Kto jest Żydem na pl.soc.polityka?..

Data: 2011-01-22 21:56:18
Autor: Tzva Adonai
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka?..
Kiedyś odbywała się tu taka sonda.. Postanowiłem zrobić coś podobnego,
tyle że z o wiele większą liczbą rozmówców.. Trudno prosić was o
przedstawianie wyników badań genetycznych, dlatego niech grupa
zadecyduje demokratycznie, kto jest, a kto nie jest Żydem...

Link do sondy: http://sonda.hanzo.pl/sondy,100944,HRzG.html

Każdy ma tylko jeden głos, więc proszę go nie zmarnować...

Podsumowanie wyników za 3 dni...

Data: 2011-01-23 04:16:07
Autor: Antenka
Nie otwierajcie tego gówna! Tzva chce wam podesłać wirusa!
On 23 Sty, 06:56, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com>

Podsumowanie wyników za 3 dni...<

Jak ja ciebie podsumuję, to cię własna gmina nie pozna! hłe he he . No
może jedynie po zapachu...
Ty, mała, czosnkowa gnido! Blee

Antenka

Data: 2011-01-23 07:22:45
Autor: mi\(c\).sz.
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka?..
Jak nie umiesz pisać po polsku to wypierd.. .

M.Sz.

Data: 2011-01-22 22:32:50
Autor: Tzva Adonai
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka?..
mi(c).sz. napisał(a):

Jak nie umiesz pisaďż˝ po polsku to wypierd.. .

A co ty masz do mojego polskiego?..

Data: 2011-01-23 16:14:13
Autor: mi\(c\).sz.

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:3ca142aa-e110-481a-b338-98fc2c787f42l19g2000yqo.googlegroups.com...
mi(c).sz. napisał(a):

Jak nie umiesz pisaďż˝ po polsku to wypierd.. .

A co ty masz do mojego polskiego?..

Jak nie umiesz czytać po polsku to jak wyżej.

Data: 2011-01-23 11:39:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 06:56, Tzva Adonai pisze:
[...]

Jest tylko jeden pretendent.

Data: 2011-01-23 04:23:25
Autor: Antenka
On 23 Sty, 11:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Jest tylko jeden pretendent.<

Ale z Ciebie mądrala Jadrysiu. Skąd wiedziałeś?! ;-)
Czy tyn pretendet jest małym zbokiem?
Chyba znam odpowiedź  :-D

Antenka

Data: 2011-01-23 04:29:15
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Czy tyn pretendet jest małym zbokiem?

Ależ cię ruszyła ta moja niewinna wypowiedź o seksie analny.. Zupełnie
nie rozumiem dlaczego.. Ja już piłem mleko ciężarnej kobiety i
chłeptałem krew menstruacyjną zawierającą szczątki ludzkich embrionów
- każde doświadczenie seksualne sprawia, że przybliżam się do
humanistycznego ideału.. Twoje życie seksualne Antenko albo w ogóle
nie istnieje, albo jest kurewsko nudne...

Data: 2011-01-23 20:58:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 13:29, Tzva Adonai pisze:
Antenka napisał(a):

[...]

Oglądałeś "The Doors" Olivera Stone`a?

Data: 2011-01-23 20:59:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 13:23, Antenka pisze:
[...]

Raczej poczuł w sobie żydowską krew. Żyda jest w nim tyle co w Volksdeutschu Niemca.. ;-)

Data: 2011-01-23 04:41:40
Autor: Antenka
Uwaga wirus mossadu na psp! Nie otwierać!
On 23 Sty, 13:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Link do sondy: <

:D

Antenka

Data: 2011-01-23 17:52:08
Autor: the_foe
[...]

chcialem zaglosowac na siebie, ale nie docenili mnie ;)

--
the_foe

Data: 2011-01-23 18:08:25
Autor: Grzegorz Z.
Tzva Adonai napisał:

[...]

P.Boukun wysuwa się do przodu, Panslawista jako reprezentant bratniej
Ukrainy ambitnie walczy z nim o drugie miejsce w stawce.

Kto jest Żydem na pl.soc.polityka?..