Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?

Data: 2010-10-30 11:04:55
Autor: Tomek z Wawy
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
Witajcie!

Może ktoś z Was się orientuje w ofertach podobnych do Raiffeisen Konto
Premium, gdzie za wpłacenie na nie 150 tysięcy ma się różne korzyści i
jest się niby burżujem pełną gębą. Czy inne banki oferują coś jeszcze
ciekawszego? I ile im trzeba wsadzić :) by to dostać.

Data: 2010-10-30 20:38:50
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-30 20:04, Tomek z Wawy pisze:
[...]

Daj mi te kase na 10 lat gratis dostaniesz qrwe raz w tygodniu i sluzaca 24h gratis.

:):):):)

Co za  frajerstwo zajebane .

Data: 2010-10-30 21:42:20
Autor: Jan Werbinski
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:iahpth$obe$1mx1.internetia.pl...
cham i prostak

Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-30 22:07:14
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-10-30 21:42, Jan Werbinski pisze:
cham i prostak

Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

W czym, że prowadzi agencję towarzyską?
Albo tym Ĺźe w tygodniu jest przykry, a na
soboty i niedziele dostaje małpiego rozumu?

Data: 2010-10-31 00:15:24
Autor: george

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4ccc7523$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:iahpth$obe$1mx1.internetia.pl...
cham i prostak

Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

objaśnij... bo jesli jest to propozycja biznesowac to trafił jak kulą w płot.

george

Data: 2010-10-30 22:26:39
Autor: Tomek z Wawy
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
Nie interesują mnie wasze opinie czy to jest frajerstwo czy chamstwo
tylko merytoryczne odpowiedzi. Może założe wam drugi temat gdzie
będziecie sobie bluzgać?

Nadal interesuje mnie czy w Polsce ktoś świadczy taki usługi i może
coś polecić.

Data: 2010-10-31 07:14:06
Autor: brum
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
Może założe wam drugi temat gdzie będziecie sobie bluzgać?

jakbys zakladal, to tu jest przewodnik dla uzyszkodnikow:
http://www.joemonster.org/art/1925/Zarowka_a_Usenet

Data: 2010-10-31 19:27:05
Autor: animka
W dniu 2010-10-31 06:26, Tomek z Wawy pisze:
[...]

Tak trudno poszperać na google?

--
animka

Data: 2010-10-31 09:46:06
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4ccc98fe$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ależ proszę.
Otóż 150000 to kapitał, który wsadzony do banku będzie się najzwyczajniej marnował. Nawet jak go wsadzimy do banku greckiego. Przy tym kapitale opłaca się trochę pokombinować i zainwestwować w inne instrumenty.

Sugestia Konieczki zatem mogła nieświadomemu posiadaczowi 150kPLN nasunąć refleksję.

Data: 2010-10-30 23:17:25
Autor: animka
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
W dniu 2010-10-30 20:54, Anna pisze:
cham i prostak

Napisał prosto, ale za to łopatologicznie :-)

--
animka

Data: 2010-10-30 23:33:25
Autor: Jooseff
Dnia 30-10-2010 o 20:54:05 Anna <anrobak@o2.pl> napisał(a):

[...]

Może on i jest chamem i prostakiem ale w przeciwieństwie do ciebie nie  wpierdala tony chaosu przez brak znajomości netykiety.
Tak jakoś mi się wydaje, że śmiesznie wygląda zwracanie uwagi prostakowi  przez prostaka.
To tak, jakbyś wydłubując sobie miód z uszu zwracał(a) uwagę osobie  dłubiącej w nosie.

--
Pozdrowienia,
Jooseff

Data: 2010-11-01 16:14:52
Autor: Nemo
[...]

Nie rozumiem kpin z tych co trzymają oszczędności na lokacie. Większość nie wie, że w przypadku śmierci, spadkobiercy płacą podatek od całej zainwestowanej kwoty w instrumenty kapitałowe a więc w akcje, obligacje,fundusze inwestycyjne.Fiskus uznaje, że spadkobierca nie poniósł kosztów uzyskania przychodu. Natomiast od lokat płaci się" tylko" Belkowe. Więc w pewnym wieku lepiej chronić kapitał na lokacie.

Data: 2010-10-30 23:15:06
Autor: animka
W dniu 2010-10-30 20:38, konieczko pisze:
[...]

Aż się popłakałam ze śmiechu.

--
animka

Data: 2010-10-31 00:12:40
Autor: george

"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:iahonq$b38$1news.onet.pl...
[...]

ale principial zwracasz ?
george

Data: 2010-10-31 12:29:05
Autor: ikarek
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu? [OT]
Heh i jak w tym kraju ma być dobrze, jak ludzie się w ogóle nie
szanują - mam na myśli oczywiście obraźliwe komentarze do
Twojego pytania. Ludzi w Polsce roznosi jakaś furia, niezrozumiała
dla mnie wściekłość, starczy byle pretekst i wypluwają jad. W wątku
"Grupowicz się żeni" jest jeszcze gorzej.

Ktoś grzecznie zadaje pytanie. Uważasz że jest głupie, poniżej
Twojego poziomu - świetnie, po prostu nie odpowiadaj. A jak już
zdecydujesz się odpowiedzieć, to zwracaj się do drugiego człowieka
z szacunkiem - to AŻ TAKIE TRUDNE?

Data: 2010-10-31 16:38:33
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-31 12:29, ikarek pisze:
[...]

Wybacz ale jsli ktos wplaca do banku kasiore zeby gnila na koncie tylko po to zeby miec gratis temperowke albo kilka olowkow w tygodniu to jest to poprostu idiota i frajer.

Data: 2010-10-31 17:17:17
Autor: Jarek S.

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:iak2i4$fnd$1news.onet.pl...
[...]

A nie przeginasz? Ja trzymam w banku za marne 3% albo ciut więcej , myśląc w ten sposób idiotą jest ten który nie ma co wpłacić :) Gościu (podobnie jak ja) nie ma lepszego pomysłu i stąd jego pytanie nie?

Data: 2010-10-31 09:59:26
Autor: Tomek z Wawy
On 31 Paź, 17:17, "Jarek S." <pracawgaze...@gazeta.pl> wrote:

A nie przeginasz? Ja trzymam w banku za marne 3% albo ciut więcej , myśląc w
ten sposób idiotą jest ten który nie ma co wpłacić :) Gościu (podobnie jak
ja) nie ma lepszego pomysłu i stąd jego pytanie nie?

W tym kraju nie może być dobrze, jeśli ktoś uważa, że 150k to duże
pieniądze i nie można ich trzymać w banku, bo ma się to w dupie czy
one zarabiają czy nie... I to takich ludzi tu szczekających uważam za
frajerów...

Data: 2010-10-31 19:11:28
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-31 17:59, Tomek z Wawy pisze:
[...]

To wlasnie ty jestes frajerem mrozic taka gotowke, przeciez to mozna obrocic 10 razy w ciagu roku. trzeba miec tylko jaja nie dupe do ruchania.

Data: 2010-10-31 11:17:02
Autor: Tomek z Wawy
On 31 Paź, 19:11, konieczko <tr...@ops.pl> wrote:

To wlasnie ty jestes frajerem mrozic taka gotowke, przeciez to mozna
obrocic 10 razy w ciagu roku. trzeba miec tylko jaja nie dupe do ruchania..

Jak kiedyś cokolwiek zarobisz, to może zrozumiesz, na razie nie mamy
żadnego wspólnego tematu do rozmowy...

Data: 2010-10-31 19:31:55
Autor: animka
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu? [OT]
W dniu 2010-10-31 17:59, Tomek z Wawy pisze:
W tym kraju nie może być dobrze, jeśli ktoś uważa, że 150k to duże
pieniądze

Wielu uczciwych ludzi nie ma takich pieniedzy, więc się nie chwal "panocku" bo kiedyś CBŚ załomocze Ci do drzwi. Masz papiery na sprzedaż pola na wsi?

--
animka

Data: 2010-10-31 11:44:30
Autor: Tomek z Wawy
On 31 Paź, 19:31, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

Wielu uczciwych ludzi nie ma takich pieniedzy, więc się nie chwal
"panocku" bo kiedyś CBŚ załomocze Ci do drzwi. Masz papiery na sprzedaż
pola na wsi?

Jak się pracuje za 1300 PLN to ja rozumiem, że to duże pieniądze,
tylko po co szczekać, tak jak to uczyniłaś przed chwilą, to pytanie po
prostu jest nie do Ciebie, bo pytam osoby, które korzystają z takich
ofert, a spotykam same buraki z kasy w tesco. Ale możesz mi uwierzyć
na słowo, że jak się zarabia w EUR to są bardzo mizerne pieniądze..
Wierzyć nie musisz, odpisywać też nie, bo jesteś taką samą idiotką jak
większość poprzedników, chciałem Ci tylko to uświadomić.

Data: 2010-10-31 11:50:17
Autor: Tomek z Wawy
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu? [OT]
Uznajcie, że tematu w ogóle nie było i nie piszcie tu już. Dla mnie
przynajmniej jest on zamknięty i w żadne głupawe zaczepki więcej
wciągnąć się nie dam. Udanej zabawy!

Data: 2010-10-31 20:21:24
Autor: animka
W dniu 2010-10-31 19:50, Tomek z Wawy pisze:
Uznajcie, że tematu w ogóle nie było i nie piszcie tu już. Dla mnie
przynajmniej jest on zamknięty i w żadne głupawe zaczepki więcej
wciągnąć się nie dam. Udanej zabawy!

Miłego wieczoru! :-)

--
animka

Data: 2010-10-31 20:10:23
Autor: animka
W dniu 2010-10-31 19:44, Tomek z Wawy pisze:

[...]

Ja mam 1643 zł na mc. W sklepie nie pracuję.
Dziękuję za uświadomienie.

--
animka

Data: 2010-11-01 09:40:26
Autor: Czesuaw P.
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu? [OT]
Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:9cc9611a-5983-49cb-bcdc-56fd783ca61ba37g2000yqi.googlegroups.com...

Piszesz sam o swoich pieniądzach (o 150 tysiącach):

jak się zarabia w EUR to są bardzo mizerne pieniądze.

A w pierwszym poście pytasz, gdzie potraktują cię jak nie wiadomo jakiego burżuja i dadzą nie wiadomo ile i będą prosić, żeby mogli ci tyłek podcierać.

Warszawiaku z Grójca.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

Data: 2010-10-31 19:12:28
Autor: Rafał
[...]

Zobacz konto Gold w Citi (ale tu trzeba mieć 200, albo przelewac 12 tys. co miesiac). HSBC Premium chyba jest za 150tys, ale oddzialow to maja tyle co Skok Wołomin. Wydaje mi się też, że nie trzeba będzie nikomu nic wsadzać ;)

--
Raf

Data: 2010-10-31 11:15:57
Autor: Tomek z Wawy
On 31 Paź, 19:12, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:

[...]

Przynajmniej jedna odpowiedź na temat, dziękuję.

Data: 2010-10-31 20:04:50
Autor: bastek72
> [...]

> wsadzać ;)

Przynajmniej jedna odpowiedź na temat, dziękuję.

zakładam że jeśli przedmówca potrafił zarobić 150.000 to potrafi
także obsługiwać google, potrafiłby więc odszukać listę banków w PL,
a następnie listę kont prestiżowych... skoro więc skoro pyta nas na grupie dyskusyjnej, zapewne jest zainteresowany opinią innych
użytkowników, którzy praktykowali korzystanie z takowych kont i zechcą podzielić się swoimi subiektywnymi uwagami (bo samo porównanie
listy korzyści mógłby zrobić sam, bez przedzierania się przez nie zawsze grzeczne wpisy na grupie).

ja chcę poddać pod rozwagę niedogodności konta prestiżowego w ogóle:
dostaniesz swojego "doradcę", który ma pomagać, a naprawdę przeszkadza.

od małych upierdliwości typu wciskanie na siłę struktur aż po traktowanie Ciebie gorzej niż zwykłego użytkownika.
 Jak twój osobisty doradca ma urlop albo zachoruje mu dziecko i weźmie dzień wolny to nie załatwisz tak banalnej sprawy jak debetówka. czekaj miesiac aż Twój doradca wróci. Absurd? Tak, ale realny.
dodatkowo, przydział doradcy jest narzucony odgórnie, on nie podlega
wymianie, łatwiej wymienić bank niż doradcę. Bywasz także zaskakiwany
nieproszonymi "super-dogodnościami" typu pytasz o saldo na rachunku i
słyszysz "nie wiem, bo nie mam uprawnień do sprawdzenia konta platynowego"

byłbyś "zwykły" dostałbyś żądaną informację, a ponieważ jesteś traktowany
supernadzwyczajnie, więc bankowiec robi supersmutną minę i solidaryzując
się z Tobą i z Twoim problemem rozkłada bezradnie ręce.

poza tym, odnoszę wrażenie że banki w PL nie mają pomysłu aby zaoferować
coś naprawdę użytecznego. Może mówienie o ołówkach to przesada, ale ich
wyobrażenia o "prestiżu i wygodzie" (w tej właśnie kolejności!) bywają
tak żenujące, że bardziej nadają sie do opowiadania dowcipów niż do zdobywania klientów.

przemysl raz jeszcze, czy potrzebny tobie "prestiż" utrudniający życie.

Data: 2010-10-31 20:20:13
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 31 Oct 2010 20:04:50 +0100, bastek72@onet.pl napisał(a):

dodatkowo, przydział doradcy jest narzucony odgórnie, on nie podlega
wymianie, łatwiej wymienić bank niż doradcę.

W Citi zmienić delikwenta/delikwentkę się da, jest także doradca
"zapasowy", gdyby pierwszy był nieuchwytny. Resztę Twoich spostrzeżeń
potwierdzam w całej rozciągłości :)

AK

Data: 2010-10-31 20:23:39
Autor: konieczko
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
On nie zxarobil on uciulal te pieniadze i z tego co wiedze to da zruchac dupsko jakims cwaniakom.

Data: 2010-11-01 10:19:35
Autor: glaukonWYTNIJTO
> [...]

> wsadzać ;)

Przynajmniej jedna odpowiedź na temat, dziękuję.

Jak już znajdziesz te prestiżowe usługi, to zobacz, czy na pewno dają Ci więcej
niż 5% netto dostępne dla masowego klienta.

--

Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?