Kto jest kim?

Data: 2011-10-30 10:44:15
Autor: matusm
Kto jest kim?

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4eabead6$1$8457$65785112news.neostrada.pl...
Zaczynam się już gubić. Ciągle zmieniacie nicki. Czy nie możecie pisać pod jedym i tym samym? Po cholerę wam te ciągłe zmiany?

BomBel

Chyba jako jedyny od modemowych łacz 1996r przez tepse z nie zmienionym nickiem,teraz  zauważyłem że to od ubieglego wieku  .Chyba jestem najmniej zakamuflowanym usnerem,surferem w necie w tym na psp.Ale ja pisze prawde i tylko prawde ,,,,,,,,,,,,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Kto jest kim?