Kto jest patriotą?

Data: 2010-04-12 17:49:15
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvc82$uc9$1mx1.internetia.pl...
Dzisiaj w szkole u mojego Dawidka rozpoczęto zajęcia od zajęć w bibiotece. Pani kazała dzieciom napisać, kto jest polskim patriotą... Oczywiście wcześniej im wyprała mózgi i nakazała, co mają wypisać, a mianowicie, że patriotą jest Piłsudski, Jan Paweł II, Tadeusz Kościuszko i... Lech Kaczyński. Później wciskała dzieciom w 3 klasie podstawówki, że Kaczyński był największym patriotą...
Ja mu w domu tłumaczę, że to nieprawda, że zależy jakiego narodu był Kaczyński patriotą. Niewątpliwie był wielkim patriotą żydowskim. A największym polskim patriotą był Roman Dmowski i tak ma jutro pani powiedzieć w szkole. Powiedział, że dobrze, że jutro to powie pani...
Dlaczego w szkołach w Polsce tak skrupulatnie pomija się Romana Dmowskiego, jako polskiego patriotę, największego w sumie polskiego patriotę?

boukun
-- -- -- -- -- -
Moze ten twoj davidek jeszcze wyjdzie na ludzi choc ojca ma pojebanca. to dobrze ze sa takie nauczycielki. Dobrze to o tej walsnie wspomnianej przez ciebie swiadczy.
Mysle ze jestes bardzo niebezpiecznym kretynem i tego gwalconego misia powinni zobaczyc w jakims sadzie rodzinym czy jak - sam wiesz....do tego dochodzi ten dzisiejszy wyskok.
Sadze ze powinno odebrac ci sie prawa rodzicielskie. Wyraznie szkodzisz dzieciom i jako rodzic wprowadzasz je w blad. Jeszcze troche to ich wepchniesz pod samochod.
awe

Data: 2010-04-12 18:03:29
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvfd9$qu5$1news.onet.pl...

[...]

Innych nauczycielek być w totalitaryźmie nie może. To się nazywa politpoprawna, odgórna edukacja. Moja w tym rola, żeby odkręcać skutecznie, to co próbują wyprać w mózgach moim dziecim indoktrynatorzy.

boukun

Data: 2010-04-12 18:35:18
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvga9$q2d$1mx1.internetia.pl...

[...]

to nie szlo z gory tylko z serca, intuicji, z poczucia patriotyzmu i dobrego gustu
awe

Data: 2010-04-12 18:38:00
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvi3i$5g6$1news.onet.pl...

[...]

Bezguście w takim razie i ofiara prania mózgów...

boukun

Data: 2010-04-12 20:35:37
Autor: awe
Kto jest patriotą?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvibb$nl0$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
no tak ale ty juz nie mozesz tego umiec ocenic bo ci go sprano ze zanikl
awe

Data: 2010-04-13 00:34:16
Autor: boukun
Kto jest patriotą?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvp4i$v67$1news.onet.pl...

[...]

Jesteś tylko prymitywnym naganiaczem, jak miliony bezmyślnych niewolników w Polsce...

boukun

Data: 2010-04-13 17:11:35
Autor: awe
Kto jest patriotą?