Kto jest w sarkofagu?

Data: 2011-04-18 18:51:48
Autor: (.he®sk.)
Kto jest w sarkofagu?

"Po południu byli ministrowie w kancelarii prezydenta Andrzej Duda, Jacek Sasin i Maciej Łopiński oraz Anna Kasprzyszak, była szefowa biura prasowego, złożyli kwiaty przy sarkofagu Lecha i Marii Kaczyńskich w krypcie katedry na Wawelu."

jaroslaw kaczynskich twierdzil, ze ten w trumnie to
nie byl to jego brat. KTO jest w tym sarkofagu!??

Data: 2011-04-18 09:59:26
Autor: matador
Kto jest w sarkofagu?
On 18 Kwi, 18:51, "(.he®sk.)" <tylko.bigbred...@interia.pl> wrote:

jaroslaw kaczynskich twierdzil, ze ten w trumnie to
nie byl to jego brat.

Podaj link do tej informacji.

matador.

Data: 2011-04-18 19:09:55
Autor: Przemysław W
Kto jest w sarkofagu?
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cbff6c48-739b-4b12-89a2-a29dc3a0514ae21g2000vbz.googlegroups.com...
On 18 Kwi, 18:51, "(.he®sk.)" <tylko.bigbred...@interia.pl> wrote:

jaroslaw kaczynskich twierdzil, ze ten w trumnie to
nie byl to jego brat.

Podaj link do tej informacji.

http://www.eostroleka.pl/jaroslaw-kaczynski-czlowiek-w-trumnie-nie-przypominal-mojego-brata,art22090.html

Przemek

--

"Przemawiaj±c w rocznicę katastrofy smoleńskiej, prezes PiS Jarosław Kaczyński wsparł insynuację poezj± Zbigniewa Herberta. Zacytował słowa o zdradzonych o ¶wicie, ale przezornie nie wspomniał o następnym wersie "Strzeż się jednak dumy niepotrzebnej, ogl±daj w lustrze sw± błazeńsk± twarz".

Data: 2011-04-18 10:14:36
Autor: matador
Kto jest w sarkofagu?
On 18 Kwi, 19:09, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

http://www.eostroleka.pl/jaroslaw-kaczynski-czlowiek-w-trumnie-nie-pr...

Modlę się, żeby¶ w chwili ¶mierci przypominał siebie.
To może być trudne dla twoich najbliższych,  miszczu.

matador.

Data: 2011-04-18 19:25:15
Autor: Przemysław W
Kto jest w sarkofagu?

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał
Modlę się, żeby¶ w chwili ¶mierci przypominał siebie.
To może być trudne dla twoich najbliższych,  miszczu.

Prosiłe¶ o link, więc go dostałe¶. Za mnie modlic się nie musisz.

Przemek

Data: 2011-04-18 10:31:13
Autor: matador
Kto jest w sarkofagu?
On 18 Kwi, 19:25, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Prosi e o link, wi c go dosta e . Za mnie modlic si nie musisz.

Ale chcę.
Wszyscy widzimy, że tego potrzebujesz.

matador.

Data: 2011-04-18 19:37:43
Autor: Przemysław W
Kto jest w sarkofagu?

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:abba2aea-33ea-4750-81f4-b75257edcf23v31g2000vbs.googlegroups.com...
On 18 Kwi, 19:25, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Prosi e o link, wi c go dosta e . Za mnie modlic si nie musisz.

Ale chcę.
Wszyscy widzimy, że tego potrzebujesz.

W czyim imieniu się wypowiadasz, wszystkich? Kto ci dał do tego prawo?

Przemek

Data: 2011-04-18 10:42:30
Autor: matador
Kto jest w sarkofagu?
On 18 Kwi, 19:37, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Ale chc .
Wszyscy widzimy, e tego potrzebujesz.

W czyim imieniu si wypowiadasz, wszystkich? Kto ci da do tego prawo?

Mam prawo jak Ty, gdy odpowiadasz na zapytanie o link - nie skierowane
do Ciebie, miszczu.

matador.

Data: 2011-04-18 21:10:36
Autor: Przemysław W
Kto jest w sarkofagu?

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:1fba3783-16f8-4d99-8d29-466c58ecbf09a26g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Prawo będziesz miał jak ci "wszyscy" dadz± ci zezwolenie na wypowiadanie się w ich imieniu. Jak masz prywatne pytania, to nie wysyłaj ich na grupę, tylko bezpo¶rednio do osoby któr± pytasz.

Przemek

Data: 2011-04-19 08:15:04
Autor: cirrus
Kto jest w sarkofagu?
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6700d15f-83fe-4892-a21a-d92b2b41f1c232g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Wytłumacz to preziowi jak krowie na pastwisku.

--
stevep

Data: 2011-04-19 08:14:28
Autor: cirrus
Kto jest w sarkofagu?
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:iohr95$ss5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czujesz się usatysfakcjonowany matador?

--
stevep

Data: 2011-04-18 19:58:33
Autor: jadrys
Kto jest w sarkofagu?
W dniu 2011-04-18 18:51, "(.he®sk.)" pisze:

jaroslaw kaczynskich twierdzil, ze ten w trumnie to
nie byl to jego brat. KTO jest w tym sarkofagu!??

To akurat nie ma najmniejszego znaczenia. Oddajemy hołd jego pamięci a nie rozsypującym się kościom.

Data: 2011-04-18 21:45:59
Autor: pluton
Kto jest w sarkofagu?
> nie byl to jego brat. KTO jest w tym sarkofagu!??

To akurat nie ma najmniejszego znaczenia. Oddajemy hołd jego pamięci a
nie rozsypuj±cym się ko¶ciom.

To po co Wasermanowe i inne takie co 5 minut robi± wykopki ?

Nullification

Data: 2011-04-19 08:34:01
Autor: jadrys
Kto jest w sarkofagu?
W dniu 2011-04-18 21:45, pluton pisze:
nie byl to jego brat. KTO jest w tym sarkofagu!??

To akurat nie ma najmniejszego znaczenia. Oddajemy hołd jego pamięci a
nie rozsypującym się kościom.

To po co Wasermanowe i inne takie co 5 minut robiÄ… wykopki ?

To inna zupeĹ‚nie sprawa. Dla rodziny to akurat  ma znaczenie kto jest pochowany w danej mogile.

Data: 2011-04-19 20:59:33
Autor: pluton
Kto jest w sarkofagu?

To inna zupełnie sprawa. Dla rodziny to akurat  ma znaczenie kto jest
pochowany w danej mogile.

Ktos objasni pojecie 'ma znaczenie' ?

Nullification

Data: 2011-04-19 23:04:32
Autor: jadrys
Kto jest w sarkofagu?
W dniu 2011-04-19 20:59, pluton pisze:
[...]

Jeżeli ktoś zechce to może ci wyjaśni. Ja nie zamierzam, tym bardziej że nie zwróciłeś się z tym do mnie.

Data: 2011-04-20 07:52:58
Autor: cirrus
Kto jest w sarkofagu?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ioktd4$vsm$1news.onet.pl...
[...]

Jak zwykle unik.

--
stevep

Data: 2011-04-21 09:04:19
Autor: jadrys
Kto jest w sarkofagu?
W dniu 2011-04-20 07:52, cirrus pisze:
[...]

Nic podobnego, zawsze staram sie odpowiadać na pytania skierowane bezpośrednio do mnie.

Kto jest w sarkofagu?