Kto jest w stanie obronic Europe przed islamizacja ?

Data: 2009-10-10 14:36:38
Autor: Marek
Kto jest w stanie obronic Europe przed islamizacja ?

Chrzescijanstwo, czy Judaizm   ???

Data: 2009-10-10 17:38:40
Autor: Bruner
Kto jest w stanie obronic Europe przed islamizacja ?
PIS

Data: 2009-10-10 23:39:15
Autor: Lorn
Marek pisze:

Chrzescijanstwo, czy Judaizm   ???

Inne kraje obroniły się przed ekspansją chrześcijan? :> Albo tolerancja, albo powtórka z historii...

Data: 2009-10-10 14:42:26
Autor: Marek

--

Zle pytanie.
Wlasciwe powinno brzmiec: tolerancja, czy powtorka Wiednia ?

Data: 2009-10-10 23:56:08
Autor: Lorn
Marek pisze:

[...]

Zderzenie cywilizacyjne, a tolerancja i przywileje... Mylimy ekstremizm z wiarą. To nie Islam jest problemem, a ekstremiści, którzy są wśród chrześcijan, wyznawców spod gwiazdy Dawida czy Islamistów. Pytanie można zadać inne: Czy da się ich odróżnić? Nie. Dlatego są groźni, że są groźni dlatego się ich boimy.

Data: 2009-10-10 23:49:52
Autor: Slawomir Stoff

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:0906f1ab-93bf-4850-9c17-24aab3edf103c3g2000yqd.googlegroups.com...

Chrzescijanstwo, czy Judaizm   ???

   judeochrzescijanstwo

   ar

Data: 2009-10-10 14:53:05
Autor: Marek
On 10 Paź, 23:49, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> schrieb im Newsbeitragnews:0906f1ab-93bf-4850-9c17-24aab3edf103c3g2000yqd.googlegroups.com...

> Chrzescijanstwo, czy Judaizm   ???

   judeochrzescijanstwo

   ar

Moze ZOMO-UB ???

Data: 2009-10-10 23:55:33
Autor: Slawomir Stoff

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:56ee24e9-a018-4ad6-a684-41370d3a8c6337g2000yqm.googlegroups.com...
On 10 Paź, 23:49, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

  zaluje ale nie znam.

  ar

Data: 2009-10-10 15:08:33
Autor: Marek
On 10 Paź, 23:55, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> schrieb im Newsbeitragnews:56ee24e9-a018-4ad6-a684-41370d3a8c6337g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> schrieb im
> Newsbeitragnews:0906f1ab-93bf-4850-9c17-24aab3edf103c3g2000yqd.googlegroups.com...

Moze ZOMO-UB ???

  zaluje ale nie znam.

  ar

A gdzie istnieje cos takiego , jak "judeochrzescianstwo" ?

Data: 2009-10-11 00:10:54
Autor: Lorn
Marek pisze:
[...]

W RM... Kościoły zamykają, gdy z wykładzikiem odwiedza ich pseudo-profesorek. :>

Data: 2009-10-11 00:12:48
Autor: Slawomir Stoff

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ad3c486a-b44d-4387-afdd-0468b6456951m38g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

zaluje ale nie znam.

ar

A gdzie istnieje cos takiego , jak "judeochrzescianstwo" ?

-- -
istnieje wszedzie tam, gdzie jest uzyteczne, nawet w gwnie.

ar

Data: 2009-10-10 15:17:00
Autor: Marek
On 11 Paź, 00:12, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> schrieb im Newsbeitragnews:ad3c486a-b44d-4387-afdd-0468b6456951m38g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

-- -
istnieje wszedzie tam, gdzie jest uzyteczne, nawet w gwnie.

No wlasnie...wypluj to okreslenie...
No chyba, ze wolisz to przelknac...?

Data: 2009-10-11 00:22:10
Autor: Slawomir Stoff

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8bdb6308-85ae-4001-8703-2ca83e3c4655v6g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

-- -
istnieje wszedzie tam, gdzie jest uzyteczne, nawet w gwnie.

prosze zwracac sie do mnie po polsku, nie po zydowsku.

ar

Data: 2009-10-10 15:24:27
Autor: Marek
On 11 Paź, 00:22, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> schrieb im Newsbeitragnews:8bdb6308-85ae-4001-8703-2ca83e3c4655v6g2000yqf.googlegroups.com...
On 11 Pa , 00:12, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

No chyba, ze wolisz to przelknac...?

-- -
prosze zwracac sie do mnie po polsku, nie po zydowsku.

Na polskie traktowanie trzeba sobie zasluzyc.

Data: 2009-10-10 15:29:20
Autor: Marek
On 11 Paź, 00:24, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> No chyba, ze wolisz to przelknac...?

> -- -
> prosze zwracac sie do mnie po polsku, nie po zydowsku.

Na polskie traktowanie trzeba sobie zasluzyc.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Na razie...polecam:

http://www.youtube.com/watch?v=9oRZ5WbT-ig

...i dobrej nocy.

Data: 2009-10-11 00:28:55
Autor: Slawomir Stoff

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:9bb9bb2e-0f10-43a9-8101-f3847946a428v36g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

-- -
prosze zwracac sie do mnie po polsku, nie po zydowsku.

Na polskie traktowanie trzeba sobie zasluzyc.

jakie zaslugi osobiste dla kraju mozesz miec ty farfoclu? :-)))))))))

ar

Data: 2009-10-11 00:32:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kto jest w stanie obronic Europe przed islamizacja ?
sobota, 10 października 2009 23:36. carbon entity 'Marek'
<mwisniewski2008@googlemail.com> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

Chrzescijanstwo, czy Judaizm   ???

Buddyzm. Hint: Lama Ole Nydahl - niedługo przyjeżdża do Polski.

Data: 2009-10-11 00:31:08
Autor: Slawomir Stoff

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:har1ql$9p0$3news.onet.pl...
[...]

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

  bombowy z niego kulolap?

  ar

Data: 2009-10-10 15:35:37
Autor: Marek
On 11 Paź, 00:31, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Jakub A. Krzewicki" <ebre...@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitragnews:har1ql$9p0$3news.onet.pl...

> [...]

> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

  bombowy z niego kulolap?

  ar

Uderz w stol...a Zydzi sie odezwa...

Data: 2009-10-11 23:57:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kto jest w stanie obronic Europe przed islamizacja ?
niedziela, 11 października 2009 00:31. carbon entity 'Slawomir Stoff'
<a_rem@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

  bombowy z niego kulolap?

  ar

art. 190 KK § 1. stanowi: "Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa
na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w
zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie, karze
ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

Tu jest Rzeczpospolita Polska, a nie Kalifat Islamu. Licz się z doniesieniem na prokuraturę.

Sylwetka Lamy Olego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lama_Ole_Nydahl

Data: 2009-10-11 09:20:00
Autor: ''heŽsk''
Kto jest w stanie obronic Europe przed islamizacja ?
On Sat, 10 Oct 2009 14:36:38 -0700 (PDT), Marek
<mwisniewski2008@googlemail.com> wrote:

Chrzescijanstwo, czy Judaizm   ???

 powrot komuny ci sie marzy ?

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-11 10:13:52
Autor: CYC
Kto jest w stanie obronic Europe przed islamizacja ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:0906f1ab-93bf-4850-9c17-24aab3edf103c3g2000yqd.googlegroups.com...

Chrzescijanstwo, czy Judaizm   ???

Zle zadane pytanie .
Nie kto , tylko co .
Odpowiedz .
Calkowity rozdzial kosciola , jakiegokolwiek , od panstwa .
Nacjonalizacja dobr koscielnych .
Wyeliminowanie przedstawicieli kosciola z zycia publicznego .
Religia tak ale nigdy nie w panstwowych i tych ksztaltujacych umysly instytucjach , takich jak szkola , media itd.
Likwidacja calkowicie niepotrzebnych i kosztujacych panstwo polbrzymie pieniadze takiech istytucji jak kapelan .
Prawny zakaz , pod grozba kary , gromadzenia danych o wiernych .
Takie usytuowanie religii i wiary , aby stala sie wylaczeno sprawa sumienia kazdego czlowieka .
To podstawowe elementy , ktore pozwola na obrone Europy w tym Polski przed islamizacja .

cyc

Data: 2009-10-11 11:00:05
Autor: boukun
[...]

Ateizm!!!

boukun

Data: 2009-10-11 11:03:53
Autor: Slawomir Stoff

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:has7ei$2hc$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

   to idea do nosna, lecz spolecznie zbyt malo nosna.

   ar

Data: 2009-10-11 11:08:22
Autor: Andrzej Adam Filip
"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Jakimi badaniami dysponujesz na poparcie swojej śmiałej tezy? :-)
Więcej wiary w lenistwo! ;-)

Najwyższym dobrem jest duch, który gardzi każdą rzeczą przygodną,
a z samej cnoty czerpie radość.
  -- Seneka Młodszy (5 p.n.e.-65 n.e.)

Data: 2009-10-11 11:14:47
Autor: Slawomir Stoff

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:9hacige7em-9ABcheryl.huge.strangled.net...
[...]

Jakimi badaniami dysponujesz na poparcie swojej smialej tezy? :-)
Wiecej wiary w lenistwo! ;-)

-- Andrzej Adam Filip : Swiat jaki jest kazdy widzi (inaczej).
Najwyzszym dobrem jest duch, który gardzi kazda rzecza przygodna,
a z samej cnoty czerpie radosc.
 -- Seneka Mlodszy (5 p.n.e.-65 n.e.)

  jakimi?  wlasnymi polwiecznymi obserwacjami swiata
  ktory mnie otacza i ktory mnie dotyka i dotyczy.

  i mnie to wystarcza!

  ar

Kto jest w stanie obronic Europe przed islamizacja ?