Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?

Data: 2010-10-30 20:38:50
Autor: konieczko
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
W dniu 2010-10-30 20:04, Tomek z Wawy pisze:
Witajcie!

Może ktoś z Was się orientuje w ofertach podobnych do Raiffeisen Konto
Premium, gdzie za wpłacenie na nie 150 tysięcy ma się różne korzyści i
jest się niby burżujem pełną gębą. Czy inne banki oferują coś jeszcze
ciekawszego? I ile im trzeba wsadzić :) by to dostać.

Daj mi te kase na 10 lat gratis dostaniesz qrwe raz w tygodniu i sluzaca 24h gratis.

:):):):)

Co za  frajerstwo zajebane .

Data: 2010-10-30 21:42:20
Autor: Jan Werbinski
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:iahpth$obe$1mx1.internetia.pl...
cham i prostak

Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-30 22:07:14
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-10-30 21:42, Jan Werbinski pisze:
cham i prostak

Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

W czym, że prowadzi agencję towarzyską?
Albo tym Ĺźe w tygodniu jest przykry, a na
soboty i niedziele dostaje małpiego rozumu?

Data: 2010-10-31 00:15:24
Autor: george

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4ccc7523$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:iahpth$obe$1mx1.internetia.pl...
cham i prostak

Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

objaśnij... bo jesli jest to propozycja biznesowac to trafił jak kulą w płot.

george

Data: 2010-10-30 22:26:39
Autor: Tomek z Wawy
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
Nie interesują mnie wasze opinie czy to jest frajerstwo czy chamstwo
tylko merytoryczne odpowiedzi. Może założe wam drugi temat gdzie
będziecie sobie bluzgać?

Nadal interesuje mnie czy w Polsce ktoś świadczy taki usługi i może
coś polecić.

Data: 2010-10-31 07:14:06
Autor: brum
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
Może założe wam drugi temat gdzie będziecie sobie bluzgać?

jakbys zakladal, to tu jest przewodnik dla uzyszkodnikow:
http://www.joemonster.org/art/1925/Zarowka_a_Usenet

Data: 2010-10-31 19:27:05
Autor: animka
W dniu 2010-10-31 06:26, Tomek z Wawy pisze:
[...]

Tak trudno poszperać na google?

--
animka

Data: 2010-10-31 09:46:06
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4ccc98fe$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ależ proszę.
Otóż 150000 to kapitał, który wsadzony do banku będzie się najzwyczajniej marnował. Nawet jak go wsadzimy do banku greckiego. Przy tym kapitale opłaca się trochę pokombinować i zainwestwować w inne instrumenty.

Sugestia Konieczki zatem mogła nieświadomemu posiadaczowi 150kPLN nasunąć refleksję.

Data: 2010-10-30 23:17:25
Autor: animka
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
W dniu 2010-10-30 20:54, Anna pisze:
cham i prostak

Napisał prosto, ale za to łopatologicznie :-)

--
animka

Data: 2010-10-30 23:33:25
Autor: Jooseff
Dnia 30-10-2010 o 20:54:05 Anna <anrobak@o2.pl> napisał(a):

[...]

Może on i jest chamem i prostakiem ale w przeciwieństwie do ciebie nie  wpierdala tony chaosu przez brak znajomości netykiety.
Tak jakoś mi się wydaje, że śmiesznie wygląda zwracanie uwagi prostakowi  przez prostaka.
To tak, jakbyś wydłubując sobie miód z uszu zwracał(a) uwagę osobie  dłubiącej w nosie.

--
Pozdrowienia,
Jooseff

Data: 2010-11-01 16:14:52
Autor: Nemo
[...]

Nie rozumiem kpin z tych co trzymają oszczędności na lokacie. Większość nie wie, że w przypadku śmierci, spadkobiercy płacą podatek od całej zainwestowanej kwoty w instrumenty kapitałowe a więc w akcje, obligacje,fundusze inwestycyjne.Fiskus uznaje, że spadkobierca nie poniósł kosztów uzyskania przychodu. Natomiast od lokat płaci się" tylko" Belkowe. Więc w pewnym wieku lepiej chronić kapitał na lokacie.

Data: 2010-10-30 23:15:06
Autor: animka
W dniu 2010-10-30 20:38, konieczko pisze:
[...]

Aż się popłakałam ze śmiechu.

--
animka

Data: 2010-10-31 00:12:40

[...]