Kto da więcej

Data: 2014-08-24 12:58:41
Autor: Pugilares
Kto da więcej
W dniu 23.08.2014 o 11:59, Budzik pisze:
PLAY:
110zł netto miesięcznie:
3 karty z nielimitowanymi: rozmowami, sms, mms
1 karta do internetu domowego
umowa - 24miesiace
30 GB danych wspolne dla 4 kart
przez pierwsze 6 miesiecy nielimitowany internet w zasięgu LTE.
I chyba modem LTE.

Kazda kolejna karta z nielimotowanymi: rozmowami, mms, sms - 25zł.

6 miesiecy abo gratis.

Ktoś da coś korzystniejszego?

Może da, może nie da. Jakie to ma znaczenie w dzisiejszych czasach, kiedy kwota do ew. zaoszczędzenia miesięcznie na takich 4 SIMach to będzie pewnie ok. 2 zł w jedną lub w drugą stronę?
Najważniejsze, czy jest zasięg i czy nie ma jakichś wkręt, typu darmowa usługa "bezpieczny telefon", która po 3 miesiącach przestaje być darmowa i jeżeli się jej pisemnie nie wypowie w odpowiednim terminie, to potem trzeba bulić do końca cyrografu.
W tak poza tym, to nie podpisałbym cyrografu na 24 miesiące, ani na 12 miesięcy, ani w ogóle, gdybym w zamian nie otrzymał jakiegoś fajnego sprzętu. Jeżeli ta oferta zawiera tylko modem LTE, to nie wiem.

Data: 2014-08-24 12:59:57
Autor: Budzik
Kto da więcej
Użytkownik Pugilares noczelny@gazeta.pl ...

[...]

O 2zł nie pytam...
:)

[...]

Wiadomo. Ale dzis juz chyba powazne firmy nie robią czegos takiego ze wszystkie rozmowy darmowe ale nie darmowe...

W tak poza tym, to nie podpisałbym cyrografu na 24 miesiące, ani na 12 miesięcy, ani w ogóle, gdybym w zamian nie otrzymał jakiegoś fajnego sprzętu. Jeżeli ta oferta zawiera tylko modem LTE, to nie wiem.

Zawiera router z wbudowanym modemem.
No i pakiet danych mozna podzielci na numery.

A co masz na mysli mówiac o sprzecie? Telefon? A ktos daw  tej cenie jakis fajny sprzet?
Bo w sumie 2 z 3 osób maja telefon i korzystaja z niego w tkai sposób ze wystarczy im to co mają.
Natomiast ja postanowiłem tym razem kupic cos chinskiego.
Wiec jakis fajny sprzet - ok - ale przeciez nie ma nic za darmo...

Data: 2014-08-24 20:21:42
Autor: Pugilares
Kto da więcej
W dniu 24.08.2014 o 14:59, Budzik pisze:

A co masz na mysli mówiac o sprzecie? Telefon? A ktos daw  tej cenie jakis
fajny sprzet?

Taki sprzęt, który:
a. jest Ci w ogóle potrzebny,
b. ma jakąś wartość rynkową, tzn. że jeżeli go nie dostaniesz w zamian za podpisanie cyrografu na 24 miesiące, to i tak będziesz go potrzebował kupić na wolnym rynku za gotówkę. W Twoim przypadku może to być np. router z wbudowanym modemem 3/4G. Ale jakiś przyzwoity, czyli taki który posiada LTE i w zależności od Twoich potrzeb - albo dobrą baterię - jeżeli do używania mobilnie, albo switch gigabitowy, gniazdo anteny zewnętrznej - jeżeli do używania jako stacjonarny.

[...]

To "nie za darmo" to jest zobowiązanie do wpłacania operatorowi przez 24 miesiące pieniędzy co miesiąc z regularnością szwajcarskiego zegarka.
Gdybym nie potrzebował żadnego sprzętu, tylko same usługi, to wziąłbym prepaidy i nie podpisywałbym żadnych cyrografów na 4 SIMy na 2 lata. Za rok sytuacja na rynku może być całkiem inna i to, co dziś jest dobrą ofertą, może być ofertą zawyżoną. Jeżeli masz cyrograf, ale dostałeś w zamian sprzęt to tłumaczysz sobie to spokojnie - "ok, może trochę teraz przepłacam, ale dostałem w zamian dobry sprzęt, który już po roku nie jest jeszcze wcale badziewiem". Jeżeli nie dostałeś sprzętu, a musisz nadal opłacać abonamenty, które są zawyżone w stosunku do aktualnej oferty, to jest Ci łyso. Jeżeli nie masz cyrografu, to w dowolnym momencie zmieniasz na lepszą ofertę.

Data: 2014-08-24 19:35:27
Autor: Budzik
Kto da więcej
[...]

router z modemem jest w cenie.
Czy jest porzadny?
 Trudno mi to ocenić. Jest jakis za złotówkę i drugi, ponoc duzo lepszy za 200zł. O ile lepszy? Na razie infolinia powiedziała ze ma wiekszy zasieg i duzo wiecej funkcji... :)

[...]

Tylko ze ja nie mam cierpliwosci do szukania jakis aktualnych ofert, bawienia sie w jakies kody etc.
Dostajac jakis sprzet i tak za niego zapłace w abo wiec na jedno wychodzi... tak mi sie wydaje.

Data: 2014-08-25 07:49:19
Autor: Pugilares
Kto da więcej
W dniu 24.08.2014 o 21:35, Budzik pisze:

Tylko ze ja nie mam cierpliwosci do szukania jakis aktualnych ofert,
bawienia sie w jakies kody etc.

W dzisiejszych czasach w prepaidach nie ma potrzeby pindolenia się z kodami. Raz na 3-6 miesięcy robisz przelew z konta przez internet i spokój.

Dostajac jakis sprzet i tak za niego zapłace w abo wiec na jedno
wychodzi... tak mi sie wydaje.

Tak, oprócz tego o czym już pisałem, tzn. za rok będzie już lepsza/inna oferta/okaże się, że tyle SIMów/usług Ci nie potrzebne, a Ty masz nadal rok płacenia co miesiąc rachunków za 4 SIMy przed sobą.

Data: 2014-08-25 06:59:54
Autor: Budzik
Kto da więcej
[...]

I ile trzeba zapłacic zakładając, ze przegaduje sie powiedzmy 300-400 min, wysyła czasami 20 a czasami 200sms, uzywa internetu?
No i ten internet domowy, gdyby kupic go w takiej neo - tez kosztuje 80zł...
Chetnie przeanalizuje jakies konkretne oferty.

[...]

Sa 3 osoby wiec dlaczego nagle nie amiłayby być potrzebne 3 telefony?

Wiadomo, ze oferta moze sie zmienic, dlatego pytam o jakies konkretne oferty konkurencji. Czy na karte okaze sie rzeczywiscie taniej?

Data: 2014-08-25 12:33:34
Autor: ToMasz
Kto da więcej

oferty konkurencji. Czy na karte okaze sie rzeczywiscie taniej?

to wszystko zależy czego potrzebujesz. internet przez gsm, to taka średnia usługa jak na internet domowy. 30 giga to za dużo jak na internet w telefonie. W tej cenie nic podobnego nie dostaniesz. ja też nad tym myślałem, jednak u mnie jest troszkę inaczej z rozkładem rozmów. w zasadzie pracownicy dwonią do mnie albo w sieci, wiec najmniejszy abo jest wystarczający. ja dzwonię dużo, a smsów nie piszę. wiec oni mają 200-300 minut i 100-500 mega za nie wiecej niż 15zł, ja mam RMB no limit z 2 gigami za 29zł. Wyszło taniej. Ja mam jeszcze jako bonus darmowy youtube, ale przestaje być darmowy po zalogowaniu...
Co do zasięgu - mój net w playu (RMB) działa na nadajnikach plus/era/orange - więc jest jakikolwiek zasięg, jest internet....

ToMasz

Data: 2014-08-25 08:51:55
Autor: GAD Zombie
Kto da więcej
W dniu 2014-08-24 21:35, Budzik pisze:
Tylko ze ja nie mam cierpliwosci do szukania jakis aktualnych ofert,
bawienia sie w jakies kody etc.

Zapomnij o kodach, to przeszłość. Ja mam kartę w Play od 4 lat i nigdy kodu nie użyłem. Wchodzę na stronę Playa, wybieram doładowanie, kwotę i robię wpłatę w dowolny sposób (akurat ja robię przelew z banku, ale jest możliwe chyba użycie PayU itp). Za 5 minut mam pieniądze na karcie. Proste i wygodne. I nie potrzeba kiosku z kodami.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-24 15:35:07
Autor: J.F.
Kto da więcej
Dnia Sun, 24 Aug 2014 12:58:41 +0200, Pugilares napisał(a):
[...]

No ale co proponujesz jak ktos potrzebuje akurat tych trzech telefonow
z limitem powiedzmy 500 minut i jeszcze internetu "domowego",
powiedzmy ponad 10GB, a pewnie przydalby sie i mobilny, tak z 500MB na
telefon. I ile to bedzie kosztowalo miesiecznie ?

Ale masz racje - najpierw sprawdzic zasieg ...

J.

Kto da więcej