Kto do Rumunii w Retezat itp. w II poł. września?

Data: 2010-08-29 21:51:55
Autor: Zbynek Ltd.
Kto do Rumunii w Retezat itp. w II poł. września?
Witam

Może ktoś chce się dołączyć?
Na razie jest nas dwóch.
Wyjazd koleją 16-go września po południu. Z Krakowa może wieczorem.
Powrót - kolega musi być 3-go października wieczorem. Ja jeszcze z
10 dni później.
Założenia - 4 małe pasma:
Tarcului
Godeanu
Retezat
Valcan
Na Parang pewnie nie starczy czasu.
Spanie - namioty, itd. itp.

Macie jakieś sugestie co do kierunku zwiedzania? Pasma dosyć
równoległe, a teorię grafów ciężko mi do tego zaprząc, nie znając
szczegółów topograficznych.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-08-29 23:44:39
Autor: Franz
Kto do Rumunii w Retezat itp. w II poł. września?
Użytkownik "Zbynek Ltd."
Tarcului
Godeanu
Retezat
Valcan
Na Parang pewnie nie starczy czasu.

Fajne miejsca. Zresztą, które tam nie są fajne?.. ;)
W Retezacie byłem jeszcze wczoraj. Hejjj, pięknie było...

Tarcu i Valcan dwa lata temu. Teraz je tylko oglądałem z Retezatu i z Parangu. Godeanu się już nie zmieściło. Zostaje na kolejny raz. :)

Macie jakieś sugestie co do kierunku zwiedzania? Pasma dosyć
równoległe, a teorię grafów ciężko mi do tego zaprząc, nie znając
szczegółów topograficznych.

I tak będziecie musieli w doliny zaglądnąć, więc może być i kolejność wymieniona przez Ciebie. Przewidujesz również Mały Retezat z wąwozami?
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2010-08-30 00:03:30
Autor: Zbynek Ltd.
Franz napisał(a) :
[...]

:-)

W Retezacie byłem jeszcze wczoraj. Hejjj, pięknie było...

Ech... Teraz to już tylko wspominasz... Ja muszę na to jeszcze
trochę poczekać.

I tak będziecie musieli w doliny zaglądnąć, więc może być i kolejność wymieniona przez Ciebie. Przewidujesz również Mały Retezat z wąwozami?

O wąwozach nie było na razie mowy. Ale to nic straconego. Zobaczymy
jak będzie z czasem.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Kto do Rumunii w Retezat itp. w II poł. września?