Kto dożyje 67 lat?

Data: 2011-11-18 17:37:09
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?
Średnia życia Polaka w obecnym kapitaliźmie 67 lat
http://www.youtube.com/watch?v=ixQF1b5U4kg

Ale sobie wykalkulowali... Może zreformują kapital początkowy, może co niektórzy dostaną po 100 złotych więcej emerytury..., ale na jak długo?. Przez dwa lata na każdym obywatelu zaoszczędzą licząc po 1500 zł, 36 tysiećy złotych...

Żyć bydlakom uwładzy, nie umierać... I chamy będa mieli puste autostrady wybudowane przez polskich niewolników wyłącznie dla siebie.. Ale sobie kurwy życie pod siebie zorganizowali...
boukun

Data: 2011-11-18 13:23:32
Autor: Antenka
Kto dożyje 67 lat?
On 18 Lis, 17:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Masz rację w całej rozciągłości. O tym też mówił ks. Natanek, którego
tak bardzo nie lubisz mniej więcej tymi słowy:

"Obudźcie się! Oni przyszli nie po to, abyś ty miał pracę i żył w
dobrobycie. Oni przyszli po łupy! Polsko obudź się!"

Antenka

Data: 2011-11-19 09:08:28
Autor: wolim
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 22:23, Antenka pisze:

[...]

Ale chyba mówił o swoich pobratymcach - księżach.
Dlatego go zmarginalizowali...

Data: 2011-11-18 18:04:53
Autor: wolim
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 17:37, boukun pisze:
Średnia życia Polaka w obecnym kapitaliźmie 67 lat

Patrz. A te miliony emerytów, to wymyślone?

Data: 2011-11-18 18:07:10
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja637k$ejl$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-11-18 17:37, boukun pisze:
Średnia życia Polaka w obecnym kapitaliźmie 67 lat

Patrz. A te miliony emerytów, to wymyślone?

To wojskowi i policjanci, SBecja i ZOMO...
Emeryt styrany śrenio wegetuje jeszcze dwa lata...

boukun

Data: 2011-11-18 18:14:14
Autor: wolim
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 18:07, boukun pisze:

[...]

I znowu głupoty piszesz.

Średnia trwania życia w Polsce to 72 lata dla mężczyzn i 80 lat dla kobiet.

Mężczyzna, jak przeżyje 60 lat, to będzie żył jeszcze 18, a 60-letnia kobieta będzie żyła jeszcze 23 lata.

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-18 18:39:58
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja63p6$fip$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Sam łżesz i powtarzasz te reżimowe kłamstwa. Nie wrzucaj mi tu reżimowej
propagandy, fakty mówią całkiem co innego...

Jak by powiedział Stefan, dla kretynów, te żydomasońskie statystyki...

Ja widzę wokół siebie, że wszyscy moi znajomi i sąsiedzi nie dożywają
emerytury...

boukun

boukun

Data: 2011-11-18 19:39:49
Autor: wolim
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 18:39, boukun pisze:

[...]

Bredzisz. Polecam wizytę u psychiatry.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-19 05:29:34
Autor: stevep
Kto dożyje 67 lat?
Dnia 18-11-2011 o 18:39:58 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Jak sobie nie ulżysz na swojej starej zamiast pyszczyć to jutra nie  dożyjesz, a nie emertury. Ja wama wójt to mowię.  ;)

--
stevep

Data: 2011-11-18 21:52:42
Autor: u2
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 18:14, wolim pisze:

Średnia trwania życia w Polsce to 72 lata dla mężczyzn i 80 lat dla kobiet.

Mężczyzna, jak przeżyje 60 lat, to będzie żył jeszcze 18, a 60-letnia
kobieta będzie żyła jeszcze 23 lata.

Cieniutko, widac jak ludzie sie wykanczaja, pomaga im w tym polityka
antyrodzinna.

Data: 2011-11-18 21:55:03
Autor: wolim
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 21:52, u2 pisze:
[...]

Ty też dzisiaj popiłeś?

Data: 2011-11-18 13:24:56
Autor: Antenka
Kto dożyje 67 lat?
On 18 Lis, 21:55, wolim <nos...@tu.pl> wrote:

Ty też dzisiaj popiłeś?<

Ale ja jestem po nalewce żurawinowej! Mniam:-P

Antenka

Data: 2011-11-18 22:44:33
Autor: u2
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 22:24, Antenka pisze:
On 18 Lis, 21:55, wolim <nos...@tu.pl> wrote:

Ty też dzisiaj popiłeś?<

Ale ja jestem po nalewce żurawinowej! Mniam:-P

Antenka

Czeste picie wydluza zycie. Na zdrowie ! :)

Data: 2011-11-18 14:20:37
Autor: Antenka
Kto dożyje 67 lat?
On 18 Lis, 22:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Czeste picie wydluza zycie. Na zdrowie ! :)<

Tonący, a raczej churchlająca butelki się chwyta, jak nic innego nie
pomaga. Ile czasu można kaszleć ! Zaraz mi się poprawiło! Polecam
żurawinuweczkę ;-)

Na zdrowie! :-)
Antenka

Data: 2011-11-18 23:04:09
Autor: Grzegorz Z.
Kto dożyje 67 lat?
Antenka napisał:

On 18 Lis, 21:55, wolim <nos...@tu.pl> wrote:

Ty też dzisiaj popiłeś?<

Ale ja jestem po nalewce żurawinowej! Mniam:-P

"Jednym słowem Kałtenka trans bez eggs ;-)"

No i jeszcze dodatkowo się "znieczula".

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-19 05:31:07
Autor: stevep
Kto dożyje 67 lat?
Dnia 18-11-2011 o 22:24:56 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 18 Lis, 21:55, wolim <nos...@tu.pl> wrote:

Ty też dzisiaj popiłeś?<

Ale ja jestem po nalewce żurawinowej! Mniam:-P

Antenka

I mamy wytłumaczenie bredni, którymi nas tak obficie częstujesz.  ;)

--
stevep

Data: 2011-11-19 03:06:19
Autor: Antenka
Kto dożyje 67 lat?
On 19 Lis, 05:31, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 18-11-2011 o 22:24:56 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> Antenka

I mamy wytłumaczenie bredni, którymi nas tak obficie częstujesz.  ;)

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Głupiś, burczymucho. Mały naparstek nalewki służy tylko zdrowotności :-

Antenka

Data: 2011-11-19 15:18:32
Autor: Grzegorz Z.
Kto dożyje 67 lat?
Antenka napisał:

[...]

Brednie. Organizm człowieka nie potrzebuje alkoholu do poprawnego
funkcjonowania. Za to najmniejsza nawet jego ilość za każdym razem powoduje
nieodwracalne zniszczenia w układzie nerwowym.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-19 17:03:33
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:3j1c3mk22m1i.1tp4ccbjvlh51$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

Bzdura, jednym służy, innym szkodzi. U mnie np. rozwija komórki mózgowe...

boukun

Data: 2011-11-19 17:07:16
Autor: Grzegorz Z.
Kto dożyje 67 lat?

Antenka napisał:

[...]

:))))))))

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-20 06:28:43
Autor: stevep
Kto dożyje 67 lat?

Antenka napisał:

[...]

U ciebie to raczej niedorozwój.

--
stevep

Data: 2011-11-21 12:56:51
Autor: Stary Belfer
Kto dożyje 67 lat?

Antenka napisał:

[...]

Najmniejsza? Nawet 10 ml?
Chyba mylisz to z wpływem na układ nerwowy płodu.
AZ

Data: 2011-11-20 06:27:56
Autor: stevep
Kto dożyje 67 lat?
Dnia 19-11-2011 o 12:06:19 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Głupiś, burczymucho. Mały naparstek nalewki służy tylko zdrowotności :-

Ten mały naparstek to litrówka?

--
stevep

Data: 2011-11-18 22:19:20
Autor: u2
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 21:55, wolim pisze:
[...]

Nie, to tylko suche fakty.

Data: 2011-11-20 07:49:32
Autor: oyster
Kto dożyje 67 lat?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec6c59b$0$2179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tobie już nic nie pomoże! Masz we łbie nasrane komuchu!

rAzor

Data: 2011-11-18 23:07:55
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?

[...]

Hm, rok temu zmarł mój inny kolega, w wieku 63 lat..., odnośnie reżimowych statystyk, zapraszam do mojego nowego wątku...

boukun

Data: 2011-11-18 20:43:14
Autor: pluton
Kto dożyje 67 lat?
Emeryt styrany śrenio wegetuje jeszcze dwa lata...

Jezeli dlugosc zycia zalezala by od stopnia styrania,
to ty bys zyl 200-250 lat.

Nullification

Data: 2011-11-18 20:53:50
Autor: wolim
Kto do�yje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 20:43, pluton pisze:
Emeryt styrany �renio wegetuje jeszcze dwa lata...

Jezeli dlugosc zycia zalezala by od stopnia styrania,
to ty bys zyl 200-250 lat.

Hehehe... :)

Data: 2011-11-18 21:04:55
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja6com$ebh$1inews.gazeta.pl...
Emeryt styrany śrenio wegetuje jeszcze dwa lata...

Jezeli dlugosc zycia zalezala by od stopnia styrania,
to ty bys zyl 200-250 lat.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

I oto chodzi, dlatego wszystkich namawiam, jeść, pić, pierdolić, nie żałować, bieda musi pofolgować. Niedługo będzie rocznica 17 lat, jak nie dałem się więcej zniewolić...

boukun

Data: 2011-11-18 21:20:07
Autor: wolim
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 21:04, boukun pisze:

[...]

I umrzesz z myślą, że nic po sobie nie zostawiłeś. Ani dla dzieci, ani dla kraju. Takiś bohater i patriota.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-18 21:24:41
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja6elm$1s5$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Jak sie umrze, to się już nie myśli. Co za deb żyje z myślą o tym, co będzie po jego śmierci... O dzieci człowiek musi zadbać za życia, a po smierci i tak już pokierują swoim zyciem jak chcą... Kraj żydokomuna zawładnęła, jeden człowiek nie jest w stanie z nią zwyciężyć...
Żyje się tu i teraz i tylko raz. Jak mawiał Adaś Miałczyński, drugiego życia mieć nikt nie będzie...

boukun

Data: 2011-11-18 21:32:31
Autor: wolim
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 21:24, boukun pisze:

[...]

Czyli jesteś egoista.

Data: 2011-11-18 23:09:44
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja6fcu$3c4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ależ skąd, inaczej by mnie tu nie było...

boukun

Data: 2011-11-19 09:01:52
Autor: wolim
Kto dożyje 67 lat?
W dniu 2011-11-18 23:09, boukun pisze:

[...]

Tutaj siedzisz, bo w rzeczywistym życiu już nikt Cię nie chce słuchać...

Data: 2011-11-19 13:32:20
Autor: boukun
Kto dożyje 67 lat?

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja7npf$768$1usenet.news.interia.pl...
[...]