Kto daje rabat na OC

Data: 2012-04-03 13:07:01
Autor: kowtow
Kto daje rabat na OC
W tamtym roku ING dawał 10% w Liberty Direct teraz tego nie widzę Czy ktos
inny jest bardziej szczodry?
Tylko prosze nie polecac Proama bo i tak wychodzi drożej z ich dodatkowymi 10%

Data: 2012-04-03 13:25:51
Autor: Cavallino
Kto daje rabat na OC

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f7ad9d5$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...
W tamtym roku ING dawał 10% w Liberty Direct teraz tego nie widzę Czy ktos
inny jest bardziej szczodry?

Zniżkę w Liberty możesz uzyskać tutaj, ja dzięki temu oszczędziłem właśnie 10%.
Poproś po prostu kogoś o kod.

Data: 2012-04-03 13:41:40
Autor: kowtow
Kto daje rabat na OC
Tak ale to jest tylko dla nowych klientow przy przedluzaniu juz tego nie ma

Data: 2012-04-03 14:58:20
Autor: yabba
Kto daje rabat na OC
Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f7ad9d5$0$1308$65785112news.neostrada.pl...
W tamtym roku ING dawał 10% w Liberty Direct teraz tego nie widzę Czy ktos
inny jest bardziej szczodry?
Tylko prosze nie polecac Proama bo i tak wychodzi drożej z ich dodatkowymi 10%

Od 2-3 lat dostaję rabat w PZU na OC/AC. Trzeba rozmawiać bezpośrednio z agentem.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-04 11:23:47
Autor: jankomuzykant
Kto daje rabat na OC
On 3 Kwi, 13:07, "kowtow" <kowtowNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A mi obecnie w proama OC wyszło 296 zł (z ich 70% zniżki). Dla
porównania youcandrive - 312 i kolejna najtańsza oferta (mbank) 470
zł. Każde kolejne towarzystwo - powyżej 500 zł.

Kto daje rabat na OC