Kto i kiedy to powiedzial?

Data: 2019-05-05 17:12:04
Autor: Zenek Kapelinder
Kto i kiedy to powiedzial?
Premier xxxxxxxxxxx wydał oświadczenie, w którym czytamy: "Dziś rano polecilem siłom obronnym, by kontynuowały masowe ataki na terrorystów w xxxxxxxxx i nakazałem, aby wojsko wokół xxxxxxxxxx zostało wzmocnione przez czołgi, jednostki artyleryjskie i siły piechoty".

Data: 2019-05-06 02:31:14
Autor: Lepudruk
Kto i kiedy to powiedzial?
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-
Twój ukochany Wołodia Putin, przygłupie.

- Lepudruk -

Kto i kiedy to powiedzial?