Kto jest zdrajca ?

Data: 2010-11-26 15:32:42
Autor: cyc
Kto jest zdrajca ?
Takie pytanie zadaje sobie kazdy uczciwy czlowiek w Polsce . Nie 1 nie bede pisal o Kuklinskim , jakby ktop sadzil , czy Macierewiczu i Fatydze . Tym razem pojecie chce zaserwowac w kontekscie grupy Kluzik Rostkowskiej .
Czy oni sa zdrajcami , czy ci ktorzy pozostali w PiS-e dalej chca realiowac napisany przez Kaczynskego scenariusz . Gdyby byl on , ten scenariusz zgodny z zalozeniami i programem parti , czyli tym co zostalo ustalone lata temu w momencie powstania tego ugrupowania , pol szesc !, moznaby mowic o zdradzie idealow i zaprznstwie . Jesli jednak Kaczynski " zmpodyfikowal " program odzierajac go z podstawowych elementow zastepujac je tresciami wylacznie zalobnymi , po bracie blizniaku , nadajac partii wymiar stowarzyszenia placzek w stylu prowincjonalnych Wloch , przesuwajac priorytety parti tak , ze na pierwszym miejscu znalazly sie postulaty o postawienie mozliwie najwiecej pomnikow Lechowi K. i to najlepiej w centralnych mejscach miast i wsi , czy wojna o krzyz smolenski i udowadnianie wlasnej schizofrenii , to zdrajacami smialo mozna nazwac tych , ktorzy dalej wspieraja paranoiczne oceny konusa .
Ten ostatni zrobil z PiS-u partie osobistych dazen , partie osobistych , paraicznych rozliczen , partie roszczeniowa wobec rzadu , prezydenta , premiera i calej tej Polski , ktorzy nie chca widziec w jego bracie geniusza polityki i najwiekszego prezydenta w historii swiata !.
Zapytam na koniec . Kt wobec powyzszego zdradzil PiS ? . Rostkowska z grupa ludzi , ktorzy nie chcieli podpotrzdkowac jej chorym dazeniom konusa ? , czy ci ktorzy z koniunkturalizmu , wlazidupstwa i sliskosci charakteru dalej obstaja przy psychicznie nadwerezpnym Kaczynskim , ktory przez swoja chorobe zniszczyl partie , ktora miala szanse na wyborczy sukces ? . Kto jest zdrajca ? .

cyc

Data: 2010-11-26 16:17:48
Autor: jadrys
Kto jest zdrajca ?
W dniu 2010-11-26 15:32, cyc pisze:
[...]

Tak, ci odstępcy s± zdrajcami. O ile się nie mylę to członkowie partii politycznych składaj± taki rodzaj ¶lubowania, ¶lubowania na statut partii. A oni złamali to ¶lubowanie. a co jeszcze gorzej o nich ¶wiadczy to jest to że zrobili to w newralgicznym czasie.. czasie który dla partii politycznych jest najważniejszym - w przededniu wyborów..

Data: 2010-11-26 16:52:24
Autor: Dirko
Kto jest zdrajca ?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icoj3n$8i7$1news.onet.pl...
[...]

    Polityk jak chłop pańszczyĽniany do gleby (partii) na wieki przypisany.

Data: 2010-11-26 20:18:04
Autor: jadrys
Kto jest zdrajca ?
W dniu 2010-11-26 16:52, Dirko pisze:

[...]

Nic z tych rzeczy, może odej¶ć w każdej chwili. Jednak przyzwoito¶ć nakazuje jako¶ to swoje odej¶cie usprawiedliwić. Chrzanienie M. Kamińskiego o jakim¶ telefonie z naciskami jest tylko chrzanieniem.

Data: 2010-11-26 17:37:39
Autor: cyc
Kto jest zdrajca ?

[...]

Zgadza sie !!
Zdradzili status partii , jej idealy i daszenia !. Sa to Kaczynski i jego wiernopoddanczy lunb koniunkturalni druchowie , ktorzy z politycznej partii zrobili stowarzyszenie placzek , koltunow i roszczeniowych matolkow !.

cyc

Data: 2010-11-26 20:19:00
Autor: jadrys
Kto jest zdrajca ?
W dniu 2010-11-26 17:37, cyc pisze:
[...]

Nie wiem czego Ty oczekujesz od Kaczyńskiego i jego sztabu? Tak na dobr± sprawę bez niego, no i bez Ziobry ta partia w ogóle by nie zaistniała. Co ten Kaczyński by miał zrobić? - prosić siej±cych dywersje w szeregach PiS-u o pozostanie na kolanach. przecież oni (ci co odeszli) sa nikim, - takich jak Poncyliusz, Rostowska czy Jakubiak Kaczyński może zast±pić pierwszymi z brzegu przechodniami z ulicy, a PiS żadnego uszczerbku na tym nie poniesie.

Data: 2010-11-26 18:12:32
Autor: .he®sk
Kto jest zdrajca ?
On Fri, 26 Nov 2010 16:17:48 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Tak, ci odstępcy s± zdrajcami.

 bredzisz wasc. niby kogo zdradzili? to, ze wypieli sie na prezesa
 nie jest zdrada a zachowaniem normalnego czlowieka.
O ile się nie mylę to członkowie partii politycznych składaj± taki rodzaj ¶lubowania, ¶lubowania na statut partii.

 patrz: http://deklaracjalodzka.pl

A oni złamali to ¶lubowanie.

 powaznie? slubowali wiernosc prezesowi PiS?
a co jeszcze gorzej o nich ¶wiadczy to jest to że zrobili to w newralgicznym czasie.. czasie który dla partii politycznych jest najważniejszym - w przededniu wyborów..

 jakze mi przykro ;o))). naiwnys chlopie. naiwnys.

Data: 2010-11-26 20:16:51
Autor: jadrys
Kto jest zdrajca ?
W dniu 2010-11-26 18:12, .he®sk pisze:
On Fri, 26 Nov 2010 16:17:48 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

  [...]

Tak, ci odstępcy są zdrajcami.
  bredzisz wasc. niby kogo zdradzili? to, ze wypieli sie na prezesa
  nie jest zdrada a zachowaniem normalnego czlowieka.

Partie i Prezesa. I to włąśnie wtedy kiedy PiS ich potrzebował najbardziej. Ci odchodzący bez Kaczyńskiego i partii przez niego założonej byliby nikim na scenie politycznej.

Data: 2010-11-27 10:29:53
Autor: .he®sk
Kto jest zdrajca ?
On Fri, 26 Nov 2010 20:16:51 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   bredzisz wasc. niby kogo zdradzili? to, ze wypieli sie na prezesa
>   nie jest zdrada a zachowaniem normalnego czlowieka.

Partie i Prezesa. I to wł±¶nie wtedy kiedy PiS ich potrzebował najbardziej. Ci odchodz±cy bez Kaczyńskiego i partii przez niego założonej byliby nikim na scenie politycznej.

 amnezja puszens cie dopadla? przeciez to prezes pokazal
 drzwi tym paniom, inni byli juz w czarnym notesiku wiec
 woleli nie dac satysfakcji prezesowi. odwracajac sytuacje,
 kim bylby jar_kacz bez wiernych pretorianow? nikim...

Data: 2010-11-29 22:27:19
Autor: jadrys
Kto jest zdrajca ?
W dniu 2010-11-27 10:29, .he®sk pisze:
[...]

Jaka amnezja? Słyszałem wyraźnie słowa Prezesa, który narzekał ze te panie nie powinny odchodzić z PiS-u w przeddzień wyborów.

Kto jest zdrajca ?