aby wyjaśnić ową katastrofę , można
dokonać jeszcze jednego eksperymentu na koszt podatnika..  Do pozostałego
bliźniaczego TU-154 zapakować bliźniaczego prezydenta , rozpylić hel ,
sztuczną mgłę , znaleźć zagajnik brzozowy , napierdalać 8m/s w dół i zrobić
odejście na automacie począwszy od wysokości 80-100m...

A potem i tak znajdą się 'profesory' i 'doktory inżyniery' .........
Aha !! , i jego ekscelencja Ksiądz Doktor Dyrektor !!!

MH

Data: 2011-09-21 23:24:40
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-21 23:19,  MH pisze:
[...]

Przestań... Tą smołą już rzygam... Zupełnie z innej beczki. Niech sobie i ten cały PiS wygra :> Niech porządzą te cztery lata. Cofną nas o dziesięć lat, ale co tam... Przeżyliśmy wojnę totalną, przeżyjemy i PiS. Zaczną się aresztowania opozycjonistów :> pukanie o 6 rano... Pewnie i do mnie zapukają, bo nazwałem swego czasu Jarusia karakanem. ;-p

Data: 2011-09-21 22:09:52
Autor: MH

======================

[...]

========================

Hmmm , i tak jesteśmy cofnięci o ładnych parę z samego faktu istnienia takowej
"opozycji". Jestem jednak optymistą..  Sądzę , że jeżeli najbliższe wybory
wygra jakiekolwiek ugrupowanie , które nie wejdzie w koalicję z warjatami
(political fiction) , czyli wchodzi w rachubę bodaj tylko PO , należy to
rozważać w kategoriach mniejszego zła. Jeżeli PO wygra , to mam nadzieję ,
zgodnie z literą prawa załatwi teraz szybko awantury na Krakowskim
Przedmieściu. Dalej , krytyka Głowy Państwa jak najbardziej może być
akceptowalna..  Natomiast chamskie obrażanie (nawet nie pamiętam jak ten
gówniaż się nazywał) , zdecydowanie NIE !!!  Hah , porównaj jego działania z
menelem-Hubertem , ściganym listem gończym...   Obecny rząd nie jest z mojej
bajki , ale zdecydowanie !!! nie widzi mi się model Bierutowsko-Orwellowski.
Cóż , na psp, są tacy , co dokonują "włamów" na prywatne skrzynki pocztowe ,
podają ich personalja (hahaha , wiadomo , że "fake") i owych "niepoprawnych"
wyzywają od "kapusiów"..  Cytaty , w których aż roi się od wulgaryzmów ,
kwitują słowami "DEZINFORMACJA" , i takie tam... MH --

"Kto chce wyjaśnienia katastrofy, musi poprzeć PiS".