Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?

Data: 2010-10-31 19:12:28
Autor: Rafał
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
W dniu 2010-10-30 20:04, Tomek z Wawy pisze:
Może ktoś z Was się orientuje w ofertach podobnych do Raiffeisen Konto
Premium, gdzie za wpłacenie na nie 150 tysięcy ma się różne korzyści i
jest się niby burżujem pełną gębą. Czy inne banki oferują coś jeszcze
ciekawszego? I ile im trzeba wsadzić :) by to dostać.

Zobacz konto Gold w Citi (ale tu trzeba mieć 200, albo przelewac 12 tys. co miesiac). HSBC Premium chyba jest za 150tys, ale oddzialow to maja tyle co Skok Wołomin. Wydaje mi się też, że nie trzeba będzie nikomu nic wsadzać ;)

--
Raf

Data: 2010-10-31 11:15:57
Autor: Tomek z Wawy
On 31 Paź, 19:12, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:

[...]

Przynajmniej jedna odpowiedź na temat, dziękuję.

Data: 2010-10-31 20:04:50
Autor: bastek72
> [...]

> wsadzać ;)

Przynajmniej jedna odpowiedź na temat, dziękuję.

zakładam że jeśli przedmówca potrafił zarobić 150.000 to potrafi
także obsługiwać google, potrafiłby więc odszukać listę banków w PL,
a następnie listę kont prestiżowych... skoro więc skoro pyta nas na grupie dyskusyjnej, zapewne jest zainteresowany opinią innych
użytkowników, którzy praktykowali korzystanie z takowych kont i zechcą podzielić się swoimi subiektywnymi uwagami (bo samo porównanie
listy korzyści mógłby zrobić sam, bez przedzierania się przez nie zawsze grzeczne wpisy na grupie).

ja chcę poddać pod rozwagę niedogodności konta prestiżowego w ogóle:
dostaniesz swojego "doradcę", który ma pomagać, a naprawdę przeszkadza.

od małych upierdliwości typu wciskanie na siłę struktur aż po traktowanie Ciebie gorzej niż zwykłego użytkownika.
 Jak twój osobisty doradca ma urlop albo zachoruje mu dziecko i weźmie dzień wolny to nie załatwisz tak banalnej sprawy jak debetówka. czekaj miesiac aż Twój doradca wróci. Absurd? Tak, ale realny.
dodatkowo, przydział doradcy jest narzucony odgórnie, on nie podlega
wymianie, łatwiej wymienić bank niż doradcę. Bywasz także zaskakiwany
nieproszonymi "super-dogodnościami" typu pytasz o saldo na rachunku i
słyszysz "nie wiem, bo nie mam uprawnień do sprawdzenia konta platynowego"

byłbyś "zwykły" dostałbyś żądaną informację, a ponieważ jesteś traktowany
supernadzwyczajnie, więc bankowiec robi supersmutną minę i solidaryzując
się z Tobą i z Twoim problemem rozkłada bezradnie ręce.

poza tym, odnoszę wrażenie że banki w PL nie mają pomysłu aby zaoferować
coś naprawdę użytecznego. Może mówienie o ołówkach to przesada, ale ich
wyobrażenia o "prestiżu i wygodzie" (w tej właśnie kolejności!) bywają
tak żenujące, że bardziej nadają sie do opowiadania dowcipów niż do zdobywania klientów.

przemysl raz jeszcze, czy potrzebny tobie "prestiż" utrudniający życie.

Data: 2010-10-31 20:20:13
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 31 Oct 2010 20:04:50 +0100, bastek72@onet.pl napisał(a):

dodatkowo, przydział doradcy jest narzucony odgórnie, on nie podlega
wymianie, łatwiej wymienić bank niż doradcę.

W Citi zmienić delikwenta/delikwentkę się da, jest także doradca
"zapasowy", gdyby pierwszy był nieuchwytny. Resztę Twoich spostrzeżeń
potwierdzam w całej rozciągłości :)

AK

Data: 2010-10-31 20:23:39
Autor: konieczko
Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
On nie zxarobil on uciulal te pieniadze i z tego co wiedze to da zruchac dupsko jakims cwaniakom.

Data: 2010-11-01 10:19:35
Autor: glaukonWYTNIJTO
> [...]

> wsadzać ;)

Przynajmniej jedna odpowiedź na temat, dziękuję.

Jak już znajdziesz te prestiżowe usługi, to zobacz, czy na pewno dają Ci więcej
niż 5% netto dostępne dla masowego klienta.

--

Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?