Kto czuje Boga

Data: 2013-03-05 11:02:27
Autor: zdumiony
Kto czuje Boga
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5135c1e1$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
“Kiedy coś mi się nie udaje, wtedy oddaje się pod opiekuńcze skrzydła Pana Boga. Wiem wtedy, że jest przy mnie, czuję to” – mówi Kamil Stoch, mistrz świata w skokach narciarskich.

Jedni mają szczęście czuć prawdziwego Boga, inni mają bożka  Revelsteina, już lepszy Dawkins

Data: 2013-03-05 11:13:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto czuje Boga

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kh4frm$gsc$1node2.news.atman.pl...
[...]

A jeszcze inni pieprzą farmazony, bo to się dobrze sprzedaje!

ubawiony

Kto czuje Boga