Kto jest patriotą?

Data: 2010-04-12 16:58:19
Autor: u2
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 16:52, boukun pisze:
Dlaczego w szkołach w Polsce tak skrupulatnie pomija się Romana
Dmowskiego, jako polskiego patriotę, największego w sumie polskiego
patriotę?

Może dlatego, że nie odzyskał niepodległości dla Polski w
przeciwieństwie do Piłsudskiego ? :)

Data: 2010-04-12 17:10:13
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpvcjb$mfg$6atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Piłsudski, to zbrodniarz i zamachowiec, a wolność prawdziwą odzyskał Dmowski i Paderewski...
Tak czy owak, prawdziwi polscy patrioci są skrzętnie pomijani milczeniem w szkołach... Fe!

boukun

boukun

Data: 2010-04-12 17:13:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kto jest patriotą?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

boukun

boukun

   ,,Piłsudski, to zbrodniarz i zamachowiec, a wolność prawdziwą odzyskał
   Paderewski..."  -  slyszales to od Szenicera, czy jak boukun?

   AR

Data: 2010-04-12 17:44:39
Autor: u2
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 17:10, boukun pisze:
Piłsudski, to zbrodniarz i zamachowiec, a wolność prawdziwą odzyskał
Dmowski i Paderewski...
Tak czy owak, prawdziwi polscy patrioci są skrzętnie pomijani milczeniem
w szkołach.

Dmowski to agent Ochrany i zwolennik kolonizacji Kresów co skończyło się
fatalnie w 1939. Co do Piłsudskiego to rzeczywiście stosował terror, ale
jednak dzięki jego walce Polska odzyskała wolność. Poza tym był
niezwykle miłą i sympatyczną osobą, z silnym akcentem kresowym :)

Data: 2010-04-12 18:00:19
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpvfra$8en$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pierdolenie kotka, za pomoca młotka... I z taką "argumentacją" do dzieci?

boukun

Data: 2010-04-12 18:12:18
Autor: u2
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 18:00, boukun pisze:
[...]

Boukun, ja tobie tłumaczę, a nie twojemu koszernemu dzieciakowi :)

Data: 2010-04-12 18:33:11
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpvgu3$3l2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale na tą samą żydowską modłę, jak w szkołach, pod dowództwem Hall...

boukun

Data: 2010-04-13 17:06:35
Autor: u2
Kto jest patriotą?

Data: 2010-04-12 20:17:32
Autor: jadrys
Kto jest patriotą?
W dniu 2010-04-12 17:44, u2 pisze:
Co do Piłsudskiego to rzeczywiście stosował terror, ale
jednak dzięki jego walce Polska odzyskała wolność. Poza tym był
niezwykle miłą i sympatyczną osobą, z silnym akcentem kresowym :)

Ludzie w Wielkopolsce jednak trochę inaczej go postrzegają.

Kto jest patriotą?