Kto daje, kto zabiera

Data: 2020-05-25 00:03:28
Autor: Bruno
Kto daje, kto zabiera
czyli niewygodne pytania:
Suweren: "Daliście emerytom trzynastki po te 900 złotych, proszę pana, to daliście po 900 złotych trzynastki, a 1200 zabraliście za śmieci. To po co żeście dali, jak żeście zabrali."
Adrian:"Wie pan,tu problem polega na tym że tak, tu pan dostał za ten, trzynastkę pan dostał ode mnie i od rządu, a cena śmieci to jest samorząd."
https://twitter.com/zKaszebe/status/1264691294162620425

Suweren chyba nie łyknął tłumaczenia.

--
Bruno

Data: 2020-05-25 10:06:55
Autor: Jarosław Sokołowski
Kto daje, kto zabiera
Bruno napisał:

[...]

Faktycznie -- odlot!

--
Jarek

Data: 2020-05-26 19:05:52
Autor: J.F.
Kto daje, kto zabiera
Użytkownik "Jarosław Sokołowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnrcmv4v.pjk.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
Bruno napisał:
[...]

A gdzie to spotkanie i kto tam samorzadzi ? :-)

J.

Data: 2020-05-26 19:16:15
Autor: Robert Wańkowski
Kto daje, kto zabiera
Bruno napisał:
[...]

Chyba tu
https://egarwolin.pl/artykul/prezydent-andrzej-duda/1005297

Robert

Data: 2020-05-25 10:51:47
Autor: Robert Wańkowski
Kto daje, kto zabiera
W dniu 2020-05-25 o 09:03, Bruno pisze:
daliście po 900 złotych trzynastki, a 1200 zabraliście za śmieci.
A przedtem śmieci były darmo?

Robert

Data: 2020-05-25 02:19:46
Autor: mrbluesky.pl
Kto daje, kto zabiera
I znow rzond bendzie musial przejonc KOmpetencje samo-rzondu [jak z CzajKOm] zeby uratowac dobro wsPOlne obywateli przed przejenciem via firmy smieciowe lub przed zalewem smieciami?
To czym zajmom siem samorzondy? SzKOleniem lotniczym na miotlach... ;)
Odlot. ;P

Kto daje, kto zabiera