Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]

Data: 2011-01-23 06:58:33
Autor: Tzva Adonai
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]
Link do sondy: http://sonda.hanzo.pl/sondy,100944,HRzG.html

Jak na razie ja zdobyłem najwięcej głosów, co wcale nie dziwi, na
drugim miejscu uplasował się boukun, na trzecim i czwartym ex aequo:
jaksa i hans kloss...

Przypominam, że głosowanie zakończy się wieczorem 25.I.2011 r.

Data: 2011-01-23 15:32:23
Autor: MH
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
Link do sondy: http://sonda.hanzo.pl/sondy,100944,HRzG.html

Jak na razie ja zdoby=B3em najwi=EAcej g=B3os=F3w, co wcale nie dziwi, na
drugim miejscu uplasowa=B3 si=EA boukun, na trzecim i czwartym ex aequo:
jaksa i hans kloss...

Przypominam, =BFe g=B3osowanie zako=F1czy si=EA wieczorem 25.I.2011 r.

=======================

Jakieś nagrody są przewidziane ??

MH

Data: 2011-01-23 07:37:18
Autor: Tzva Adonai
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]
MH napisał(a):

Jakies nagrody sa przewidziane ??

Temu kto zdobędzie 1 miejsce Panslavista postawi ruski bimber, a
Antenka zrobi laskę pod stołem....

Data: 2011-01-23 15:58:02
Autor: MH
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
MH napisa=B3(a):

> Jakies nagrody sa przewidziane ??

Temu kto zdob=EAdzie 1 miejsce Panslavista postawi ruski bimber, a
Antenka zrobi lask=EA pod sto=B3em....

Pierdolę !!  Nie głosuję na siebie !!

MH

Data: 2011-01-23 16:29:46
Autor: Brooks
On Jan 23, 3:32 pm, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Jakieś nagrody są przewidziane ??

łubu dubu, łubu dubu niech tym Żydem bedzie zwyciezca internetowej
sondy.
niech Żygnie nam!

W nagrode reszta userszkodników zrzuca sie na chirurgiczny zabieg
obrzezania.
A gdy wygra kolezanka to co wówczas? Naciaganie warg sromowych?

A jakiz to splendor czy tez obciach z racji bycia bohaterem tytułowym
(Żydem)?

to pytam ja Brooks

Data: 2011-01-23 15:56:27
Autor: Hans Kloss
On 23 Sty, 15:58, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Link do sondy:http://sonda.hanzo.pl/sondy,100944,HRzG.html

Jak na razie ja zdobyłem najwięcej głosów, co wcale nie dziwi,
Informacje masz nieświeże. Jak tam zajrzałem to był remis, a teraz
jednym głosem prowadzi bekon, jedyny chyba ewidentny żyd na grupie.
J-23

Data: 2011-01-23 16:02:02
Autor: Grzegorz Z.
Tzva Adonai napisał:

[...]

Nie mogłem się oprzeć pokusie by zagłosować na samego siebie!

Apeluję do p.t. Grupowiczów o to samo!

Co prawda GW i TVN nie odbieram, ale za to lubię macę i cebularze
(lubelskie) !!!

Czy to wystarczy?

Data: 2011-01-23 07:07:55
Autor: Tzva Adonai
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]
Grzegorz Z. napisał(a):

Nie moglem sie oprzec pokusie by zaglosowac na samego siebie!

Ja również.. ;}

Data: 2011-01-24 00:39:54
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:73a0f584-6a1b-44e8-9045-bf2f24b07924w2g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Znaczy, dużo Żydów mamy na grupie, POPiS i wszystko jasne... Ja to nawet wiem, kto na mnie głosował...

boukun

Data: 2011-01-24 02:24:00
Autor: Grzegorz Z.
Tzva Adonai napisał:

[...]

p.Boukun WYPRZEDZIŁ p.Tzvę (7 do 6)

A na mnie do tej pory nikt poza mną samym zagłosować nie chciał :(

Czy to oznacza że nie jestem już Żydem na psp? :(

Data: 2011-01-24 15:46:48
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:keq6izqoou60.7ty37v7is9f0$.dlg40tude.net...
Tzva Adonai napisał:

[...]

Cieszy mnie niezmiernie, to świadczy o tym, że syjoniści na grupie się mnie boją...

boukun

Data: 2011-01-24 09:26:01
Autor: Hans Kloss
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]
On 24 Sty, 15:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 syjoniści
Halt der Maul an, du Jude!
J-23

Data: 2011-01-24 20:04:24
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b0ebb3e4-f365-46f4-b0c7-bbe137d49007j1g2000vbl.googlegroups.com...
On 24 Sty, 15:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 syjoniści
Halt der Maul an, du Jude!
J-23
-- -- -- -- -- -- -- -
No proszę, debil, co klika na mnie resetując co jakiś czas łącze...

Po jakiemu to jest?

boukun

Data: 2011-01-24 11:37:15
Autor: Hans Kloss
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]
On 24 Sty, 20:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Po jakiemu to jest?
 Po szwajcarsku
J-23

Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]