Kto jest Żydem na pl.soc.polityka?

Data: 2011-07-10 07:19:46
Autor: krt
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka?
Była już kiedyś taka ankieta, ale dawno temu i mało kto pamięta jej wyniki.
Dlatego chciałbym ją powtórzyć. Demokratyczne głosowanie w sprawie kto jest
Żydem, a kto nie jest obecnie jedynym sensownym wyjściem z racji tego, że
większość zainteresowanych nie wyraża zgody na poddanie się badaniom DNA, a
niektórzy nawet podważają ich sensowność.

Aby poprawić dokładność sondażowego badania wprowadziłem system wielokrotnych
odpowiedzi, tak więc będziecie mogli sobie wybrać nawet kilku Żydów
ukrywających się pośród Polaków-Aryjczyków.

Link do sondy: http://sonda.hanzo.pl/sondy,125146,pkNO.html

Życzę udanego głosowania!

Data: 2011-07-10 09:32:21
Autor: jadrys
Kto jest Ĺťydem na pl.soc.polityka?
W dniu 2011-07-10 09:19, krt pisze:
  Ĺźe
większość zainteresowanych nie wyraża zgody na poddanie się badaniom DNA, a
niektórzy nawet podważają ich sensowność.

No i słusznie. No bo czym się różni DNA Żyda od np. Aryjczyka?

Data: 2011-07-10 01:19:58
Autor: Marek
On Jul 10, 9:32 am, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> niektórzy nawet podważają ich sensowność.

No i słusznie. No bo czym się różni DNA Żyda od np. Aryjczyka?

Sluszna odpowiedz ...
Czym sie rozni jeden klucz od drugiego ? - Niczym - oba sa z metalu...

Data: 2011-07-10 11:30:13
Autor: [heÂŽsk]
On Sun, 10 Jul 2011 09:32:21 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> niektórzy nawet podważają ich sensowność.

No i słusznie. No bo czym się różni DNA Żyda od np. Aryjczyka?

 jednym bitem ;o)))

Data: 2011-07-10 17:52:16
Autor: bolek

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivbkl5$lh4$1news.onet.pl...
[...]

Tym czym różni się DNA psa od kota.

Data: 2011-07-10 21:10:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-10 17:52, bolek pisze:
UĹźytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
[...]

Raczej kota syjamskiego od pospolitego dachowca, a więc niczym.

Data: 2011-07-10 11:30:13
Autor: [heÂŽsk]
Kto jest Żydem na pl.soc.polityka?
On Sun, 10 Jul 2011 07:19:46 +0000 (UTC), "krt"
<mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

 1. dlaczego na liscie nie umiesciles swego aliasu?
 2. gratuluje wysokiego miejsca hansowi! ;o)))
 3. sprawdzilem kolejny raz - napletem mam. ;o)))

Data: 2011-07-10 14:42:13
Autor: cirrus
Użytkownik "krt" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivbjqi$2ke$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ankieta byłaby wiarygodna, gdybyś był obrzezany.

--
stevep

Data: 2011-07-10 21:13:03
Autor: u2