Kto im tam kazał lecieć?

Data: 2011-01-15 17:34:29
Autor: boukun
Kto im tam kazał lecieć?
że teraz wszystkie rusofoby chc± wojnę wywołać...

boukun

Data: 2011-01-15 11:45:21
Autor: Bruner
Kto im tam kazał lecieć?
Gada Pilsudzki z Zimnym Lechem

Jak sie tutaj dostales: pogonilem bolszewikow pod Warszawa i ocalilem Polske.

A jak ty sie tu dostales: mi sie udalo stracic sowiecki samolot TU 154

Data: 2011-01-15 22:45:04
Autor: Tomy M.
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 2011-01-15 17:45, Bruner pisze:
Gada Pilsudzki z Zimnym Lechem

Jak sie tutaj dostales: pogonilem bolszewikow pod Warszawa i ocalilem
Polske.

A jak ty sie tu dostales: mi sie udalo stracic sowiecki samolot TU 154

Te gamoniu, ustaw sobie polskÄ… klawiaturÄ™

....i nie rĂłb mi laski.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-16 00:04:38
Autor: raff
Kto im tam kazał lecieć?

"Bruner" <bruner@bruner.bruner> wrote in message news:igsiv7$41b$1news.onet.pl...
Gada Pilsudzki z Zimnym Lechem

Jak sie tutaj dostales: pogonilem bolszewikow pod Warszawa i ocalilem Polske.

A jak ty sie tu dostales: mi sie udalo stracic sowiecki samolot TU 154

To juz dawo bylo, Bruner. Slaby masz mozdzek.

R.

Data: 2011-01-15 17:51:45
Autor: wasabi
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 15.01.2011 17:34, boukun pisze:
że teraz wszystkie rusofoby chc± wojnę wywołać...

boukun

Błasik, Protasiuk nie chciał startować jak nie było warunków meto.

Data: 2011-01-15 18:11:31
Autor: Konrad
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "wasabi" <vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomo¶ci news:igsjb2$mm0$2news.net.icm.edu.pl...
W dniu 15.01.2011 17:34, boukun pisze:
że teraz wszystkie rusofoby chc± wojnę wywołać...

boukun

Błasik, Protasiuk nie chciał startować jak nie było warunków meto.

A podasz Ľródło czy tylko tak sobie pierdolisz?

Konrad

Data: 2011-01-15 18:29:59
Autor: wasabi
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 15.01.2011 18:11, Konrad pisze:

[...]

odpowiem tradycyjnie wg. zwolenników PiS:

- sam sobie komuchu poszukaj

Data: 2011-01-15 19:27:23
Autor: Konrad
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "wasabi" <vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomo¶ci news:igslio$qua$1news.net.icm.edu.pl...

odpowiem tradycyjnie wg. zwolenników PiS:

No miło że przynajmniej wiem z kim mam do czynienia - ale z tego wniosek że pierdolisz a przy okazji obrażasz nieboszczyka który nie może się bronić. Reasumuj±c - wypierdalaj do magla.

K.

Data: 2011-01-15 19:45:14
Autor: boukun
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "Konrad" <spam1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igsouh$nip$1news.onet.pl...

[...]

Kpt. Zawada o tym mówił, że taka była pierwsza decyzja kpt. Protasiuka, doiero po naciskach gen. Błasika wsiadł do samolotu i wystartował...

boukun

Data: 2011-01-15 20:50:10
Autor: Konrad
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igsqds$co0$1mx1.internetia.pl...

Kpt. Zawada o tym mówił, że taka była pierwsza decyzja kpt. Protasiuka, doiero po naciskach gen. Błasika wsiadł do samolotu i wystartował...

Po raz kolejny mogę z całym szacunkiem poprosić Ľródło?

K.

Data: 2011-01-15 21:15:32
Autor: jedrus
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 2011-01-15 20:50, Konrad pisze:

Kpt. Zawada o tym mówił, że taka była pierwsza decyzja kpt.
Protasiuka, doiero po naciskach gen. Błasika wsiadł do samolotu i
wystartował...

Po raz kolejny mogę z całym szacunkiem poprosić źródło?

Np. http://nienalezna.pl/news.php?readmore=380

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 21:26:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4d320050$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tą informacją jest jeden kłopot: pochodzi tylko z jednego źródła i jako taka jest tylko niepotwierdzoną plotką.
Pośrednio na prawdziwość tej informacji wskazuje wystąpienie wdowy po Błasiku, w którym powiedziała, że na pokładzie jej mąż witał prezydenta i zgłosił gotowość samolotu do startu, a przecież Błasik był pasażerem.
Zwykle to kapitan statku jest najważniejszy na pokładzie i to on jest gospodarzem.
Czyli, że od samego startu coś nie grało. Czyli - "naciski, naciski, naciski" - jakby powiedział pewien poseł PiS-u.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-15 20:56:20
Autor: obserwator
Kto im tam kazał lecieć?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Czyli - "naciski, naciski, naciski" ************************************************************************

jesli masz takie objawy, to chyba skleroza galopuje, podejmuj leczenie, bo
niebawem nieuleczalnie chorych starych ludzi, beda eutanazji poddawali - bo
kase to twoje PO rozkradlo i nie ma forsy na emerytury i na sluzbe zdrowai. --

Data: 2011-01-16 08:18:58
Autor: Kontroler Ruchu
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igt1lk$kj8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty kole¶ masz co¶ z łbem! Zachowujesz się jak typowy oszołom pisowski. Żadnych konkretów, same majaczenia bez logiczego zwi±zku z tematem. Reasumuj±c, jeste¶ jełopem!

Data: 2011-01-15 21:35:14
Autor: jedrus
Kto im tam kazał lecieć?

Po raz kolejny mogę z całym szacunkiem poprosić źródło?

Np. http://nienalezna.pl/news.php?readmore=380

Z tą informacją jest jeden kłopot: pochodzi tylko z jednego źródła i
jako taka jest tylko niepotwierdzonÄ… plotkÄ….

Pan Google i fraza: "protasiuk nie chcial leciec"
Na pewno bedzie wiecej zrodel ;)

[...]

Zgoda, w tym przypadku "cymanizowanie" problemu ma uzasadnienie.
Polecem tez: http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/24626-2010_04_10_tu_154_samolot_prezydenta_rp_rozbil_sie_pod_smolenskiem-97.html
Link otwira ostatnie strony forum.
Jest tam sporo ludzi, ktorzy w odroznieniu od pisomatolkow z p.s.p wiedza o czym pisza i wiedza co pisza.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 21:04:20
Autor: obserwator
Kto im tam kazał lecieć?
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a): (.....)
 ja mam lepszy link dla ciebie:)

Korpus Bezpieczenstwa Wewnetrznego - mowi ci to cos?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Korpus_Bezpiecze%C5%84stwa_Wewn%C4%99trznego

Data: 2011-01-15 22:19:21
Autor: jedrus
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 2011-01-15 22:04, obserwator pisze:

ja mam lepszy link dla ciebie:)
Korpus Bezpieczenstwa Wewnetrznego - mowi ci to cos?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Korpus_Bezpiecze%C5%84stwa_Wewn%C4%99trznego

Twoj pradziadek to ubek z KBW czy cus?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 21:30:07
Autor: obserwator
Kto im tam kazał lecieć?
> [...]
W dniu 2011-01-15 22:04, obserwator pisze:

> ja mam lepszy link dla ciebie:)
> Korpus Bezpieczenstwa Wewnetrznego - mowi ci to cos?

 moj nie. ale ty nie poznajesz swoich kolegow?

Data: 2011-01-15 22:59:22
Autor: jedrus
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 2011-01-15 22:30,  obserwator pisze:

[...]

Nie ale twoich rozpoznalem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przedszkole

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 21:47:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4d3204f1$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie rozumiesz. Chodzi o tego, kto widział i słyszał na własne oczy i uszy. To jest źródło!
I było tylko jedno. Chodzi o to, by jeszcze ktoś, kto też widział i słyszał ,potwierdził tę wiadomość.

Błasikowa potwierdza powitanie na pokładzie, bo tego też się wypierano, a to już jest pośrednie potwierdzenie.

To co jest w internecie jest tylko powieleniem.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-15 22:12:55
Autor: jedrus
Kto im tam kazał lecieć?

[...]

Oczy ktore widzialy i uszy ktore slyszaly spoczywaja dzisiaj na cmentarzach i trudno zeby ci cos potwierdzily. Bedzie wiec to w pewnym sensie plotka. W pewnym sensie, bo opisy stosunkow i sytuacji panujacej w tej jednostce pozwalaja postawic hipoteze, ze nie jest to niemozliwe. Topik brzmi: "Kto im tam kazal leciec" a wiec jest to cos wiecej niz relacja Blasik-Protasiuk. Akurat w tym watku nie ma to wiekszego znaczenia.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 22:24:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4d320dc3$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak: a skąd pochodzi jedno źródło? Z cmentarza? Jak jest jedno, może być więcej.
To ma olbrzymie znaczenie. Jaśli jest prawdą, że Błasik skłonił pilotów do startu, prawdą może być, że także skłonił ich do lądowania i obecnością w kabinie szachował ich.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-15 21:33:29
Autor: obserwator
Kto im tam kazał lecieć?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): To ma olbrzymie znaczenie. Ja¶li jest prawd±, że Błasik skłonił pilotów do startu, prawd± może być, że także skłonił ich do l±dowania i obecno¶ci± w kabinie szachował ich.

Data: 2011-01-15 23:05:17
Autor: jedrus
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 2011-01-15 22:33, obserwator pisze:

To ma olbrzymie znaczenie. Jaśli jest prawdą, że Błasik skłonił pilotów do
startu, prawdą może być, że także skłonił ich do lądowania i obecnością w
kabinie szachował ich.

to wszysto co tutaj tak uparcie wypisujesz, to typowa dezinformacja prokremlowska.

I to cie przerasta ale jak wyjmiesz ze laba pustaka ktory rozsadza ci czache moze cos sqmasz.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-16 08:21:30
Autor: Kontroler Ruchu
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igt3r9$r58$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedz m±dralo, kto o zdrowych zmysłach l±duje w białej mgle?! Czy aż tak bardzo piloci ufali Ruskim, że walili na o¶lep w brzozowy zagajnik zamiast na pas lotniska? Posatw się na ich miejscu, l±dowałby¶ na slepo?

Data: 2011-01-16 12:57:09
Autor: wasabi
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 15.01.2011 22:33, obserwator pisze:
[...]

dla ciebie każda informacja nie wygodna dla PiS i teorii zamachu jest "prokremlowska", nieważne s± fakty, ważne że ma byc tak jak powie prezes.
Teraz się zasłaniaj± nie wiarygodno¶ci± raportu MAK, jak będzie raport Polski to na 100% będzie tak samo, dla ciebie będzie wiarygodny tylko raport Macierewicza wywróżony z fusów.

Data: 2011-01-15 22:48:25
Autor: jedrus
Kto im tam kazał lecieć?

[...]

Pytales o inne niz Blasikowa zrodlo wiec odpowiedzialem. General i Protasiuk gdzie dzisiaj sa?

To ma olbrzymie znaczenie. Jaśli jest prawdą, że Błasik skłonił pilotów
do startu, prawdą może być, że także skłonił ich do lądowania i
obecnością w kabinie szachował ich.

Wiem ze ma to olbrzymie znaczenie ale na dzien dzisiajszy prawda wyglada tak, ze obaj nie zyja. Prawda jest to, ze Blasik nie byl bezposrednim ogniwem decyzyjnych w sprawie Smolenska.
Zreszta, prawdziwy lekarz to taki, ktory leczy przyczyne choroby a nie jej objawy.
Incydent na schodach tutka to niestety tylko objaw wiekszej epidemii.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 22:38:49
Autor: boukun
Kto im tam kazał lecieć?

Użytkownik "Konrad" <spam1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igstpp$88u$1news.onet.pl...

[...]

Było 13.01.2010 w TVP Info w programie "Go¶ć poranny", z samego rana oczywi¶cie... Cała Polska słyszała.
Ale i wcze¶niej o tym mówił...

boukun

Data: 2011-01-15 22:27:58
Autor: wasabi
Kto im tam kazał lecieć?
W dniu 15.01.2011 19:27, Konrad pisze:

[...]

nie do¶ć ze nienormalny to jeszcze nie kumaty

Data: 2011-01-15 18:30:07
Autor: VSS
Kto im tam kazał lecieć?
W wiadomo¶ci:igsjb2$mm0$2@news.net.icm.edu.pl,
wasabi <vigoxp@windowslive.com> nastukał:
W dniu 15.01.2011 17:34, boukun pisze:
że teraz wszystkie rusofoby chc± wojnę wywołać...

boukun

Błasik, Protasiuk nie chciał startować jak nie było warunków meto.

a jak wystartowali to Błasik waln±ł małpke na odwagę.

--
VSS

Kto im tam kazał lecieć?