Kto jest rzeczywistym tworca UE i dlaczego ja utworzono?

Data: 2012-02-22 17:52:53
Autor: Obserwator
Kto jest rzeczywistym tworca UE i dlaczego ja utworzono?

Vladimir Bukowski odpowiada na to pytanie:

http://www.youtube.com/watch?v=W525hsm7Q40&feature=related

W. Bukowski uwaza, ze socjalnizm (komunizm w wersji light) musi trwac, bo
dzieki temu systemowi najmniej wartosciowi intelektualnie, etycznie i moralnie
ludzie moga utrzymywac sie przy wladzy i czerpac ogromne korzysci majatkowe z
ograbiania spoleczenstw zgodnie z prawem ktore przez tych ludzi jest ustanawiane.

Pomysl na obecna UE narodzil sie de facto w kregach lewicy zachodniej i
lewicy sowieckiej. Byly CCCP wspolrzadzi w UE wraz z zachodnia lewica. Wiekszosc najwyzszych stanowisk jest obsadzona przez ludzi wytypowanych przez komunistow
sowieckich w niedemokratycznych wyborach.
W identyczny sposob na przywodcow typowano w CCCP. Byli oni wlasciwie nie do usuniecia.

Generalnie UE jak juz obecnie wiadomo, powiela stare wzorce zarzadzania
(ogromna, potwornie droga i nieefektywna biurokracja) wypracowane w Sowietach.

Jedynym wyjsciem z obecnej sytuacji jest rozpad UE w ksztalcie jaki znamy i
powrot do wspolpracy panstw europejskich na zasadach EWG i EWP. Wywiad jest rewelacyjny. W.Bukowski tego typu wyklady prowadzil w Parlamencie
W. Brytanii. --

Kto jest rzeczywistym tworca UE i dlaczego ja utworzono?