Kto jest największym wygranym?

Data: 2020-07-13 09:41:24
Autor: Jacek Bialy
Kto jest największym wygranym?
Najpierw zastanówmy się nad tym, kto najbardziej przegrał. Oczywiście najbardziej przegrał Robert Biedroń, bo po to go towarzysze na ten plac wystawili, lecz największym przegranym tych wyborów jest Władysław Kosiniak - Kamysz.  W zeszłorocznych wyborach mógł liczyć na logo Kukiza, które na wyborczych plakatach dominowało wyraźnie ponad peeselowską koniczynką, ale teraz... W sondażach przeskoczył Kidawę i już była szansa zgarnąć te ładnych kilka milionów elektoratu PO, więc po co było się szarpać o majowe terminy? Oficerowie ze Starych Kiejkutów tak doradzali?
Wygrał rzecz jasna urzędujący prezydent, lecz zasługiwał na znacznie więcej punktów niż ich uzyskał. Zaszkodziła mu nadgorliwa kurszczyzna w publicznej telewizji, która spartaczyła obie telewizyjne debaty.  Nie jest to zatem pełne zwycięstwo, gdy dostaje się mniej niż zwolennicy się spodziewali.
Natomiast pewną niespodziankę sprawił nam Krzysztof Bosak, który ze swoją Konfederacją snuli się dotąd na szarym końcu politycznej ligi. A teraz proszę - znacznie wyprzedził dwóch innych kandydatów, gdyż dostał niespełna siedem procent głosów, czyli więcej od ugrupowania, które wystawiło jego kandydaturę. Pogratulować, bo to mądry człowiek i szczery patriota. Warto mu przy tym życzyć, aby został liderem swojej politycznej formacji i nadał jej bardziej racjonalny kierunek działania.

--
JB

Data: 2020-07-13 18:43:56
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 18:41, Jacek Bialy pisze:
Oczywiście najbardziej przegrał Robert Biedroń, bo po to go towarzysze na ten plac wystawili, lecz największym przegranym tych wyborów jest Władysław Kosiniak - Kamysz.

bez sensu ubek, obaj przegrali, bo poszli w anty-peace, nie chcieli umacniać swoich partyjek, tym samym oddali pole dla polaryzacji rzyd z pełomafii kontra rzyd z peace:))))))))))))))

Data: 2020-07-14 13:16:28
Autor: Jacek Bialy
[...]

Bo taki jest ich psi obowiązek. Nie po to Kiszczak wymyślał SLD, czy jakieś PSL, żeby oni wszyscy dzisiaj szli pod rękę z jakimś Dudą czy Kaczyńskim. Kaczyńscy też byli z nimi, przy Pańskim Stole ucztowali i pod stołem kasą się dzielili. Nawet Wałęsę zrobili prezydentem, lecz potem z nim się pokłócili i wtedy urwali się im wszystkim ze smyczy.
Od tej pory zaczęli niszczyć dom, który razem budowali - podgryzać szczeble drabiny, nóżki ze stołu wykręcać... Jeden z nich poleciał nawet na cudze podwórko pyskować i wrócił w kawałkach, a ty się dziwsz Kamyszowi, że ani z jego bratem ani z Dudą nie chce mieć nic wspólnego. Może ma latać z nimi samolotami?

Zdrówko!

Data: 2020-07-14 22:45:34
Autor: u2
W dniu 14.07.2020 o 22:16, Jacek Bialy pisze:
Jeden z nich poleciał nawet na cudze podwórko pyskować i wrócił w kawałkach, a ty się dziwsz Kamyszowi, że ani z jego bratem ani z Dudą nie chce mieć nic wspólnego. Może ma latać z nimi samolotami?

ale ale Kosa K. był ministrem u Tu-ska, on może się po prostu bać Donka, no wiesz szef mafii pseudonim tygrys pochodzi z trójmiasta, Donek niedawno zapraszał na spacerek strasznego Kaczora, pewnikiem na molo jak z Wołodią

Data: 2020-07-14 13:43:24
Autor: Zenek Kapelinder
Kto jest największym wygranym?
Ja. Już coraz mniej pierdoła w publikatorach różnych o wyborach, programach, kampaniach, kandydatach itp.

Data: 2020-07-14 15:04:22
Autor: brat_olin
Jacek Bialy wrote:

[...]

Konfederacja w 50% glosowala na LGBT i agenture Trzaskowskiego. Way to go, p. Bosak!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2020-07-14 16:24:37
Autor: Jacek Bialy
[...]

Niech pan nie będzie idiotą panie Kleczkowski - gdyby połowa z nich poparła Trzaskowskiego, to Duda nie byłby dalej prezydentem.

--
JB

Data: 2020-07-15 12:16:07
Autor: u2
W dniu 15.07.2020 o 01:24, Jacek Bialy pisze:

[...]

te ubek, byli również nowi wyborcy, którzy masowo poparli Dudusia widząc co się dzieje, Duduś dostał 2 miliony więcej głosów niż w 1 turze:)

Data: 2020-07-14 21:20:31
Autor: japanizer
On Wednesday, July 15, 2020 at 7:04:23 AM UTC+9, brat_olin wrote:
Jacek Bialy wrote:

> [...]

Konfederacja w 50% glosowala na LGBT i agenture Trzaskowskiego. Way to go, p. Bosak!

Znaczy się, nie głosowali na pistargowicką agenturę i Dudę, który ułaskawił pedofila, a w powyborczy poniedziałek spełnił swoją pierwszą obietnicę wyborczą (nie będzie zaostrzenia kar za pedofilię) - way to go, p. Klęczkowski!

I coś dla was, możecie zamówić online: https://bit.ly/3eoouxa

Data: 2020-07-15 07:03:06
Autor: Runt
W dniu 2020-07-15 o 00:04, brat_olin pisze:

Konfederacja w 50% glosowala na LGBT i agenture Trzaskowskiego.

Na kogo głosowało POzostałe 50%? ;-))

Na nacjonalistów, złodziei i oszustów z PiS ;-)))

--
Runt

Kto jest największym wygranym?