Kto głosował na Palikota???

Data: 2011-10-12 16:46:35
Autor: matusm
Kto głosował na Palikota???
Skoro ma  zaplecze to może kto¶ sie przyzna ,ze głosował na partie tranwestytów ,esbeków i pedałow.

Kiedys to była  straszna  zniewaga nazwanie kogo¶ pzperowcem ,póżniej eseldowcem,pełowcem ale teraz paligłup to juz rownoznaczne z nazwaniem kogos pedałem

zwyczaje i nazewnictwa  sie  zmieniaja ale nadal,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-10-12 17:00:50
Autor: WW
Kto g�osowa� na Palikota???
W dniu 2011-10-12 16:46, matusm pisze:
Skoro ma  zaplecze to moÂże kto¶ sie przyzna ,ze gÂłosowaÂł na partie
tranwestytĂłw ,esbekĂłw i pedaÂłow.

To Toja opinia i to nie znaczy, ĹĽe jest prawdziwa.

Ja zapowiadałem głosowanie i tak zrobiłem.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2011-10-12 17:16:28
Autor: Leprechaun
Kto g osowa na Palikota???

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e95ae8a$0$2198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widać, żeś eunuch od urodzenia! ;)

BomBel

Data: 2011-10-12 17:16:06
Autor: matusm
Kto g?osowa? na Palikota???

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j74a37$vlr$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-10-12 16:46, matusm pisze:
Skoro ma  zaplecze to mo?e kto? sie przyzna ,ze g3osowa3 na partie
tranwestytów ,esbeków i peda3ow.

To Toja opinia i to nie znaczy, że jest prawdziwa.

Ja zapowiadałem głosowanie i tak zrobiłem.

 Pozdrawiam
 WW

Trzeba uszanować głosy wyborców ,rózne sa  zboczenia ,ale na przestępce z kijem bejsbolowym w rece to przesada.???Jakos tak mi to zupełnie nie pasuje,ale rozumiem ,ze nie ma w tej partii bardziej zacnych osob

Zycze korowych snów z murzynem z duża fujara

Data: 2011-10-12 17:22:45
Autor: Leprechaun
Kto g?osowa? na Palikota???

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j74avl$2oe$1news.onet.pl...

[...]

Marzy ci się, co? ;))))

BomBel

Data: 2011-10-12 17:38:02
Autor: matusm
Kto g?osowa? na Palikota???

[...]

Młody  nie przypisuj komu¶ swoje upodobania,,,,,ja nie głosowałem na Paligłupa

Data: 2011-10-12 19:17:14
Autor: raff
Kto g osowa na Palikota???

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:j74a37$vlr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jestes w doborowym towarzystwie, hue hue. Cwele glosowali na Palikota, złodzieje na PO.

http://wybory.wp.pl/title,Tak-glosowali-wiezniowie-Kto-wygral-w-zakladach-karnych,wid,13881120,wiadomosc.html?ticaid=1d2d6&_ticrsn=3

R.

Data: 2011-10-12 20:07:10
Autor: Leprechaun
Kto g osowa na Palikota???

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j74i2t$qav$1news.onet.pl...

[...]

Sam jesteś cwelem tłusty zboczku. Na kogo ty głosowałeś pojebie? Pewnie na "Jarosław zbaw Polskę"?

BomBel

Data: 2011-10-12 17:09:51
Autor: Leprechaun
Kto głosował na Palikota???

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7498a$t8e$1news.onet.pl...
Skoro ma  zaplecze to może kto¶ sie przyzna ,ze głosował na partie tranwestytów ,esbeków i pedałow.

Ja głosowałem, moi koledzy też. No i co mi zrobisz? Nazwiesz pedziem czy transwestyt±? Na esbeka jestem za młody. Ty chyba nim byłe¶, dziadu!

BomBel

Data: 2011-10-12 17:19:03
Autor: matusm
Kto głosował na Palikota???

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4e95adba$1$5814$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Faktycznie jaki¶ młody i jeszcze głupi.Ja Ci sie nie bede przedstawiał  bo wszyscy wiedza kto pisze

No cóż  ,zycze udanych  zakupów kijów bejsbolowych ,oraz kolorowych snów  z murzynem z duża fujara.Co tatu¶ esbek????

Data: 2011-10-12 17:25:44
Autor: Leprechaun
Kto głosował na Palikota???

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j74b55$38l$1news.onet.pl...

[...]

Mylisz się dziadek. Bejsbole to oręż kiboli, żelaznego elektoratu PiS. Nie moja wina, że masz małego ptaszka. Ale ćwicz, ćwicz! ;) Od mego tatusia się odpierdol, czy to jasne?

BomBel

Data: 2011-10-12 17:34:31
Autor: matusm
Kto głosował na Palikota???

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4e95b1aa$0$5809$65785112news.neostrada.pl...

[...]

AAAAaaaa  tatus ubek,,,,,
To nie wiesz na kogo głosowałe¶ ????Były przestepca o pobicie z użyciem niebezpiecznego przedmiotu w postaci kija bejsbolowego  to poseł paligłupa z profesjonalnym przygotowaniem ZK na ministra MSWiA bo nadal

Data: 2011-10-12 17:25:54
Autor: Marek Czaplicki
Kto głosował na Palikota???
matusm pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 12 paĽdziernik 2011 17:19:

[...]

A jakby głosował na PiS to by było: taki młody, a już się odznacza wielk± dojrzało¶ci± polityczn±? :-)

Data: 2011-10-12 17:31:14
Autor: matusm
Kto głosował na Palikota???

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j74bk1$aoi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jestem tolerancyjny  dziadek w wermachcie,,,, Wszystko rozumiem,tatu¶ esbek,dziadek ubek ale głosować na żydków i pedałów ????

Tego nawet Marks z Leninem nie  przewidzieli,to takie niemaksistowskie a nadal,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-12 17:54:19
Autor: Marek Czaplicki
Kto głosował na Palikota???
matusm pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 12 paĽdziernik 2011 17:31:

[...]

S± rzeczy na niebie i Ziemi, o których się filozofom nie ¶niło. :-)

Data: 2011-10-12 18:35:27
Autor: Grzegorz Z.
Kto głosował na Palikota???
Leprechaun napisał:

[...]

Matusm był milicjantem.

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-10-12 20:15:42
Autor: Leprechaun
Kto głosował na Palikota???

Użytkownik "Grzegorz Z." <admin@skynet.mil> napisał w wiadomo¶ci news:1ri15swwzurh3$.1v4hshjfl5irw$.dlg40tude.net...
Leprechaun napisał:

[...]

I na staro¶c mu palma odbiła?

BomBel

Data: 2011-10-12 19:34:42
Autor: boukun
Kto głosował na Palikota???

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7498a$t8e$1news.onet.pl...
Skoro ma  zaplecze to może kto¶ sie przyzna ,ze głosował na partie tranwestytów ,esbeków i pedałow.

A jaka jest różnica między Ruchem Palikota a POPiSem czy SLD? Ja nie widzę...

boukun

Data: 2011-10-12 20:40:40
Autor: jadrys
Kto głosował na Palikota???
W dniu 2011-10-12 16:46, matusm pisze:
Skoro ma  zaplecze to moĹĽe ktoĹ› sie przyzna ,ze gĹ‚osowaĹ‚ na partie
tranwestytów ,esbeków i pedałow.

Kiedys to byĹ‚a  straszna  zniewaga nazwanie kogoĹ› pzperowcem ,póżniej
eseldowcem,pełowcem ale teraz paligłup to juz rownoznaczne z nazwaniem kogos
pedałem

zwyczaje i nazewnictwa  sie  zmieniaja ale nadal,,,,,,,,

Ja, - mentalnie. Wziąłem za i przeciw i wyszło mi że jego kolorowa zgraja może więcej zrobić dla Polski dobrego niż ci wyrachowani złodzieje i sprzedawczyki w krawatach.

Data: 2011-10-12 21:03:02
Autor: kefirh
Kto głosował na Palikota???
[...]

:)

To jest ludowa wersja Uni Polityki Realnej.
Człowiek byznezu. Kilkaset milionów na starcie.
On juz nie chce chyba więcej.
Co¶ dla dobra Polski może teraz. ;)

Oprócz wyssania kaski z "obiegu ko¶cielnego" przyjdzie kolej na lasy państwowe. To będzie totalna kwestia psychologiczna. Nic więcej nie przychodzi mi na my¶l w dziedzinie ekstensywnego rabunku.

k.

Data: 2011-10-13 17:21:19
Autor: u2
Kto głosował na Palikota???
W dniu 2011-10-12 21:03, kefirh pisze:
To jest ludowa wersja Uni Polityki Realnej.
Człowiek byznezu. Kilkaset milionów na starcie.
On juz nie chce chyba więcej.
Co¶ dla dobra Polski może teraz.

Wez nie rozsmieszaj, Janusz P. zwial do parlamentu, aby uciec przed
fiskusem. Tak na niego nadala jego byla zonka z Prudziszek, ze pierze
brudne pieniadze w rajach po-datkowych.

Kto głosował na Palikota???