Kto jest w tych trumnach?!!

Data: 2010-08-06 08:13:38
Autor: Zahir
Kto jest w tych trumnach?!!
http://www.youtube.com/watch?v=dx2-ZBf2UF8&feature=related

PiSowcy domagaja się ekshumacji swoich trumien! Ciekaw jestem czy któryś z nich chciałby być przy ekshumacji? Smaczku tematowi dodaje sposób myslenia fanatyków krzyża. Wg tych pomyleńców to Komorowski razem z Tuskiem powinien prowadzić śledztwo. Czyżby nie ufali prokuratorowi, którego namaścił sam śp. Lech?

--

Zahir

Data: 2010-08-06 11:34:46
Autor: Moherowy Ninja
Kto jest w tych trumnach?!!

"Zahir" <sahibzahir@gmail.com> wrote in message news:4c5ba80d$0$19161$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przestan czlowieku manipulowac, takie pierdy mozesz wstawiac swoim dzieciom...

Prokuratora generalnego wybral LK sposrod  2 kandydatow przedstawionych mu przez PO.
Tak sie zastanawiam czy ty jestes debilem czy tylko udajesz... :)

Data: 2010-08-06 11:46:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto jest w tych trumnach?!!

Kłamiesz . Jak każdy pisowiec. Kandydatów na prokuratora gener. wybrała Krajowa Rada Sądownictwa. Masz tu kłamco linka: http://www.wnp.pl/informacje/krs-wybrala-dwoch-kandydatow-na-prokuratora-generalnego,98482_1_0_0.html

Data: 2010-08-06 17:31:45
Autor: Moherowy Ninja
Kto jest w tych trumnach?!!

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c5bda0b$1news.home.net.pl...

[...]

POpatrz sobie na sklad rady :)

Data: 2010-08-06 17:38:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto jest w tych trumnach?!!

Użytkownik "Moherowy Ninja" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3h9sr$sip$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skłamałeś i szukasz wykrętów.
Popatrzyłem na skład rady i co z tego wynika?

Data: 2010-08-06 11:58:28
Autor: Zahir
Kto jest w tych trumnach?!!

[...]

1. Nie manipuluje, takie są 'fakty" głoszone przez katopis.
2. To PO pozwoliło śp. Lechowi samemu wybrać prokuratora generalnego. To był ukłon PO w stronę sp. Lecha. Masz sklerozę czy usiłujesz wciskać kit?
3. Ani jedno ani drugie. Z ciebie robię wała! ;-)

--

Zahir

Kto jest w tych trumnach?!!