Kto ich wsadził na tę brzozę?

Data: 2012-08-22 09:35:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto ich wsadził na tę brzozę?
No i proszÄ™, staÅ‚o siÄ™. Najbardziej ponoć szacowna instytucja, krew z krwi i prawda z prawdy, mistrzowie kraju w rzucaniu bÅ‚otem czyli Instytut  Pogardy Narodowej (w skrócie IPN), staÅ‚a siÄ™ bezdomna. A wszystko przez to że Ruch sprzedaÅ‚ budynek którego byÅ‚ wÅ‚aÅ›cicielem, i w którym to budynku kÄ…tem siedziaÅ‚ sobie ów IPN.

Sprawa jest patowa, bo po pierwsze ów Instytut nie ma kasy żeby coś wynająć, a po drugie gdyby nawet kasę miał (kto wie, może PiS pożyczy, robi przecież pod stołem lewe i ponoć dobre interesy), to nie ma ponoć w stolicy nieruchomości która by lustratorów zadawalała. No i kit im w oka a kij w szprychy. Nie wiem ilu patriotów to przetrzyma, ilu przepłaci to utratą cennego zdrowa, a ilu być może targnie się na życie swe w rozpaczy i z braku nadziei.

W każdym razie wychodzi na to, że najsensowniej, najtaniej i najbardziej sprawiedliwie  byÅ‚oby ten caÅ‚y instytut jak najszybciej zamknąć. Jest wreszcie okazja. Po co nam kolejny kloszard dość pokaźnych rozmiarów?

A tak na marginesie... to ciekaw jestem kto im tę świnię podłożył, tę pancerną brzozę na środku drogi postawił? Oj, sie będzie działo, wycie będzie i skowyt.
środa, 22 sierpnia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/08/2834-kto-ich-wsadzil-na-te-brzoze.html

Data: 2012-08-22 10:58:01
Autor: mkarwan
Kto ich wsadził na tę brzozę?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50348bb5$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
środa, 22 sierpnia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/08/2834-kto-ich-wsadzil-na-te-brzoze.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipÄ™ z gwiazdÄ… Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-08-22 17:12:27
Autor: Przemys³aw M.
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?

Przestañ za¶miecaæ forum, TROLLU!

Dnia Wed, 22 Aug 2012 10:58:01 +0200, mkarwan napisa³(a):

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50348bb5$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jest te¿ zdjêcie, na którym jest bia³y kot z rud± g³ow±.
Kot ma na g³owie kipê(myckê) z gwiazd± Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjêcie mo¿e sugerowaæ, ¿e revelstein mo¿e byæ bardzo religijnym ¯ydem,
skoro nawet kot nosi kipê z gwiazd± Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowo¶ci bli¿ej nie okre¶lonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje siê ¿e z wzajemno¶ci±

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich donosów tym szybciej bêdzie spokój. Samo siê nie

Data: 2012-08-22 18:47:32
Autor: mkarwan
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
Tchórz ukrywaj±cy sie za anonymizerem

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Kto ich =?iso-8859-2?Q?wsadzi=B3_na_t=EA_brzoz=EA=3F?=
Date: Wed, 22 Aug 2012 17:12:27 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-08-22 20:01:36
Autor: Grzegorz Z.
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
mkarwan napisa³:

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich listów interwencyjnych tym szybciej bêdzie spokój.
Samo siê nie zrobi" news:jqv804$m2j$1usenet.news.interia.pl

--
"Nauka nie obali³a starych mitów, tylko je doprecyzowa³a."

Data: 2012-08-23 10:40:51
Autor: mkarwan
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:k136q0$67s$1dont-email.me...
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich listów interwencyjnych tym szybciej bêdzie spokój.
Samo siê nie zrobi"

No i co w zwi±zku z tym?

Data: 2012-08-23 12:41:16
Autor: Grzegorz Z.
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
mkarwan napisa³:

[...]

W zwi±zku z tym nasuwa siê pytanie - ile ju¿ takich "listów
interwencyjnych" wys³ali¶cie?

--
"Nauka nie obali³a starych mitów, tylko je doprecyzowa³a."

Data: 2012-08-23 16:20:30
Autor: Przemys³aw M.
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
Dnia Thu, 23 Aug 2012 10:40:51 +0200, mkarwan napisa³(a):

Jajco SPAMERZE!

Data: 2012-08-22 12:52:04
Autor: jr
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50348bb5$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
| No i proszê, sta³o siê. Najbardziej ponoæ szacowna instytucja, krew z krwi i
| prawda z prawdy, mistrzowie kraju w rzucaniu b³otem czyli Instytut Pogardy
| Narodowej (w skrócie IPN), sta³a siê bezdomna. A wszystko przez to ¿e Ruch
| sprzeda³ budynek którego by³ w³a¶cicielem, i w którym to budynku k±tem
| siedzia³ sobie ów IPN.

Przeszkadza ci IPN komuchu?

Data: 2012-08-22 13:41:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?

U¿ytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k12dn7$h38$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| Narodowej (w skrócie IPN), sta³a siê bezdomna. A wszystko przez to ¿e Ruch
| sprzeda³ budynek którego by³ w³a¶cicielem, i w którym to budynku k±tem

Przeszkadza ci IPN komuchu?

Tak. Jest to Instytut Propagowania Nienawi¶ci i powinien znikn±æ jak najszybciej!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-22 13:48:02
Autor: jr
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?

| U¿ytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| Tak.

A mogê ciê nazywaæ 'komuchem'?

Data: 2012-08-22 17:34:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?

U¿ytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k12h05$k66$1node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| U¿ytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| Tak.

A mogê ciê nazywaæ 'komuchem'?

Nie. Nazywaj tak siebie!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-22 18:32:36
Autor: jr
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5034fc05$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

| U¿ytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| > |
> [...]
| > |

| Nie.

A ¶wintuchem?

Data: 2012-08-22 14:11:05
Autor: Kaczysta
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
Rozumiem was strach - mówiono wam, ze kwity spalono, a okazuje siê, ¿e jednak przetrwa³y w innych zbiorach. Tak - sprzedawczykowi i kapusie nie bêd± nigdy spaæ spokojnie! Wydaje siê wam, ze jak zabierzecie siedzibê, to jeste¶cie uratowani - a my przez ostatnie lata bardzo skrupulatnie kopiowali¶my wszystkie zbiory i nie uda siê wam zniszczyæ ¶ladów swego zaprzañstwa.
Bójcie siê i srajcie ze strachu - i tak przyjdzie wam zap³aciæ za zdradê!
AZ

Data: 2012-08-23 01:17:56
Autor: HaMMeR
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
W dniu środa, 22 sierpnia 2012 09:35:10 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

Widzisz pIzdzikowski.., ja sie nie dziwie, ze czerpiesz garsciami
z tego POciula z brzoza w doopie,rebelsteina.., bo to ta sama lajdacka menda jak i ty i tylko dziwie sie, ze twoj repertuar wydzielin na psp jest tak dalece
ograniczony, ze zmuszony jestes cytowac juz z 'produkcje' takich ludzkich odpadkow...

Data: 2012-08-23 10:54:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto ich wsadził na tę brzozę?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:a88b27c8-2ae9-4681-ac3c-e53b74f5e543googlegroups.com...
[...]

================================

Bardzo mnie cieszy twoje pozytywne zdanie o mnie i cytowanym "revelsteinie".
Twoje "chrześcijańskie miłosierdzie" jest wprost rozbrajające.

Data: 2012-08-23 09:52:46
Autor: HaMMeR
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 10:54:25 UTC+2 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:

W dniu ¶roda, 22 sierpnia 2012 09:35:10 UTC+2 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:

> [...]

ograniczony, ze zmuszony jestes cytowac juz z 'produkcje' takich ludzkich odpadkow...

Twoje "chrze¶cijañskie mi³osierdzie" jest wprost rozbrajaj±ce.

--

A co ty agencie, o tym chrzescijanstwie w kontekscie mojego postu?
Owszem, mam milosierdzie dla chorych w tym rowniez umyslowo, wiec

Data: 2012-08-23 19:22:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?

U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cf385d74-6fc4-4dd9-ad66-1a1f9dcd5508googlegroups.com...
> [...]

zrobic ze mnie 'wscieklego mohera' i tu sie pomyliles cienki POlku...

====================================

Teraz wiem, ¿e nie jeste¶ "w¶ciek³ym moherem", tylko "cienkim bolkiem" picowskim, m³oteczku.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-23 15:17:01
Autor: HaMMeR
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 19:22:09 UTC+2 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:

> [...]

zrobic ze mnie 'wscieklego mohera' i tu sie pomyliles cienki POlku...

===================================> Teraz wiem, �e nie jeste� "w�ciek�ym moherem", tylko "cienkim bolkiem" picowskim, m�oteczku.

Alez skad! Goowno wiesz bo w nogach spisz durnoto zalosna!

Data: 2012-08-24 10:11:06
Autor: Marek Woydak
Kto ich wsadzi³ na tê brzozê?
Dnia Thu, 23 Aug 2012 09:52:46 -0700 (PDT), HaMMeR napisa³(a):

¯a³osna kreatura z ciebie fiutku.

MW

Data: 2012-08-23 13:49:38
Autor: jr
[...]