Kto da więcej

Data: 2014-08-23 09:59:46
Autor: Budzik
Kto da więcej
PLAY:
110zł netto miesięcznie:
3 karty z nielimitowanymi: rozmowami, sms, mms
1 karta do internetu domowego
umowa - 24miesiace
30 GB danych wspolne dla 4 kart
przez pierwsze 6 miesiecy nielimitowany internet w zasięgu LTE.
I chyba modem LTE.

Kazda kolejna karta z nielimotowanymi: rozmowami, mms, sms - 25zł.

6 miesiecy abo gratis.

Ktoś da coś korzystniejszego?

Data: 2014-08-23 12:29:32
Autor: kowtow
Kto da więcej

Ktoś da coś korzystniejszego?

I co z tego jak internet raczej tylko dla siedzacych na tylku w duzych miastach. Sprubuj wykorzystac go w trasie

Data: 2014-08-23 12:42:06
Autor: Trybun
Kto da więcej
W dniu 2014-08-23 12:29, kowtow pisze:
Ktoś da coś korzystniejszego?

I co z tego jak internet raczej tylko dla siedzacych na tylku w duzych
miastach. Sprubuj wykorzystac go w trasie

Nie jest tak źle, przynajmniej w Wielkopolsce. Gdy mam jakiś dłuższy wyjazd to do obsługi Yanosika wyciągam z telefonu kartę Aero2 i wkładam Play "Online na kartę".

Data: 2014-08-23 13:28:33
Autor: Budzik
Kto da więcej
Użytkownik kowtow kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl ...

Ktoś da coś korzystniejszego?

I co z tego jak internet raczej tylko dla siedzacych na tylku w duzych miastach. Sprubuj wykorzystac go w trasie
Ale ta dodatkowa karta to ma być internet domowy dla rodziców.
I tak - duze miasto - Poznań.
Natomiast ogólnie - czesto korzystam z internetu poza miastem - raz jest lepiej od konkurencji, raz gorzej - nikt nie ma super zasiegu w kazdym punkcie Polski.

Data: 2014-08-23 13:21:11
Autor: J.F.
Kto da więcej
Dnia 23 Aug 2014 09:59:46 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Ale z jakims podzialem, czy jak dziecko zezre, to nie bedziesz mial ?

przez pierwsze 6 miesiecy nielimitowany internet w zasięgu LTE.
tzn ponad te 30GB, czy za pol roku bedzie gorzej ?
I chyba modem LTE.
Kazda kolejna karta z nielimotowanymi: rozmowami, mms, sms - 25zł.
6 miesiecy abo gratis.

W ogole, czy dla dodatkowych kart 6m gratis ?
Ktoś da coś korzystniejszego?

I jakies telefony do tego ?

bo tak na oko to taka se ta oferta, 30zl na karte i jeszcze 20 ...
tani internet. Jak masz szanse na kabel, to oferty laczone chyba
podobne.

J.

Data: 2014-08-23 13:28:33
Autor: Budzik
Kto da więcej

[...]

Bez podziału.
Ale to nie problem bo dzieci nie ma.

[...]

W ogóle.

Ktoś da coś korzystniejszego?

I jakies telefony do tego ?

Nie, to jest bez telefonów.
Za telefony trzeba dopłacic min 20zł za karte zeby miec cokolwiek.

bo tak na oko to taka se ta oferta, 30zl na karte i jeszcze 20 ...
tani internet. Jak masz szanse na kabel, to oferty laczone chyba
podobne.

W miejscu w ktorym chce ten internet - nie ma szans na kabel w rozsadnej cenie.
Osiedle domków jednorodzinnych.

Data: 2014-08-24 15:30:57
Autor: J.F.
Kto da więcej
Dnia 23 Aug 2014 13:28:33 GMT, Budzik napisał(a):
30 GB danych wspolne dla 4 kart
Ale z jakims podzialem, czy jak dziecko zezre, to nie bedziesz mial ?
Bez podziału.
Ale to nie problem bo dzieci nie ma.

Sam tez mozesz zezrec.
Szczegolnie ze te Androidy sie nie patyczkuja jak sa w zasiegu wifi

6 miesiecy abo gratis.
W ogole, czy dla dodatkowych kart 6m gratis ?
W ogóle.

No, to zaczyna byc ciekawe, szczegolnie jak wlasnie tyle potrzebujesz.

[...]

Cena w TP chyba jednakowa. Ale nie wiem czy jeszcze buduja sieci, czy
w d* to maja. Trzeba by sie spytac doswiadczonych czy nie warto zlozyc wniosku o
telefon z neostrada - telefon zalozyc musza w ciagu 18 miesiecy lub
placa, telefon moga na radio, internet w sumie juz tez, ale moze da
sie z nich troche grosza wyciagnac :-)

Mozna sie tez rozejrzec po okolicy czy gdzies nie ma jakiegos
providera radiowego .. choc w sumie LTE potrafi swietnie dzialac (w
Niemczech), a 30GB dosc sporo.

J.

Data: 2014-08-24 15:59:57
Autor: Budzik
Kto da więcej

?
Bez podziału.
Ale to nie problem bo dzieci nie ma.

Sam tez mozesz zezrec.
Szczegolnie ze te Androidy sie nie patyczkuja jak sa w zasiegu wifi

Obecnie mam 1GB na swoj numer i nigdy nie wykorzystałem, wiec bedzie ok.
Zreszta dowiedziałem się, że mozna ustawić limity na poszczególne numery.

6 miesiecy abo gratis.
W ogole, czy dla dodatkowych kart 6m gratis ?
W ogóle.

No, to zaczyna byc ciekawe, szczegolnie jak wlasnie tyle potrzebujesz.

Dokładnie tyle potrzebuje.

[...]

 Akurat gniazdko z TP w domu jest. Ale z tego co widze, oni bez telefonu nadal sa bardzo drodzy - 50zł + 30 za utrzymanie linii...
A tutaj za 110 netto mam inet + 3 komy...

[...]

Radiowe juz miałem - nie wiem czy provider kiepski czy mam akurat jakas dziure w tym miejscu ale działało to akceptowalnie na 98 rok.
Na 2014 nie za bardzo...

Data: 2014-08-24 18:47:30
Autor: J.F.
Kto da więcej
Dnia 24 Aug 2014 15:59:57 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Ale za to nie bedziesz mial malego transfera :-)
ani problemow z zasiegiem.

Sprawdzic po ile ten telefon ... albo zadzwonic do Netii (nie
polecam), czy do UPC
A tutaj za 110 netto mam inet + 3 komy...

http://www.orange.pl/indyw_oferta_laczona.phtml

Mogl sie provider poprawic :-)

J.

Data: 2014-08-24 19:35:29
Autor: Budzik
Kto da więcej

[...]

Ale ten domowy jest w Poznaniu wiec chyba problemów z zasiegiem LTE nie bedzie?
Jak to sprawdzic przed podpisaniem umowy?

Sprawdzic po ile ten telefon ... albo zadzwonic do Netii (nie
polecam), czy do UPC
A tutaj za 110 netto mam inet + 3 komy...

http://www.orange.pl/indyw_oferta_laczona.phtml

Zadzwonie, aczkolwiek juz mnie odrzuca to dziadostwo ze infolinia jest płatna... :(

Miał na to 10 lat. Wystarczy...

Data: 2014-08-24 23:18:24
Autor: J.F.
Kto da więcej
Dnia 24 Aug 2014 19:35:29 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Jesli starsze sieci potrafia miec dziury w GSM w niektorych osiedlach,
to ja bym w ciemno nie liczyl.

Jak to sprawdzic przed podpisaniem umowy?

A sprzedawcy sie pytaj :-)

http://www.orange.pl/indyw_oferta_laczona.phtml
Zadzwonie, aczkolwiek juz mnie odrzuca to dziadostwo ze infolinia jest płatna... :(

Zamow bezplatna rozmowe :-)

J.

Data: 2014-08-25 01:06:18
Autor: animka
Kto da więcej
UĹźytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Akurat gniazdko z TP w domu jest. Ale z tego co widze, oni bez telefonu
nadal sa bardzo drodzy - 50zł + 30 za utrzymanie linii...
Ale za to nie bedziesz mial malego transfera :-)
ani problemow z zasiegiem.
Ale ten domowy jest w Poznaniu wiec chyba problemĂłw z zasiegiem LTE nie
bedzie?

[...]

Lepiej napisać na orange online do BOK-u. Przynajmniej odpowiedź jest na maila.

--
animka

Data: 2014-08-25 01:59:56
Autor: Budzik
Kto da więcej

http://www.orange.pl/indyw_oferta_laczona.phtml
Zadzwonie, aczkolwiek juz mnie odrzuca to dziadostwo ze infolinia jest płatna... :(

Zamow bezplatna rozmowe :-)

Wiesz, nie chodzi o koszt tylko o dziadostwo...

Data: 2014-08-25 08:23:25
Autor: J.F.
Kto da więcej
Dnia 25 Aug 2014 01:59:56 GMT, Budzik napisał(a):
http://www.orange.pl/indyw_oferta_laczona.phtml
Zadzwonie, aczkolwiek juz mnie odrzuca to dziadostwo ze infolinia jest płatna... :(
Zamow bezplatna rozmowe :-)
Wiesz, nie chodzi o koszt tylko o dziadostwo...

Dlatego zamow rozmowe. A nawet kilka.
Niech dziady placa.

J.

Data: 2014-08-25 10:59:53
Autor: Budzik
Kto da więcej

[...]

Mój czas nie warty zamawiania, odbierania a ich to bedzie kilka gorszy kosztowac.

Data: 2014-08-23 21:37:06
Autor: marfi
Kto da więcej
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA39276BF320BBbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

  W Wetlinie działa?

--
marfi

Data: 2014-08-23 22:59:43
Autor: Budzik
Kto da więcej
Użytkownik marfi marfi @bb.onet.pl ...

[...]

Masz na mysli bieszczady? Musiałbyś chyba zapytać u zródla czyli w play.

Data: 2014-08-24 12:58:41
Autor: Pugilares
Kto da więcej
W dniu 23.08.2014 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Może da, może nie da. Jakie to ma znaczenie w dzisiejszych czasach, kiedy kwota do ew. zaoszczędzenia miesięcznie na takich 4 SIMach to będzie pewnie ok. 2 zł w jedną lub w drugą stronę?
Najważniejsze, czy jest zasięg i czy nie ma jakichś wkręt, typu darmowa usługa "bezpieczny telefon", która po 3 miesiącach przestaje być darmowa i jeżeli się jej pisemnie nie wypowie w odpowiednim terminie, to potem trzeba bulić do końca cyrografu.
W tak poza tym, to nie podpisałbym cyrografu na 24 miesiące, ani na 12 miesięcy, ani w ogóle, gdybym w zamian nie otrzymał jakiegoś fajnego sprzętu. Jeżeli ta oferta zawiera tylko modem LTE, to nie wiem.

Data: 2014-08-24 12:59:57
Autor: Budzik
Kto da więcej
Użytkownik Pugilares noczelny@gazeta.pl ...

[...]

O 2zł nie pytam...
:)

[...]

Wiadomo. Ale dzis juz chyba powazne firmy nie robią czegos takiego ze wszystkie rozmowy darmowe ale nie darmowe...

W tak poza tym, to nie podpisałbym cyrografu na 24 miesiące, ani na 12 miesięcy, ani w ogóle, gdybym w zamian nie otrzymał jakiegoś fajnego sprzętu. Jeżeli ta oferta zawiera tylko modem LTE, to nie wiem.

Zawiera router z wbudowanym modemem.
No i pakiet danych mozna podzielci na numery.

A co masz na mysli mówiac o sprzecie? Telefon? A ktos daw  tej cenie jakis fajny sprzet?
Bo w sumie 2 z 3 osób maja telefon i korzystaja z niego w tkai sposób ze wystarczy im to co mają.
Natomiast ja postanowiłem tym razem kupic cos chinskiego.
Wiec jakis fajny sprzet - ok - ale przeciez nie ma nic za darmo...

Data: 2014-08-24 20:21:42
Autor: Pugilares
Kto da więcej
W dniu 24.08.2014 o 14:59, Budzik pisze:

A co masz na mysli mówiac o sprzecie? Telefon? A ktos daw  tej cenie jakis
fajny sprzet?

Taki sprzęt, który:
a. jest Ci w ogóle potrzebny,
b. ma jakąś wartość rynkową, tzn. że jeżeli go nie dostaniesz w zamian za podpisanie cyrografu na 24 miesiące, to i tak będziesz go potrzebował kupić na wolnym rynku za gotówkę. W Twoim przypadku może to być np. router z wbudowanym modemem 3/4G. Ale jakiś przyzwoity, czyli taki który posiada LTE i w zależności od Twoich potrzeb - albo dobrą baterię - jeżeli do używania mobilnie, albo switch gigabitowy, gniazdo anteny zewnętrznej - jeżeli do używania jako stacjonarny.

[...]

To "nie za darmo" to jest zobowiązanie do wpłacania operatorowi przez 24 miesiące pieniędzy co miesiąc z regularnością szwajcarskiego zegarka.
Gdybym nie potrzebował żadnego sprzętu, tylko same usługi, to wziąłbym prepaidy i nie podpisywałbym żadnych cyrografów na 4 SIMy na 2 lata. Za rok sytuacja na rynku może być całkiem inna i to, co dziś jest dobrą ofertą, może być ofertą zawyżoną. Jeżeli masz cyrograf, ale dostałeś w zamian sprzęt to tłumaczysz sobie to spokojnie - "ok, może trochę teraz przepłacam, ale dostałem w zamian dobry sprzęt, który już po roku nie jest jeszcze wcale badziewiem". Jeżeli nie dostałeś sprzętu, a musisz nadal opłacać abonamenty, które są zawyżone w stosunku do aktualnej oferty, to jest Ci łyso. Jeżeli nie masz cyrografu, to w dowolnym momencie zmieniasz na lepszą ofertę.

Data: 2014-08-24 19:35:27
Autor: Budzik
Kto da więcej
[...]

router z modemem jest w cenie.
Czy jest porzadny?
 Trudno mi to ocenić. Jest jakis za złotówkę i drugi, ponoc duzo lepszy za 200zł. O ile lepszy? Na razie infolinia powiedziała ze ma wiekszy zasieg i duzo wiecej funkcji... :)

[...]

Tylko ze ja nie mam cierpliwosci do szukania jakis aktualnych ofert, bawienia sie w jakies kody etc.
Dostajac jakis sprzet i tak za niego zapłace w abo wiec na jedno wychodzi... tak mi sie wydaje.

Data: 2014-08-25 07:49:19
Autor: Pugilares
Kto da więcej
W dniu 24.08.2014 o 21:35, Budzik pisze:

Tylko ze ja nie mam cierpliwosci do szukania jakis aktualnych ofert,
bawienia sie w jakies kody etc.

W dzisiejszych czasach w prepaidach nie ma potrzeby pindolenia się z kodami. Raz na 3-6 miesięcy robisz przelew z konta przez internet i spokój.

Dostajac jakis sprzet i tak za niego zapłace w abo wiec na jedno
wychodzi... tak mi sie wydaje.

Tak, oprócz tego o czym już pisałem, tzn. za rok będzie już lepsza/inna oferta/okaże się, że tyle SIMów/usług Ci nie potrzebne, a Ty masz nadal rok płacenia co miesiąc rachunków za 4 SIMy przed sobą.

Data: 2014-08-25 06:59:54
Autor: Budzik
Kto da więcej
[...]

I ile trzeba zapłacic zakładając, ze przegaduje sie powiedzmy 300-400 min, wysyła czasami 20 a czasami 200sms, uzywa internetu?
No i ten internet domowy, gdyby kupic go w takiej neo - tez kosztuje 80zł...
Chetnie przeanalizuje jakies konkretne oferty.

[...]

Sa 3 osoby wiec dlaczego nagle nie amiłayby być potrzebne 3 telefony?

Wiadomo, ze oferta moze sie zmienic, dlatego pytam o jakies konkretne oferty konkurencji. Czy na karte okaze sie rzeczywiscie taniej?

Data: 2014-08-25 12:33:34
Autor: ToMasz
Kto da więcej

oferty konkurencji. Czy na karte okaze sie rzeczywiscie taniej?

to wszystko zależy czego potrzebujesz. internet przez gsm, to taka średnia usługa jak na internet domowy. 30 giga to za dużo jak na internet w telefonie. W tej cenie nic podobnego nie dostaniesz. ja też nad tym myślałem, jednak u mnie jest troszkę inaczej z rozkładem rozmów. w zasadzie pracownicy dwonią do mnie albo w sieci, wiec najmniejszy abo jest wystarczający. ja dzwonię dużo, a smsów nie piszę. wiec oni mają 200-300 minut i 100-500 mega za nie wiecej niż 15zł, ja mam RMB no limit z 2 gigami za 29zł. Wyszło taniej. Ja mam jeszcze jako bonus darmowy youtube, ale przestaje być darmowy po zalogowaniu...
Co do zasięgu - mój net w playu (RMB) działa na nadajnikach plus/era/orange - więc jest jakikolwiek zasięg, jest internet....

ToMasz

Data: 2014-08-25 08:51:55
Autor: GAD Zombie
Kto da więcej
W dniu 2014-08-24 21:35, Budzik pisze:
Tylko ze ja nie mam cierpliwosci do szukania jakis aktualnych ofert,
bawienia sie w jakies kody etc.

Zapomnij o kodach, to przeszłość. Ja mam kartę w Play od 4 lat i nigdy kodu nie użyłem. Wchodzę na stronę Playa, wybieram doładowanie, kwotę i robię wpłatę w dowolny sposób (akurat ja robię przelew z banku, ale jest możliwe chyba użycie PayU itp). Za 5 minut mam pieniądze na karcie. Proste i wygodne. I nie potrzeba kiosku z kodami.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-24 15:35:07
Autor: J.F.
Kto da więcej
Dnia Sun, 24 Aug 2014 12:58:41 +0200, Pugilares napisał(a):
[...]

No ale co proponujesz jak ktos potrzebuje akurat tych trzech telefonow
z limitem powiedzmy 500 minut i jeszcze internetu "domowego",
powiedzmy ponad 10GB, a pewnie przydalby sie i mobilny, tak z 500MB na
telefon. I ile to bedzie kosztowalo miesiecznie ?

Ale masz racje - najpierw sprawdzic zasieg ...

J.

Data: 2014-08-24 16:32:22
Autor: DJ Abelson?
Kto da więcej
W dniu 2014-08-23 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Hurtownia...a coś dla łan pipol?

Data: 2014-08-24 15:59:57
Autor: Budzik
Kto da więcej
Użytkownik DJ Abelson? hellboy@satan.org ...

[...]

No ale ja akurat potrzebuje 3 numery + domowy...
Dla one pipol play ma ok 40zł za wszystko nielimotowane bez telefonu z tym ze netu jest w tym 1GB chyba. ale chyba w tej cenie nie są jedyni?

Data: 2014-08-25 02:27:48
Autor: Michal
Kto da więcej
W dniu sobota, 23 sierpnia 2014 11:59:46 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
PLAY:
110z� netto miesi�cznie:
3 karty z nielimitowanymi: rozmowami, sms, mms
1 karta do internetu domowego
umowa - 24miesiace
30 GB danych wspolne dla 4 kart
przez pierwsze 6 miesiecy nielimitowany internet w zasi�gu LTE.
I chyba modem LTE.
Kazda kolejna karta z nielimotowanymi: rozmowami, mms, sms - 25zďż˝..
6 miesiecy abo gratis.

Ktoďż˝ da coďż˝ korzystniejszego?

Przebijam:
Plus - najwięcej masztów, najlepszy zasięg, najszybsze LTE, lider technologiczny (pierwszy w Polsce - o ile pamietam - wprowadził dla klientów: GPRS, 3G, UMTS, videorozmowy, LTE).
I mam w d... ze kosztuje 20% wiecej niz reszta. Telefon jako podstawowe narzedzie komunikacji z rodzina po prostu MUSI dzialac. To nie jest miejsce na oszczedzanie.

Ale to kwestia podejscia, sam w liceum czy pozniej, kiedy smiesznie bylo nie miec zasiegu bo sie staruszkowie nie dodzwonia, mialem oferty najtansze. Jednak czlowiek sie zeni, ma dzieci, sto innych problemow i taki telefon po prostu ma dzialac. Wiec kupuje tam gdzie daja najlepszy. Cena jest drugorzędna. W koncu mowimy o roznicy rzedu 20 zl.

Pozdrawiam - Michal

Data: 2014-08-25 11:40:48
Autor: J.F.
Kto da więcej
Użytkownik "Michal"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale jesli chodzi o telefon, to Play ciagle ma roamingi m.in z Plusem, i de facto zasieg najlepszy :-)

Jednak czlowiek sie zeni, ma dzieci, sto innych problemow i taki telefon po prostu ma dzialac. Wiec kupuje tam gdzie daja najlepszy. Cena jest drugorzędna. W koncu mowimy o roznicy rzedu 20 zl.

Tylko ze telefonia komorkowa ma juz w kraju ponad 15 lat i zasieg trzech sieci jest ogolnie dobry, a i Play goni i ma roamingi. Wiec skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac ?
Praktyka zas dowodzi ze dobrze jest sprawdzic zasieg w domu i w pracy, bo jednak biale dziury sie zdarzaja.

No i bez analizy ofert latwo zaplacic 100 zl wiecej ..

J.

Data: 2014-08-25 03:10:39
Autor: Michal
Kto da więcej
W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 11:40:48 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Uďż˝ytkownik "Michal"  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci grup

Ale jesli chodzi o telefon, to Play ciagle ma roamingi m.in z Plusem, i de facto zasieg najlepszy :-)
Tylko ze telefonia komorkowa ma juz w kraju ponad 15 lat i zasieg trzech sieci jest ogolnie dobry, a i Play goni i ma roamingi.  Praktyka zas dowodzi ze dobrze jest sprawdzic zasieg w domu i w pracy, bo jednak biale dziury sie zdarzaja.

Roamingi Play ma, ale nie wiem czy wciaz, kiedys mial tylko na glosowe uslugi, wiec data leżała. Zasięg 3 sieci jest ogólnie dobry, ale akurat Plus mając najwiecej masztów i najlepsze LTE pokazuje ze kase inwestuje a nie tylko przeżera. Sprawdzenie w domu i w pracy - jak najbardziej.

No i bez analizy ofert latwo zaplacic 100 zl wiecej ..

W ofertach z urzadzeniami - moze i tak. Play akurat ma dobre dosc ceny sluchawek. Reszta ma chore po prostu (próba uwiązania mnie na dwa lata i cena telefonu wyższa niz w sklepie RTV - zarty). W tylko SIM - nie wierze. Wszedzie miedzy 50 a 70 zł masz no-limit z jakims tam netem (minimum 1 GB,  ja mam akurat 3 GB).

Data: 2014-08-25 12:40:08
Autor: P.B.
Kto da więcej
Dnia Mon, 25 Aug 2014 03:10:39 -0700 (PDT), Michal napisał(a):

[...]

Dla danych też roaming działa: teraz ma 3G w T-Mobile - działa jak 3G. Nie
ma roamingu LTE.

W ofertach z urzadzeniami - moze i tak. Play akurat ma dobre dosc ceny sluchawek.

Skąd taki pęd do płacenia za telefon operatorowi telefonicznemu? W Play Mini-Max na kartę masz:
max. 29PLN brutto za rozmowy do wszystkich sieci ze stacjonarnymi włącznie.
max. 9 PLN brutto za SMS 13 PLN za 1GB danych, lub 25PLN za 3GB. Kolejne 9PLN za 1GB, 20PLN za 3GB.
Czyli rozmowy i SMSy no limit plus 1GB danych daje nam 51PLN brutto
miesięcznie. To rachunek maksymalny! Minimalny to 50PLN na 100 dni, czyli
jakieś 16PLN miesięcznie gdy prawie nie korzystamy z usług operatora.
Telefonów nowych i używanych jest na rynku mnóstwo. Modele sprzed niecałego
roku można kupić za pół ceny nowe, świeżo odebrane przy przedłużaniu
abonamentu. Jaki jest więc sens ładować się w dwuletni abonament?

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-08-25 11:43:22
Autor: Michal Tyrala
Kto da więcej
On Mon, 25 Aug 2014 12:40:08 +0200, P.B. wrote:
> [...]

 Dla danych też roaming działa: teraz ma 3G w T-Mobile - działa jak 3G. Nie

Nie wiem jak teraz, kiedyś było tak, że inet w taryfach głosowych
działał w roamingu, w taryfach typowo internetowych -- nie.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-08-25 14:19:00
Autor: P.B.
Kto da więcej
Dnia Mon, 25 Aug 2014 11:43:22 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

[...]

Podobno nadal tak jest. Nie sprawdzałem. W "mini-max na kartę" i "formuła
3w1 na kartę" telefon i tethering działają tak samo w sieci macierzystej,
jak w roamingu. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-08-25 19:27:39
Autor: Andrzej
Kto da więcej
Michal <michaldziamski@gmail.com> wrote:

I mam w d... ze kosztuje 20% wiecej niz reszta.

Ja tam nie wiem, ale dla mnie Plus deklasuje konkurencje wlasnie cena i od
niemal trzech lat przysyla faktury na 0,00. Inni operatorzy nadal nie
dorobili sie podobnych mechanizmow.

Data: 2014-08-25 21:59:52
Autor: Budzik
Kto da więcej
Użytkownik Andrzej none@inv.invalid ...

[...]

Ale daja ci coś za te 0 zł?

Data: 2014-08-26 18:39:12
Autor: Andrzej
Kto da więcej
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Ja tam nie wiem, ale dla mnie Plus deklasuje konkurencje wlasnie cena
i od niemal trzech lat przysyla faktury na 0,00. Inni operatorzy nadal
nie dorobili sie podobnych mechanizmow.
Ale daja ci coś za te 0 zł?

To, co jest w najwyzszym abonamencie.

Data: 2014-08-25 12:11:57