Kto czyim jest narz臋dziem?

Data: 2012-10-30 23:23:29
Autor: Chiron
Kto czyim jest narz臋dziem?
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:509011dd$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
艁Rzeczpospolita, 艣wiadomie czy nie, wyla艂a mi贸d na zbola艂e serce pana Kaczy艅skiego i niczym nieograniczone ambicje pana Macierewicza. Wzw贸d wi臋c u pan贸w w pe艂ni i buzuj膮 im hormony.

A ja niezmiennie pytam si臋, czemu to wszystko (ten zamach niby) mia艂oby s艂u偶y膰? Bo nawet gdyby by艂y trzy wybuchy, dziesi臋膰 albo jeszcze pi臋膰 wi臋cej, to i tak w niczym nie t艂umaczy艂oby to ruskiej beztroski. Trzeba by by膰 kompletnie pomylonym (a w pewnych sprawach ruscy pomyleni nie s膮, s膮 precyzyjni wyj膮tkowo), by eliminowa膰 w karykaturalny spos贸b najwi臋kszego nieudacznika w艣r贸d prezydent贸w, kt贸ry za chwil臋 i tak by si臋 przesta艂 liczy膰, przy u偶yciu archaicznych 艣rodk贸w wybuchowych i to jeszcze nad dachem w艂asnego domu?

Ale w og贸le to o czym ja tu pisz臋? Ano w dw贸ch zdaniach staram si臋 napisa膰, i偶 komu艣 strasznie zale偶y na destabilizacji pa艅stwa. Nie wykluczam, 偶e tym偶e ruskim, ale 偶eby tak naiwnie da膰 si臋 na to nabiera膰 na szkoln膮 wr臋cz gr臋? To do niedawna zupe艂nie wyklucza艂em.锘
wtorek, 30 pa藕dziernika 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2754-kto-czyim-jest-narzedziem.html

No- i ju偶 wiesz, co masz my艣le膰

demokracja to rz膮dy os艂贸w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Kto czyim jest narz臋dziem?