Kto czuje boga

Data: 2013-03-05 10:58:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto czuje boga
“Kiedy coś mi się nie udaje, wtedy oddaje się pod opiekuńcze skrzydła Pana Boga. Wiem wtedy, że jest przy mnie, czuję to” – mówi Kamil Stoch, mistrz świata w skokach narciarskich.

Niektórzy sportowcy (lepsi lub gorsi) ulegli z jakiegoś powodu tej dziwnej modzie. Jak nie wymienią imienia boga przynajmniej dwa razy w ciągu kwadransa, to źle się czują. Znany jest przypadek tenisistki Isi, prywatnie kochanicy Jezusa, czy też bramkarza Tytonia, któremu miedzy słupkami modlitwy wychodzą zdecydowanie lepiej niż interwencje. Można by wymieniać innych, zwłaszcza wyraźnie poszkodowanych emocjonalnie i umysłowo piłkarzy, tylko po co?

Uchwyćmy jedynie pewna prawidłowość. Im, tym wszystkim rozmodlonym sportowcom, z tak zwanej mowy wizanej zdecydowanie najlepiej właśnie modlitwa wychodzi. Bo to przekaz najkrótszy, którego można się nauczyć na pamięć i powtarzać potem w koło. Każdy wysiłek ponad, to bariera rzadko możliwa do przekroczenia, acz wyjątki bywają. Dłuższy lub krótszy frazes o bogu załatwia więc sprawę prawie każdego wywiadu.

Ale bym ich nie zniechęcał jednak. Niech klepią te modlitwy, bo to zawsze jakieś ćwiczenie z mowy, choć nie u wszystkich przynosi ono porządane rezultaty. W przypadku mistrza Stocha usprawiedliwieniem, marnym bo marnym, może być to, że pochodzi z Zakopanego. To wiele tłumaczy. Stamtąd człek to wysłowić się za bardzo  nie potrafi, ale modlitwę bełkocze bez zajaknięcia, nawet obudzony w środku nocy. Pod warunkiem, że wieczorem czegoś nie wciągnął.

http://tiny.pl/h26qj

Data: 2013-03-05 11:02:27
Autor: zdumiony
Kto czuje Boga
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5135c1e1$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
“Kiedy coś mi się nie udaje, wtedy oddaje się pod opiekuńcze skrzydła Pana Boga. Wiem wtedy, że jest przy mnie, czuję to” – mówi Kamil Stoch, mistrz świata w skokach narciarskich.

Jedni mają szczęście czuć prawdziwego Boga, inni mają bożka  Revelsteina, już lepszy Dawkins

Data: 2013-03-05 11:13:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto czuje Boga

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kh4frm$gsc$1node2.news.atman.pl...
[...]

A jeszcze inni pieprzą farmazony, bo to się dobrze sprzedaje!

ubawiony

Data: 2013-03-05 15:18:49
Autor: matusm
Kto czuje boga

[...]

Swierdził portal na uslugach ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-03-05 22:30:57
Autor: mkarwan
Kto czuje boga
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5135c1e1$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Kto czuje boga