Kto jest patriotą?

Data: 2010-04-12 16:52:28
Autor: boukun
Kto jest patriotą?
Dzisiaj w szkole u mojego Dawidka rozpoczęto zajęcia od zajęć w bibiotece. Pani kazała dzieciom napisać, kto jest polskim patriotą... Oczywiście wcześniej im wyprała mózgi i nakazała, co mają wypisać, a mianowicie, że patriotą jest Piłsudski, Jan Paweł II, Tadeusz Kościuszko i... Lech Kaczyński. Później wciskała dzieciom w 3 klasie podstawówki, że Kaczyński był największym patriotą...
Ja mu w domu tłumaczę, że to nieprawda, że zależy jakiego narodu był Kaczyński patriotą. Niewątpliwie był wielkim patriotą żydowskim. A największym polskim patriotą był Roman Dmowski i tak ma jutro pani powiedzieć w szkole. Powiedział, że dobrze, że jutro to powie pani...
Dlaczego w szkołach w Polsce tak skrupulatnie pomija się Romana Dmowskiego, jako polskiego patriotę, największego w sumie polskiego patriotę?

boukun

Data: 2010-04-12 08:05:42
Autor: alojzy bibuła
Kto jest patriotą?
On 12 Kwi, 16:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Dzisiaj w szkole u mojego Dawidka rozpocz to zaj cia od zaj w bibiotece. Pani
kaza a dzieciom napisa , kto jest polskim patriot ... Oczywi cie wcze niej im
wypra a m zgi i nakaza a, co maj wypisa , a mianowicie, e patriot jest
Pi sudski, Jan Pawe II, Tadeusz Ko ciuszko i... Lech Kaczy ski. P niej
wciska a dzieciom w 3 klasie podstaw wki, e Kaczy ski by najwi kszym
patriot ...
Ja mu w domu t umacz , e to nieprawda, e zale y jakiego narodu by Kaczy ski
patriot . Niew tpliwie by wielkim patriot ydowskim. A najwi kszym polskim
patriot by Roman Dmowski i tak ma jutro pani powiedzie w szkole. Powiedzia ,
e dobrze, e jutro to powie pani...
Dlaczego w szko ach w Polsce tak skrupulatnie pomija si Romana Dmowskiego, jako
polskiego patriot , najwi kszego w sumie polskiego patriot ?

boukun

na nic ci to- lemingi mądrzeją:
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/malopolskie/krakow/news/wstydze-sie-takiego-narodu-wpisy-licealistow,1463623

Data: 2010-04-12 17:13:07
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "alojzy bibuła" <bil69@vp.pl> napisał w wiadomości news:0aa61f9a-6c29-460f-aea7-fe4b3577c9a2u21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

 - pisze we wpisie jeden z uczniów...

....albo głupieją...

boukun

Data: 2010-04-12 11:57:40
Autor: alojzy bibuła
Kto jest patriotą?
On 12 Kwi, 17:13, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "alojzy bibuła" <bi...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:0aa61f9a-6c29-460f-aea7-fe4b3577c9a2u21g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> jako
> polskiego patriot , najwi kszego w sumie polskiego patriot ?

tak jak i jeden  cymbał nie chciał krzyża

Data: 2010-04-13 00:32:28
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "alojzy bibuła" <bil69@vp.pl> napisał w wiadomości news:d64e9939-3a7e-45f8-a3e3-e1162ec6dc0c8g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

...albo głupieją...

boukun

tak jak i jeden  cymbał nie chciał krzyża
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jaki dureń bierze sobie krzyż na kark?

boukun

Data: 2010-04-12 17:51:57
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvdep$k79$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -
madzeja madrzeja, nie uda ci sie boukun nawet z twoimi dziecmi. po twojej smierci beda toba pogardzaly
awe

Data: 2010-04-12 18:01:09
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvfic$rbo$1news.onet.pl...

[...]

Głupi jesteś, dla nmie mój ojciec jest stwórcą, jam jest bogiem dla moich dzieci...

boukun

Data: 2010-04-12 18:34:27
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvg5t$762$1mx1.internetia.pl...

[...]

tak podejrzewalem - i to jest wlasnie niebezpieczne. moze daj im sie rozwijac samodzielnie i nie przyduszaj ich swoimi chorymi urojeniami
awe

Data: 2010-04-12 18:36:49
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvi20$556$1news.onet.pl...

[...]

Męczysz mnie swoimi urojeniami. Robię przerwę i idę z synkiem na dwór zagrać w rzuty jakąś lotką, którą dostał dzisiaj w paczce od szefowej mojej żony z Niemiec na 10 urodziny..
Bujaj się bezdzietny przygłupie...

boukun

Data: 2010-04-12 20:34:51
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvi8t$jrq$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
mam dziecko i nie jestem przyglupi, a ty masz dwoje a nie powinienes miec choc jednego. jestes niebezpieczny wariat i chore osoby nie powinny miec pieczy nad dzieckiem, zwlaszcza takie ktore w wieku prawie 50 lat gwalca pluszowe misie. Ciekawe co robisz ze swoimi dziecmi. Mam nadzieje ze choc je oszczedziles

Data: 2010-04-12 08:47:16
Autor: Woland
Kto jest patriotą?
boukun napisał(a):

Dlaczego w szkolach w Polsce tak skrupulatnie pomija sie Romana Dmowskiego, jako
polskiego patriote, najwiekszego w sumie polskiego patriote?

Bo jego wkład w odzyskanie niepodległości był znikomy, również jego
idee były szkodliwe dla Polski jako niepodległego państwa.. Jego
jedyną zasługą było uczestnictwo w konferencji paryskiej na której
przedstawił postulaty, które wcześniej były wysuwane przez polskie
delegacje po wielokroć.. I na tym kończy się jego kontrybucja..
Dmowski w II RP był politykiem marginalnym i działającym wbrew
pokojowi publicznemu.. Stał się nieformalnym przywódcą bandytów
pochodzących przeważnie z proletariackich rodzin, których rozrywką
było wybijanie szyb w żydowskich sklepach, połączone z ich okradanime
oraz stosowanie przemocy fizycznej w stosunku do ludności żydowskiej,
kończącej się nierzadko śmiercią ofiar... Dmowski w PRL stał się
ideowym pupilkiem komunistów z uwagi na trzy cechy charakteryzujące
jego dorobek: neoslawizm, antysemityzm połączony z antygermanizmem i
socjalizm... Neoslawizm w czasach Dmowskiego postulował oparcie się o
sojusz z Rosją i zadzierzganie kulturowych więzi z Rosją, co było
wiernym odpowiednikiem komunistycznej idei "słowiańskiego braterstwa"
ukierunkowanego na tworzenie aliansu państw słowiańskich przeciwnych
wpływom niemieckim... Antysemityzm był ulubionym narzędziem komunistów
dążących za wszelką cenę do pogłębiania podziałów społecznych w
podległych krajach.. Zwłaszcza w Polsce był przez nich notorycznie
stosowany z uwagi na fakt, że ogromna liczba Polaków (był może nawet
ponad połowa) ma żydowskie pochodzenie.. Tworzenie atmosfery
nieufności, zaszczucia i wzajemnej nienawiści było niezbędne dla
komunistów w celu utrzymania władzy.. Zjednoczony naród stanowił dla
nich poważne niebezpieczeństwo.. W końcu socjalizm - Dmowski był
zwolennikiem socjalizmu w gospodarce, może nie w takim stopniu jak
komuniści, ale i ten fakt został poczytany 'in plus' przez
peerelowskich propagandystów popularyzujących jego sylwetkę wśród
koncesjonowanych ruchów pseudonarodowych, założonych i kontrolowanych
przez Służbę Bezpieczeństwa...

Data: 2010-04-12 19:49:19
Autor: the_foe
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 17:47, Woland pisze:
[...]

ale to dopiero w latach 80. Wielu zapomina ze LPR jest spadkobierca tej aberracyjnej wspołpracy duchowej NDecji z Jaruzelem.

--
the_foe

Data: 2010-04-12 16:58:19
Autor: u2
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 16:52, boukun pisze:
Dlaczego w szkołach w Polsce tak skrupulatnie pomija się Romana
Dmowskiego, jako polskiego patriotę, największego w sumie polskiego
patriotę?

Może dlatego, że nie odzyskał niepodległości dla Polski w
przeciwieństwie do Piłsudskiego ? :)

Data: 2010-04-12 17:10:13
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpvcjb$mfg$6atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Piłsudski, to zbrodniarz i zamachowiec, a wolność prawdziwą odzyskał Dmowski i Paderewski...
Tak czy owak, prawdziwi polscy patrioci są skrzętnie pomijani milczeniem w szkołach... Fe!

boukun

boukun

Data: 2010-04-12 17:13:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kto jest patriotą?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

boukun

boukun

   ,,Piłsudski, to zbrodniarz i zamachowiec, a wolność prawdziwą odzyskał
   Paderewski..."  -  slyszales to od Szenicera, czy jak boukun?

   AR

Data: 2010-04-12 17:44:39
Autor: u2
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 17:10, boukun pisze:
Piłsudski, to zbrodniarz i zamachowiec, a wolność prawdziwą odzyskał
Dmowski i Paderewski...
Tak czy owak, prawdziwi polscy patrioci są skrzętnie pomijani milczeniem
w szkołach.

Dmowski to agent Ochrany i zwolennik kolonizacji Kresów co skończyło się
fatalnie w 1939. Co do Piłsudskiego to rzeczywiście stosował terror, ale
jednak dzięki jego walce Polska odzyskała wolność. Poza tym był
niezwykle miłą i sympatyczną osobą, z silnym akcentem kresowym :)

Data: 2010-04-12 18:00:19
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpvfra$8en$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pierdolenie kotka, za pomoca młotka... I z taką "argumentacją" do dzieci?

boukun

Data: 2010-04-12 18:12:18
Autor: u2
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 18:00, boukun pisze:
[...]

Boukun, ja tobie tłumaczę, a nie twojemu koszernemu dzieciakowi :)

Data: 2010-04-12 18:33:11
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpvgu3$3l2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale na tą samą żydowską modłę, jak w szkołach, pod dowództwem Hall...

boukun

Data: 2010-04-13 17:06:35
Autor: u2
Kto jest patriotą?

Data: 2010-04-12 20:17:32
Autor: jadrys
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 17:44, u2 pisze:
Co do Piłsudskiego to rzeczywiście stosował terror, ale
jednak dzięki jego walce Polska odzyskała wolność. Poza tym był
niezwykle miłą i sympatyczną osobą, z silnym akcentem kresowym :)

Ludzie w Wielkopolsce jednak trochę inaczej go postrzegają.

Data: 2010-04-12 17:18:33
Autor: the_foe
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 16:52, boukun pisze:
Dlaczego w szkołach w Polsce tak skrupulatnie pomija się Romana
Dmowskiego, jako polskiego patriotę, największego w sumie polskiego
patriotę?

darwinizm narodowy po II wojnie swiatowej nie mógl być zbyt popularny. Ogolnie jego wklad intelektualny okazal sie co najmniej kontrowersyjny na dzisiejsze standardy.

--
the_foe

Data: 2010-04-12 17:25:43
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hpvdk6$n49$1news.dialog.net.pl...
[...]

A dzisiejsze standardy akurat pasują do standardów sanacyjnych...
Kto wyznacza polityke polską dzisiaj w kraju?
Borowski i Rotfeld...itd...

boukun

Data: 2010-04-12 17:27:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kto jest patriotą?

> [...]

A dzisiejsze standardy akurat pasują do standardów sanacyjnych...
Kto wyznacza polityke polską dzisiaj w kraju?

   Niezle!  Jak na glupka.  :-)

   AR

Data: 2010-04-12 17:53:31
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cd353$4bc33c17$54702a04$27169news.chello.at...

> [...]

A dzisiejsze standardy akurat pasują do standardów sanacyjnych...
Kto wyznacza polityke polską dzisiaj w kraju?

Borowski-
przewodniczy sejmowej komisji ds. kontaktów z Polonią...
 Adam Daniel Rotfeld, współprzewodniczący polsko-rosyjskiej grupy do spraw trudnych...

Itd..

boukun

Data: 2010-04-12 17:31:10
Autor: the_foe
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 17:25, boukun pisze:

A dzisiejsze standardy akurat pasują do standardów sanacyjnych...
Kto wyznacza polityke polską dzisiaj w kraju?
Borowski i Rotfeld...itd...

pytanie nie moze brzmiec: "kto?" tylko "jak?"

--
the_foe

Data: 2010-04-12 17:54:14
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hpvebr$nfl$2news.dialog.net.pl...
[...]

Ale zawsze i obligatoryjnie ten ktoś...

boukun

Data: 2010-04-12 17:49:15
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvc82$uc9$1mx1.internetia.pl...
[...]

Moze ten twoj davidek jeszcze wyjdzie na ludzi choc ojca ma pojebanca. to dobrze ze sa takie nauczycielki. Dobrze to o tej walsnie wspomnianej przez ciebie swiadczy.
Mysle ze jestes bardzo niebezpiecznym kretynem i tego gwalconego misia powinni zobaczyc w jakims sadzie rodzinym czy jak - sam wiesz....do tego dochodzi ten dzisiejszy wyskok.
Sadze ze powinno odebrac ci sie prawa rodzicielskie. Wyraznie szkodzisz dzieciom i jako rodzic wprowadzasz je w blad. Jeszcze troche to ich wepchniesz pod samochod.
awe

Data: 2010-04-12 18:03:29
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvfd9$qu5$1news.onet.pl...

[...]

Innych nauczycielek być w totalitaryźmie nie może. To się nazywa politpoprawna, odgórna edukacja. Moja w tym rola, żeby odkręcać skutecznie, to co próbują wyprać w mózgach moim dziecim indoktrynatorzy.

boukun

Data: 2010-04-12 18:35:18
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvga9$q2d$1mx1.internetia.pl...

[...]

to nie szlo z gory tylko z serca, intuicji, z poczucia patriotyzmu i dobrego gustu
awe

Data: 2010-04-12 18:38:00
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvi3i$5g6$1news.onet.pl...

[...]

Bezguście w takim razie i ofiara prania mózgów...

boukun

Data: 2010-04-12 20:35:37
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvibb$nl0$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
no tak ale ty juz nie mozesz tego umiec ocenic bo ci go sprano ze zanikl
awe

Data: 2010-04-13 00:34:16
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvp4i$v67$1news.onet.pl...

[...]

Jesteś tylko prymitywnym naganiaczem, jak miliony bezmyślnych niewolników w Polsce...

boukun

Data: 2010-04-13 17:11:35
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Data: 2010-04-13 18:14:22
Autor: ColgatesBilly
Kto jest patriotą?

Data: 2010-04-12 21:47:05
Autor: ColgatesBilly
Kto jest patriotą?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hpvc82$uc9$1mx1.internetia.pl...
[...]

'Dobre, biblijne imie  ;)

Kol

Data: 2010-04-12 21:51:43
Autor: Piotr
Kto jest patriotą?
Dnia Mon, 12 Apr 2010 21:47:05 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

'Dobre, biblijne imie  ;)

Matołek, jak chrzcił, to nawet nie wiedział... Ot w amerykanckich filmach
takie mieli, to dlaczego nie miałby wieśniaczy syn nosić?
Teraz u świadomego działacza to jak wrzód na dupie...
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Kto jest patriotą?