Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???

Data: 2011-09-25 09:25:10
Autor: Antenka
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
Przebito opony w aucie Macierewicza
============================
Samochód, którym Antoni Macierewicz wracał z Wrocławia został
uszkodzony. Przebito w nim dwie opony.

"Przebite zostały dwie opony, w taki sposób, że w drodze najpierw
jedna wysiadła a potem druga, samochód jest nie do użycia" -
relacjonuje europoseł Ryszard Czarnecki (PiS).

Samochód prowadził jego syn Przemysław Czarnecki, kandydat PiS do
Sejmu z Wrocławia.

"Ja w takie przypadki nie wierzę, że 2 opony wysiadaj± zaraz po
spotkaniu na które przyszło 700 osób. O ile w pierwsz± oponę bym
uwierzył, że to przypadek, o tyle w dwie opony, to takich zdarzeń nie
pamiętam, żeby co¶ takiego miało miejsce"- powiedział europoseł PiS.

"Jest to kolejna sytuacja w której kto¶ zajmuje się kwesti± smoleńsk±
a potem ma problemy z samochodem. To się układa w pewn± serię." -
europoseł w rozmowie z niezależn±.pl nie kryje swoich obaw.

"Poprzez tego typu szykanowanie, utrudnia się życie i aktywno¶ć
polityczn±, bo to jednak powoduje, że mobilno¶ć zostaje ograniczona a
konsekwencj± tego mógł być jaki¶ wypadek. To jest sytuacja nie do
przyjęcia" - powiedział Ryszard Czarnecki poseł Parlamentu
Europejskiego.

Jest to kolejny przypadek, kiedy przebito opony w samochodzie ministra
Antoniego Macierewicza. Wcze¶niej uszkodzono w jego aucie silnik.

Autor: Marek Nowicki
¬ródło: Niezależna.pl

http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/przebito-opony-w-aucie-macierewicza/

Banda psychopatów i morderców z "fabryki małp" ?
Antenka :-?

Data: 2011-09-25 18:33:28
Autor: u2
W dniu 2011-09-25 18:25, Antenka pisze:
[...]

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.

Data: 2011-09-25 09:38:47
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuchę. On byłby zdolny do tego. To wyj±tkowy
nienawistnik :- /

Antenka

Data: 2011-09-25 16:50:50
Autor: obserwator
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuch=EA. On by=B3by zdolny do tego. To wyj=B1tkowy
nienawistnik :- /

 tobie tez nic nie brakuje:DDD

Data: 2011-09-25 10:32:57
Autor: Antenka
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
On 25 Wrz, 18:50, " obserwator" :

 tobie tez nic nie brakuje:DDD<

Jeste¶ bezczelny! To, że obnażam prawdziwe oblicze POlszewickiej bandy
i ich popleczników i ostrzegam przed skutkami działania tej sitwy, nie
jest tożsame z nienawi¶ci±.
:-P

Antenka

P.s.  Aha, uszczypliwo¶ć to jeszcze nie nienawi¶ć

Data: 2011-09-25 17:42:07
Autor: obserwator
[...]

*****************************

..i jestem tez chamem:) Tobie tylko sie zdaje, ze cos obnazasz:))

Data: 2011-09-25 10:47:23
Autor: Antenka
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
On 25 Wrz, 19:42, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa (a):

Jeste bezczelny! To, e obna am prawdziwe oblicze POlszewickiej bandy
i ich poplecznik w i ostrzegam przed skutkami dzia ania tej sitwy, nie
jest to same z nienawi ci .

*****************************

.i jestem tez chamem:) Tobie tylko sie zdaje, ze cos obnazasz:))

Zbok jeste¶ i tyle.

Antenka

Data: 2011-09-25 18:27:28
Autor: obserwator
wrote:
> [...]
> jest to same z nienawi ci .
>
> *****************************
>
> .i jestem tez chamem:) Tobie tylko sie zdaje, ze cos obnazasz:))

Zbok jeste=B6 i tyle.

ja zbokiem nie jestem, ale ktos sie tu na pewno teraz podlozyl.

Data: 2011-09-25 18:59:50
Autor: u2
W dniu 2011-09-25 18:38, Antenka pisze:
On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuchę. On byłby zdolny do tego. To wyj±tkowy
nienawistnik :- /

Antenka

Zgadza się, to wyj±tkowy cham i ćwok. :)

Data: 2011-09-26 03:00:10
Autor: stevep

On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuchę. On byłby zdolny do tego. To wyj±tkowy
nienawistnik :- /

Antenka

Zgadza się, to wyj±tkowy cham i ćwok. :)
Zgadza się jeste¶ wyj±tkowym ćwokiem, ćwierćinteligentem, a  przedewszystkim i diot±.

--
stevep

Data: 2011-09-26 02:58:37
Autor: stevep
Dnia 25-09-2011 o 18:38:47 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuchę. On byłby zdolny do tego. To wyj±tkowy
nienawistnik :- /

Antenka

Cieszę się, że mnie lubisz, ale nie przewpadam za końskimi pieszczotami  wiedĽm.

--
stevep

Data: 2011-09-26 00:37:38
Autor: Antenka
On 26 Wrz, 02:58, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Cieszę się, że mnie lubisz, ale nie przewpadam za końskimi pieszczotami  wiedĽm. <

 Chamusiaku ze stodoły, nie wlewaj sobie! Za końskimi nie przepadasz,
ale lubisz jak cię krowa liĽnie po tej łysej, pustej glacy hihihi :-
o))).

Antenka

Data: 2011-09-25 18:38:55
Autor: Przemysław W
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Trans, weĽ wytłumacz jakie znaczenie ma ilo¶ć osób, która przyszła, do faktu, że młodzian złapał kapcia. Ja nie jeżdże pieprzyć ludziom głupot, a podobn± sytuacje miałem.

 Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesieni± 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dzi¶ kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawick±. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wci±gn±ć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-25 16:46:33
Autor: obserwator
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a): Ja nie jeżdże pieprzyć ludziom głupot, a podobn± sytuacje miałem.

************************

ty pieprzysz w sieci.Uwazaj wiec na siebie:)))

Data: 2011-09-25 10:46:18
Autor: Antenka
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
On 25 Wrz, 18:46, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Przemys aw W <bro my RP przed pi...@op.pl> napisa (a):

Ja nie je d e pieprzy ludziom g upot, a podobn sytuacje mia em.

************************

ty pieprzysz w sieci.Uwazaj wiec na siebie:)))

Trzeba mu odebrać prawko.

Antenka

Data: 2011-09-25 20:33:05
Autor: Grzegorz Z.

wrote:
[...]

A tobie perukę.

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-09-25 21:09:53
Autor: Przemysław W
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:oqjk7p9e7v7m$.9kxxw87e4cvn$.dlg40tude.net...

wrote:
[...]

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Przemek

Data: 2011-09-25 19:48:34
Autor: jadrys
=============================

[...]

"Ja w takie przypadki nie wierzÄ™, ĹĽe 2 opony wysiadajÄ… zaraz po
spotkaniu na które przyszło 700 osób. O ile w pierwszą oponę bym
uwierzył, że to przypadek, o tyle w dwie opony, to takich zdarzeń nie
pamiętam, żeby coś takiego miało miejsce"- powiedział europoseł PiS.

"Jest to kolejna sytuacja w której ktoś zajmuje się kwestią smoleńską
a potem ma problemy z samochodem. To się układa w pewną serię." -
europoseł w rozmowie z niezależną.pl nie kryje swoich obaw.

"Poprzez tego typu szykanowanie, utrudnia się życie i aktywność
polityczną, bo to jednak powoduje, że mobilność zostaje ograniczona a
konsekwencją tego mógł być jakiś wypadek. To jest sytuacja nie do
przyjęcia" - powiedział Ryszard Czarnecki poseł Parlamentu
Europejskiego.

Jest to kolejny przypadek, kiedy przebito opony w samochodzie ministra
Antoniego Macierewicza. Wcześniej uszkodzono w jego aucie silnik.

Autor: Marek Nowicki
Źródło: Niezależna.pl

http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/przebito-opony-w-aucie-macierewicza/

Banda psychopatów i morderców z "fabryki małp" ?
Antenka :-?

Może to sprawa wcale nie polityczna?.. P. Macierewicz narobił sobie sporo wrogów. Może to prywatna zemsta byłego członka WSI?

Data: 2011-09-25 20:33:56
Autor: pluton
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
Może to sprawa wcale nie polityczna?.. P. Macierewicz narobił sobie
sporo wrogów. Może to prywatna zemsta byłego członka WSI?

Taaa, a Kempie maila PO wyslalo.
Nawet najglupszy moher wie, za Antek sam sobie gumy poprzecinal.

Nullification

Data: 2011-09-25 20:51:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 20:33, pluton pisze:
[...]

WyciÄ…gasz zbyt daleko idÄ…ce wnioski.

Data: 2011-09-25 20:14:12
Autor: pluton
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
"Jest to kolejna sytuacja w której kto¶ zajmuje się kwesti± smoleńsk±
a potem ma problemy z samochodem.

Jak to dobrze, ze poseł Antoni nie ma traktora. Problemy z traktorem
to dopiero sa uciazliwe.

Nullification

Data: 2011-09-25 11:44:04
Autor: Antenka
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
On 25 Wrz, 20:14, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
"Jest to kolejna sytuacja w kt rej kto zajmuje si kwesti smole sk
a potem ma problemy z samochodem.

Jak to dobrze, ze pose Antoni nie ma traktora. Problemy z traktorem
to dopiero sa uciazliwe.

Jeste¶ żałosny.

Antenka

Data: 2011-09-25 20:47:15
Autor: u2
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
W dniu 2011-09-25 20:44, Antenka pisze:
Jeste¶ żałosny.

Po prostu zielona dupa z gwna :)

Data: 2011-09-26 00:33:25
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 20:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Po prostu zielona dupa z gwna :)<

Ale¶ pojechał YouTwo, ale¶ pojechał hłe he he :-o))

Antenka

Data: 2011-09-25 22:10:10
Autor: pluton
[...]

Za to poseł Antoni jest zajebisty.

Nullification

Data: 2011-09-26 07:35:58
Autor: wolim
[...]

A jeszcze wcze¶niej auto stanęło z powodu braku paliwa. Podejrzewa się bojówki PO o jego wypicie.

Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???