Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]

Data: 2011-01-24 00:39:54
Autor: boukun
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:73a0f584-6a1b-44e8-9045-bf2f24b07924w2g2000yqb.googlegroups.com...
Link do sondy: http://sonda.hanzo.pl/sondy,100944,HRzG.html

Jak na razie ja zdobyłem najwięcej głosów, co wcale nie dziwi, na
drugim miejscu uplasował się boukun, na trzecim i czwartym ex aequo:
jaksa i hans kloss...

Przypominam, że głosowanie zakończy się wieczorem 25.I.2011 r.
Znaczy, dużo Żydów mamy na grupie, POPiS i wszystko jasne... Ja to nawet wiem, kto na mnie głosował...

boukun

Kto jest Żydem na pl.soc.polityka? [ciąg dalszy]