Kto jest w sarkofagu?

Data: 2011-04-18 19:58:33
Autor: jadrys
Kto jest w sarkofagu?
W dniu 2011-04-18 18:51, "(.he®sk.)" pisze:

jaroslaw kaczynskich twierdzil, ze ten w trumnie to
nie byl to jego brat. KTO jest w tym sarkofagu!??

To akurat nie ma najmniejszego znaczenia. Oddajemy hołd jego pamięci a nie rozsypującym się kościom.

Data: 2011-04-18 21:45:59
Autor: pluton
Kto jest w sarkofagu?
> nie byl to jego brat. KTO jest w tym sarkofagu!??

To akurat nie ma najmniejszego znaczenia. Oddajemy ho³d jego pamiêci a
nie rozsypuj±cym siê ko¶ciom.

To po co Wasermanowe i inne takie co 5 minut robi± wykopki ?

Nullification

Data: 2011-04-19 08:34:01
Autor: jadrys
Kto jest w sarkofagu?
W dniu 2011-04-18 21:45, pluton pisze:
nie byl to jego brat. KTO jest w tym sarkofagu!??

To akurat nie ma najmniejszego znaczenia. Oddajemy hołd jego pamięci a
nie rozsypującym się kościom.

To po co Wasermanowe i inne takie co 5 minut robiÄ… wykopki ?

To inna zupeÅ‚nie sprawa. Dla rodziny to akurat  ma znaczenie kto jest pochowany w danej mogile.

Data: 2011-04-19 20:59:33
Autor: pluton
Kto jest w sarkofagu?

To inna zupe³nie sprawa. Dla rodziny to akurat  ma znaczenie kto jest
pochowany w danej mogile.

Ktos objasni pojecie 'ma znaczenie' ?

Nullification

Data: 2011-04-19 23:04:32
Autor: jadrys
Kto jest w sarkofagu?
W dniu 2011-04-19 20:59, pluton pisze:
[...]

Jeżeli ktoś zechce to może ci wyjaśni. Ja nie zamierzam, tym bardziej że nie zwróciłeś się z tym do mnie.

Data: 2011-04-20 07:52:58
Autor: cirrus
Kto jest w sarkofagu?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ioktd4$vsm$1news.onet.pl...
[...]

Jak zwykle unik.

--
stevep

Data: 2011-04-21 09:04:19
Autor: jadrys
Kto jest w sarkofagu?
W dniu 2011-04-20 07:52, cirrus pisze:
[...]

Nic podobnego, zawsze staram sie odpowiadać na pytania skierowane bezpośrednio do mnie.

Kto jest w sarkofagu?