[mBank] Kto daje i odbiera...

Data: 2013-06-24 17:20:32
Autor: osa
[mBank] Kto daje i odbiera...
W mPasiaku jak zwykle burdel... w piątek zaksięgowali premię za polecambank, a dziś sobie wyksięgowali... oczywiście żadnego info nie wysłali, zabrali i siedzą cicho.

24-06-2013
ANUL.ZWROTU Z TYT. PROM. MONEYBACK KOREKTA POLECAMBANK
-50,00 PLN

21-06-2013
ZWROT Z TYTUŁU PROMOCJI MONEYBACK PREMIA POLECAMBANK
50,00 PLN

Zanim wyrazicie święte oburzenie że komuś śmiałem polecić mbank to na swoją obronę mam tylko jedno słowo: kundel ;)

Data: 2013-06-26 00:35:12
Autor: assembea
[mBank] Kto daje i odbiera...
Mnie spotkało coś podobnego. Skusiłem się w zeszłym roku na KK World Mastercard w wiadomej promocji. Czytadełko jeszcze działa - bardzo sobie chwalę, praktycznie nie rozstaję się z nim. :D Wypykałem 124 transakcje - liczbę potwierdziła mlinia. ALE OPŁATĘ POBRALI. Złodzieje... Reklamacja w toku.

To nie wszystko. Na jednym z wyciągów mam tylko dwie transakcje (obok spłaty): 25 zł wydane i 24 zł zwrotu za zakup z poprzedniego miesiąca, z którego się wycofałem. Zgadnijcie, ile to jest -25+24 zł wg. mBanku. Oczywiście nie -1 zł, tylko -25 zł. Kolejna reklamacja w toku....

[mBank] Kto daje i odbiera...