Kto dał mandat Macierewiczowi, pyta córka smoleńskiej ofiary?

Data: 2010-07-26 13:43:51
Autor: CeSaR
Kto dał mandat Macierewiczowi, pyta córka smoleńskiej ofiary?
Ja, ani nikt z moich bliskich Antoniemu Macierewiczowi nie dawał mandatu, by mówić w naszym imieniu - stwierdziła w TVN24 Izabela Sariusz-Skąpska odnosząc się do powołanego przez PiS zespołu ws. wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej.

Bo ona nie wie że Macierewicz to wszystko z miłości czyni, dla jej dobra, w trosce o Rzplitą ....

Data: 2010-07-26 15:30:02
Autor: boukun

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i2jsbs$8ut$1news.onet.pl...
[...]

Tak jak w młodości zachwycał się trockistowskim rewolucjonistą kubańskim, Che Guewarą..., ten KORnik...
Z miłości do komunizmu...

boukun

Kto dał mandat Macierewiczowi, pyta córka smoleńskiej ofiary?