Kto chciaƂ pad do PS3...

Data: 2010-06-16 10:31:26
Autor: Salata
Kto chciaƂ pad do PS3...
W dniu 2010-06-16 09:45, neuro pisze:

...zaimportowany z X360?
http://www.powera.com/ps3/ps3.asp?section=4&prod=051083

p.

A czy on dziala na bluetooth? Bo nie usmiecha mi sie podpinac dodatkowego receiver'a, a ilosc USB w slimie jest mocno ograniczona.

--
Regards
Marcin (PSNID:salata_pl)

Data: 2010-06-16 10:56:24
Autor: Moltisanti
Kto chciaƂ pad do PS3...

UĆŒytkownik "Salata" :

neuro pisze:
...zaimportowany z X360?
http://www.powera.com/ps3/ps3.asp?section=4&prod=051083

...to chyba o mnie mowa.  Jak tylko wyladuje
na europejskich ebayach zaraz go nabede.

A czy on dziala na bluetooth? Bo nie usmiecha mi sie podpinac dodatkowego receiver'a, a ilosc USB w slimie jest mocno ograniczona.

Nie chwala sie, wiec pewnie nie.

Swoja droga, dorwalem ostatnio nowego duala
i sprezystosc galek, w porownaniu do moich uzywanych 2 szt.
byla znacznie lepsza, nie zdziwilbym sie gdyby moje uzywki byly
tyrane (a tak nie jest) ale roznica znaczna.
Takze decydujac sie dzis na kupna dodatkowego pada, nie byla
by to napewno uzywka, o ile ktos lubi jak te galki sa sztywniejsze.

M.

Data: 2010-06-17 13:50:37
Autor: Blind.One
Kto chciaƂ pad do PS3...

UĆŒytkownik "Moltisanti" napisaƂ

 o ile ktos lubi jak te galki sa sztywniejsze.

Sorki za off topic, ale kobiety lubia jak galka jest sztywna :P

Ja tez szukalem drugiego pada jakis czas temu (ale nieoryginalnego) i kupilem uzywke MadCatz (Modern Warfare). Jest sporo sztywniejszy niz prawie nowka (40h grania) DS3. Jest tez wiekszy wiec sie go wygodnie trzyma. Troche boli brak FF, ale ogolnie za 69 zl jestem zadowolony.

pozdrawiam

blind.one

Kto chciaƂ pad do PS3...