Kto i jak promuje palenie w PL?

Data: 2010-08-10 11:26:15
Autor: mati
Kto i jak promuje palenie w PL?
Data: 2010-08-10 21:29:27
Autor: Ghost
Kto i jak promuje palenie w PL?

Uzytkownik "mati" <mariusz.wig20@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d4a19e27-be13-4916-9edf-c804fa5979c6t20g2000yqa.googlegroups.com...
fenomen polski:

http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

Pojeb chyba juz na kazdej grupie to wrzucil.

Data: 2010-08-16 15:31:05
Autor: Telev
Kto i jak promuje palenie w PL?
Uzytkownik "mati" <mariusz.wig20@gmail.com
fenomen polski:

http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

oberzalem i czego sie dowiedzialem???

ano, ze Pani Kopacz placze, ze pijac kawe na miescie bedzie musiala palic w "hermetycznej kapsule"

a ja sie pytam: a dlaczego to ja mam rezygnowac z wyjscia do lokalu [w którym sie pali], co by mnie momentalnie glowa nie zaczynala bolec??? dlaczego to ja mam miec psuta atmosfere w restaurcji w której spozywam posilek, tylko wlasnie dlatego, ze ktos musi sobie zapalic???

Pani Kopacz jest w smierdzacej mniejszosci, niech to ona sie wiec dostosuje

a obecny podzial na lokale dla palacych i ludzi nie-smierdzacych jest taki sam jak z faktycznie mozliwym wyborem etyki zamiast religii w szkole- no gdzies tam sa, glównie w duzych miastach, ale raczej na zasadzie wyjatku niz jako regula

Uzytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl
Pojeb chyba juz na kazdej grupie to wrzucil.

niech zgadne- ty tez chcesz miec wolnosc trucia innych?

i tylko prosze nie wyjezdzac z argumentem, ze Hitler tez tepil palenie tytoniu- bo na tej samej zasadzie wszyscy na tej grupie sa nazistami, a to z powodu takiego, iz lubil on wieczorem ogladac nawet i po 2 filmy z rzedu

TV

Data: 2010-08-16 07:06:50
Autor: neuro
On Aug 16, 3:31 pm, "Telev" <televizy...@gazeta.pl> wrote:

> Pojeb chyba juz na kazdej grupie to wrzucil.

niech zgadne- ty tez chcesz miec wolnosc trucia innych?

    To jest pl.rec.film!

p.

Data: 2010-08-16 16:13:56
Autor: Michał Gancarski
On Mon, 16 Aug 2010 15:31:05 +0200, Telev wrote:

[...]

Ale recenzujesz film czy co?

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com