Kto jest antysemitą?

Data: 2009-07-11 14:02:54
Autor: boukun
Kto jest antysemitą?
Jeśli z nas dwóch, czyli ze mnie lub mkarwana, któryś miałby być antysemitą, jakkolwiek (cokolwiek) to znaczy, to jest nim na pewno mkarwan.
Mkarwan to chory z nienawiści do Żydów człowiek, pastuje na okrągło teksty krytukujące i stawiające w złym świetle Żydów, nie opatrując ich żadnym komentarzem. I choć niektóre teksty wydają się być ciekawe i wartościowe, to ze względu właśnie na to, że nigdy nie zawierają żadnego komentarza, to takie masowe bezsensowne czepianie się Żydów można by nazwać antysemityzmem (żydowskim). Jest to zachowanie manaiakalne, świadczące o chorobliwej osobowości mkarwana, szczególnie zważywszy na fakt, że jest on przy okazji zaślepionym, fanatycznym wyznawcą żydowskiej wiary katolickiej i nie zdaje sobie z tego sprawy, że Żydzi poprzez tą wiarę nim manipulują i każą mu uznawać ich wyższość nad nim samym.

boukun

Data: 2009-07-11 14:09:55
Autor: Tzva Adonai
Kto jest antysemitą?
Jeśli z nas dwóch, czyli ze mnie lub mkarwana, któryś miałby być antysemitą, jakkolwiek (cokolwiek) to znaczy, to jest nim na pewno mkarwan.

Obydwaj jesteście antysemitami z tą różnicą, że mkarwan, mimo całej swojej
umysłowej ociężałości, szerzy nienawiść do Żydów przebieglej od ciebie...
Dlatego ty masz już nasrane w kartotece, a on ciągle pozostaje bezkarny...

Data: 2009-07-11 15:10:24
Autor: boukun
Kto jest antysemitą?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000e8c.4a588113newsgate.onet.pl...
[...]

"Przebieglej" tylko dlatego, że pozostaje anonimem i nikt (żaden Żyd) na niego nie złożył donosu? Każdy ma swoją kartotekę. Dla jednych coś co jest dziś "nasrane" w kartotece, jutro może okazać się atutem... Mi szerzenia nienawiści do Zydów nikt nie udowodnił i nie udowodni, wręcz przeciwnie, ja udowadniam pogardę Zydów do Piolaków, poprzez ich wyjatkową pozycję społeczną.

boukun

Kto jest antysemitą?