Kto jak Owsiak pozywa, jak Owsiak pozwanym bêdzie [Paw³owicz v. Owsiak, dwa pozwy cywilne i jeden karny]

Data: 2017-11-02 11:23:57
Autor: A. Filip
Kto jak Owsiak pozywa, jak Owsiak pozwanym bêdzie [Paw³owicz v. Owsiak, dwa pozwy cywilne i jeden karny]
https://news.google.com/story/df67k52fcxjs6rMwFT0Tl5OGcdzkM?hl=pl&ned=pl_pl

http://m.se.pl/wiadomosci/polityka/pawowicz-zada-od-owsiaka-20-000-z-za-seks_1025495.html
Paw³owicz ¿±da od Owsiaka 20 000 z³ za "seks"
02.11.2017, godz. 02:00
Szykuje siê s±dowa batalia miêdzy pos³ank± PiS Krystyn± Paw³owicz (65
l.) a szefem Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy Jurkiem Owsiakiem
(64 l.). Jak wynika z pozwów z³o¿onych w s±dzie, pos³anka bêdzie siê
domagaæ nie tylko przeprosin od Owsiaka, ale tak¿e jego skazania w
procesie karnym i 20 tys. z³ tytu³em zado¶æuczynienia.
Chodzi o trzy pozwy z³o¿one przez Paw³owicz: dwa cywilne i jeden karny
(za zniewa¿enie). ...

--
A. Filip

Data: 2017-11-02 14:42:43
Autor: rg
Kto jak Owsiak pozywa, jak Owsiak pozwanym bêdzie [Paw³owicz v. Owsiak, dwa pozwy cywilne i jeden karny]
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³(-a):

> [...]

> procesie karnym i 20 tys. z³ tytu³em zado¶æuczynienia.
> Chodzi o trzy pozwy z³o¿one przez Paw³owicz: dwa cywilne i jeden karny

Skorzysta³a z seksu i stwierdzi³a ¿e jest do dupy? I teraz ¿±da odszkodowania?
:DDDDDDDDDDDDDDDd

Data: 2017-11-02 19:23:48
Autor: Sonn
W dniu 2017-11-02 o 11:23, A. Filip pisze:
[...]

A czym niby i jakimi konkretnie s³owami zosta³a zniewa¿ona? Które ze s³ów u¿ytych przez Owsiaka mo¿na uznaæ za zniewagê?

--
Sonn

Data: 2017-11-02 19:55:56
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Czytaj ¼ród³a u ¼ród³a bo ja nie zamierzam "cytowaæ w ca³o¶ci".
Zapytaj siê tych dziennikarzy co "donie¶li" jak ci czego¶ brakuje.

--
A. Filip