Kto jest heretykiem

Data: 2010-02-26 12:35:38
Autor: J-23
Kto jest heretykiem
On 26 Lut, 21:22, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Wiar mo na tylko albo przyj w ca o ci albo j odrzuci .
Nie ma adnych stan w po rednich.

Kto wybiera sobie co z objawionej wiary i nie chce przyj wszystkiego, ten
stawia Bogu zapor , daj c swemu w asnemu rozumowi ostateczn racj . Taki
kto nie ma ju wi c boskiej, nadprzyrodzonej wiary, nawet je li jeszcze w
wielu punktach si z ni zgadza.

Kto zaprzecza cho by jednemu jedynemu dogmatowi, ten straci ca wiar ,
gdy nie uznaje Objawienia Bo ego czyni c si s dzi tego, w co nale y
wierzy .  Taki cz owiek staje si heretykiem cho by formalnie nadal
przynale a do Ko cio a.

Wiara opiera si nie na naszym w asnym zdaniu, ale na autorytecie
objawiaj cego si Boga, kt ry nie mo e ani sam si myli , ani innych w b d
wprowadza .

Dlatego trzeba przyj wszystko, co B g objawi , nie mo na tylko wyszukiwa
to, co komu jest przyjemne.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

niczego ten bog mi nie objawia

J-23 itede...

Data: 2010-02-26 21:42:24
Autor: abc
Kto jest heretykiem
niczego ten bog mi nie objawia

Módl sie o laske wiary.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-02-26 12:46:37
Autor: J-23
Kto jest heretykiem
On 26 Lut, 21:42, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> niczego ten bog mi nie objawia

M dl sie o laske wiary.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

gdybym umial sie modlic, to prosilbym o to zeby nie skretyniec i nie
przylaczyc sie do grona wierzacych w cos czego nie ma

J-23 itede...

Data: 2010-02-26 21:52:29
Autor: abc
Kto jest heretykiem
gdybym umial sie modlic, to prosilbym o to zeby nie skretyniec i nie
przylaczyc sie do grona wierzacych w cos czego nie ma

Trzeba wierzyc we wszystko co Bóg objawil, a Kosciól Swiety do wierzenia
podaje.

Data: 2010-02-26 22:58:31
Autor: wolim
Kto jest heretykiem
wypierdalaj, spamerze

Data: 2010-02-27 02:20:22
Autor: J-23
Kto jest heretykiem
On 26 Lut, 21:52, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> gdybym umial sie modlic, to prosilbym o to zeby nie skretyniec i nie
> przylaczyc sie do grona wierzacych w cos czego nie ma

Trzeba wierzyc we wszystko co B g objawil, a Kosci l Swiety do wierzenia
podaje.

co podaje?
co objawil bog, bo nie widzialem?
co kk podaje do wierzenia, te pierdoly dla starych skretynialych
dewot?

J-23 itede...

Data: 2010-02-27 17:42:33
Autor: abc
Kto jest heretykiem
Nie znasz katolicyzmu i pleciesz bzdury

Data: 2010-02-27 18:10:05
Autor: bolek
Kto jest heretykiem

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:6a921c81-18e7-4b7c-829c-f95eb027136fe23g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

co podaje?
co objawil bog, bo nie widzialem?
co kk podaje do wierzenia, te pierdoly dla starych skretynialych

Nie obrazaj sie na tego kleche. On juz robi pod siebie ze strachu
co bedzie jak te skretyniale dewoty wymra.

bolek

Data: 2010-02-27 20:56:51
Autor: abc
Kto jest heretykiem
Nie obrazaj sie na tego kleche. On juz robi pod siebie ze strachu
co bedzie jak te skretyniale dewoty wymra.

Nie jestem księdzem tylko zwykłym katolikiem.  A stare dewotki, które teraz
chodzą do kościoła, to nie są te same stare dewotki, które chodziły do
kościoła kiedy byłeś małym chłopcem.  Tamte wymarły, a w kościele pojawiły
się całkiem nowe staruszki, które kilkadziesiąt lat temu w mini spódniczkach
tańczyły rock and roll.  A po nich przyjdą następne stare dewotki, itd.

Data: 2010-02-27 04:54:16
Autor: sofu
Kto jest heretykiem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przylaczyc sie do grona wierzacych w cos czego nie ma

Trzeba wierzyc we wszystko co Bóg objawil, a Kosciól Swiety do wierzenia

Przestań śmiać sie z katoli!

sofu

Data: 2010-02-27 07:17:31
Autor: abc
Kto jest heretykiem
Trzeba wierzyc we wszystko co Bóg objawil, a Kosciól Swiety do wierzenia
podaje.

Przestań śmiać sie z katoli!

To co logiczne, spójne i piękne nie jest śmieszne tylko budzi podziw.
Doktryna katolickiej wiary jest logiczna, spójna i piękna.

Ale trzeba ją najpierw poznać, a nie bezmyślnie powtarzać kłamliwe,
antykatolickie paszkwile

Kto jest heretykiem