Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???

Data: 2011-09-25 18:33:28
Autor: u2
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
W dniu 2011-09-25 18:25, Antenka pisze:
Samochód, którym Antoni Macierewicz wracał z Wrocławia został
uszkodzony. Przebito w nim dwie opony.

"Przebite zostały dwie opony, w taki sposób, że w drodze najpierw
jedna wysiadła a potem druga, samochód jest nie do użycia" -
relacjonuje europoseł Ryszard Czarnecki (PiS).

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.

Data: 2011-09-25 09:38:47
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuchę. On byłby zdolny do tego. To wyjątkowy
nienawistnik :- /

Antenka

Data: 2011-09-25 16:50:50
Autor: obserwator
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuch=EA. On by=B3by zdolny do tego. To wyj=B1tkowy
nienawistnik :- /

 tobie tez nic nie brakuje:DDD

Data: 2011-09-25 10:32:57
Autor: Antenka
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
On 25 Wrz, 18:50, " obserwator" :

 tobie tez nic nie brakuje:DDD<

Jesteś bezczelny! To, że obnażam prawdziwe oblicze POlszewickiej bandy
i ich popleczników i ostrzegam przed skutkami działania tej sitwy, nie
jest tożsame z nienawiścią.
:-P

Antenka

P.s.  Aha, uszczypliwość to jeszcze nie nienawiść

Data: 2011-09-25 17:42:07
Autor: obserwator
[...]

*****************************

..i jestem tez chamem:) Tobie tylko sie zdaje, ze cos obnazasz:))

Data: 2011-09-25 10:47:23
Autor: Antenka
Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???
On 25 Wrz, 19:42, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa (a):

Jeste bezczelny! To, e obna am prawdziwe oblicze POlszewickiej bandy
i ich poplecznik w i ostrzegam przed skutkami dzia ania tej sitwy, nie
jest to same z nienawi ci .

*****************************

.i jestem tez chamem:) Tobie tylko sie zdaje, ze cos obnazasz:))

Zbok jesteś i tyle.

Antenka

Data: 2011-09-25 18:27:28
Autor: obserwator
wrote:
> [...]
> jest to same z nienawi ci .
>
> *****************************
>
> .i jestem tez chamem:) Tobie tylko sie zdaje, ze cos obnazasz:))

Zbok jeste=B6 i tyle.

ja zbokiem nie jestem, ale ktos sie tu na pewno teraz podlozyl.

Data: 2011-09-25 18:59:50
Autor: u2
W dniu 2011-09-25 18:38, Antenka pisze:
On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuchę. On byłby zdolny do tego. To wyjątkowy
nienawistnik :- /

Antenka

Zgadza się, to wyjątkowy cham i ćwok. :)

Data: 2011-09-26 03:00:10
Autor: stevep

On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuchę. On byłby zdolny do tego. To wyjątkowy
nienawistnik :- /

Antenka

Zgadza się, to wyjątkowy cham i ćwok. :)
Zgadza się jesteś wyjątkowym ćwokiem, ćwierćinteligentem, a  przedewszystkim i diotą.

--
stevep

Data: 2011-09-26 02:58:37
Autor: stevep
Dnia 25-09-2011 o 18:38:47 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 25 Wrz, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pewnie jakies tuskobuce to zrobily.<

Stawiam na burczymuchę. On byłby zdolny do tego. To wyjątkowy
nienawistnik :- /

Antenka

Cieszę się, że mnie lubisz, ale nie przewpadam za końskimi pieszczotami  wiedźm.

--
stevep

Data: 2011-09-26 00:37:38
Autor: Antenka
On 26 Wrz, 02:58, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Cieszę się, że mnie lubisz, ale nie przewpadam za końskimi pieszczotami  wiedźm. <

 Chamusiaku ze stodoły, nie wlewaj sobie! Za końskimi nie przepadasz,
ale lubisz jak cię krowa liźnie po tej łysej, pustej glacy hihihi :-
o))).

Antenka

Kto chce zamordować posła Antoniego Macierewicza???