Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]

Data: 2011-01-23 16:02:02
Autor: Grzegorz Z.
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]
Tzva Adonai napisał:

Link do sondy: http://sonda.hanzo.pl/sondy,100944,HRzG.html

Jak na razie ja zdobyłem najwięcej głosów, co wcale nie dziwi, na
drugim miejscu uplasował się boukun, na trzecim i czwartym ex aequo:
jaksa i hans kloss...

Przypominam, że głosowanie zakończy się wieczorem 25.I.2011 r.

Nie mogłem się oprzeć pokusie by zagłosować na samego siebie!

Apeluję do p.t. Grupowiczów o to samo!

Co prawda GW i TVN nie odbieram, ale za to lubię macę i cebularze
(lubelskie) !!!

Czy to wystarczy?

Data: 2011-01-23 07:07:55
Autor: Tzva Adonai
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]
Grzegorz Z. napisał(a):

Nie moglem sie oprzec pokusie by zaglosowac na samego siebie!

Ja również.. ;}

Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]